Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 22:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

witam problem podczas hamowania

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

witam problem podczas hamowania

Post » 01 października 2008, 14:16

witam moj poblem polega natym ze podczas hamowania zaczy mi siepac przodem im bardziej wciskam klame tym jest gozej tarcze paczylem ok i kolo tez w pozadku luzu niema na glowce tylko slychac lozyska w kole czy to moze byc to czy co ninnego

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 14:28

a jak przednia opona? jak bedzie nierowno wytarta(wyząbkowana) to moze tak sie dziac
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 01 października 2008, 14:35

opona jet spoko ma juz slady zuzycia ale jest rowna
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 20:44

krzywe tarcze albo jakies toczone, a to z wiekszej predkosci czy na malej tez?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 01 października 2008, 21:22

przy malej predkosci tego niezauwazylem raczej przy wiekszej jak hamuje motrku niemam moze dlugo alczesniej mi sie takie zeczy niedzialy dzien wczesniej jezdzilem i bylo ok a na drugi dzien wsiadlem na moto i po krotkiej przejazce to zauwazylem sprobuje zmienic lozyska bo troszke chucza ale niewiem czy cos to da

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 22:43

jesli to z dnia na dzien to moze luknij czy czasem ciezarki od wywazania kola ci gdzies nie wsiakly, moze jakis menel zbieral olow i ci CENZURA

takie rzeczy jak lopotanie kiery czy cos to nie wychodzi z dnia na dzien, przewaznie jest coraz gorzej ale stopniowo, no chyba ze szpeja dopiero kupiles wiec skad mozesz wiedziec jak jezdzic powinien, po czasie wylaza jakies CENZURA
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 30 września 2008, 00:11
Lokalizacja: Konstanci
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 11:59

Poszperaj, sprawdz jaka grubosc ma nowa tarcza i jaka jest minimalna grubosc zdatna do jazdy.Moze ktos przesadzil z toczeniem albo przetoczyl juz dobrze zjezdzone tarcze.Jak tarcze sa za cienkie to przy naprawde ostrym zgrzaniu mogly sie lekko wypaczyc i trzesie kiera.Nie wiadomo co za model dlubal wczesniej przy tym moto.pozdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 10 października 2008, 19:47

problem rozwiazany okazlo sie ze byl znaczny luz na lozyskach


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości