Strona 1 z 1

przełożenie w cbr 1000 rr 2004 !!

Post: 23 sierpnia 2012, 14:21
autor: emiel3
witam
ile zębów ma przednia a ile tylna zębatka ( oryginał ) w sc57a 2004 rok ?
za odp z góry dzięki

Post: 23 sierpnia 2012, 14:44
autor: Max_929
16-40 '04/'05r
16-42 '06/'07r
;)

Post: 26 sierpnia 2012, 14:50
autor: PetereQ
Jesli chcesz wybrac to zdecydowanie polecam 16/42 :)

Jezdzilem juz na zestawach 16/40 , 16/42 i 15/45 zdecydowanie 16/42 jest najlepszy dla 1000rr.

Post: 26 sierpnia 2012, 14:55
autor: Max_929
15-45 to juz chyba przełożenie torowe :P i na trasy się nie nadaje

Post: 26 sierpnia 2012, 15:00
autor: PetereQ
Moj pierwszy 1000rr mial zalozone takie przelozenie ( mnie powiedziano ze ze wzgledu na mega MASE bylego wlasciciela podobno kawał chlopa byl i chcial zeby mu sie jakos sprzet toczyl ). Na tym przelozeniu fajnie sie gumowalo , ale przeklamania na liczniku byly zaje..... Na zegarze 299 a kumple 230-240 ;]

Pozniej zmienilem na serie 16/40 i bylem bardzo niezadowolony , ostatecznie skonczylo sie na 16/42 i teraz juz cudow nie ma tylko takie przelozenie wchodzi w gre zarowno w sc57a jak sc57b.

Post: 27 sierpnia 2012, 10:47
autor: DOMEL
Osobiscie latalem na 16/41 pozniej 15/41 pozniej 15/42 a ostatecznie zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma.Moto lepiej sie zbiera na torze co ma znaczenie :P

Post: 27 sierpnia 2012, 19:31
autor: blazej33
ja latam na 15/41 i jest OK. Przekłamania licznika ogarniasz zakładając SpeedoHealer. Dzięki niemu licznik będzie pokazywał lepiej niż oryginalnie :one:

Post: 27 sierpnia 2012, 20:53
autor: heko55
DOMEL pisze: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)

Post: 27 sierpnia 2012, 21:01
autor: blazej33
wszystkie przekłamania i realne prędkości w odniesieniu do zębatek masz precyzyjnie podane tutaj
http://www.gearingcommander.com/

Post: 28 sierpnia 2012, 08:44
autor: DOMEL
heko55 pisze:
DOMEL pisze: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)


znow pomylka.Przy 100km/h to jakies 8 a przy 200- ok 16km/h wiec uwazam ze to nie tragiczne

Post: 28 sierpnia 2012, 19:59
autor: heko55
Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

Post: 28 sierpnia 2012, 23:08
autor: Max_929
heko55 pisze:Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

to zależy ja zmieniłem na 16-42 a jednak wrócę do 16-40 bo tego moto używam bardziej turystycznie