Strona 1 z 2

cisnienie

Post: 30 października 2008, 20:35
autor: kolo
witam, może zabrzmi to głupio ale jakie powinno być ciśnienie w kłach w bladym, nikt nie może mi tego powiedzieć????

Post: 30 października 2008, 23:36
autor: Luki213
34 PSI road, 36 PSI track

Post: 31 października 2008, 00:01
autor: kiki1989
w 929 na wahaczu jest napisane przód 2.5 a. tył 2.9 at.

Post: 31 października 2008, 00:10
autor: Luki213
Ja jak kupilem bladego to dostalem od poprzedniego wlasciciela cale wydruki jak moto ustawic na tor a jak na szose, jutro obejrze ja to Ci dokladnie napisze, jesli masz sc33 to informacje o cisnieniu w kolach bedziesz mial naklejona na ta mala oslonke na lancuchu.

Post: 31 października 2008, 09:40
autor: marcinSC33
nominalnie w sc33 przod 2.5 tył 2.9 jak kolega wyżej pisał

Post: 01 listopada 2008, 13:26
autor: crazyduck
luki213"Ja jak kupilem bladego to dostalem od poprzedniego wlasciciela cale wydruki jak moto ustawic na tor a jak na szose"muglbys mi jakos podeslac te dane jak to ustawic domyslam sie ze chodzi o zawieszenie.

Post: 02 listopada 2008, 01:30
autor: Luki213
Crazyduck mam te dane tyle ze tu po angielsku i nawet napisane ile obrotow trzeba przekrecic zeby ustawic i wlasnie chodzi o zawieszenie firblade od modelu z 1992r do 2005r z tego co przejrzalem to ten koles te dane chyba wzial ze strony www.honda-fireblades.co.uk

Post: 02 listopada 2008, 11:44
autor: crazyduck
dzieki luki ps,ja jestem z brodnicy i chyba kilka razy Ciebie widzialem w NNM :mrgreen: pozdro

Post: 02 listopada 2008, 12:06
autor: cziken929
Jeżeli chodzi o zawieszenie to ustaw sobie fabrycznie. Fabryczne nastawy są dostosowane do kierowcy o masie ok 75kg. Od tego można zacząć modyfikacje po długodystansowym doświadczeniu i wielu okrążeniach na torze. Polecam spotykanie się na torze z doświadczonymi kolegami i pilne słuchanie ich dialogów. Jeśli pierdzielniesz parę figur przy ostrym kolanie to z czasem się nauczysz i wyczujesz ustawienia progresji sprężyn, tłumienia kompresji i powrotu. Co do ciśnienia w oponach to 2.5 i 2.9 wystarczą do normalnej jazdy i lekkich kolan w zakrętach w temp. powyżej 15 st. dla replik torowych i mieszanek nawet H. Sam miałem rekord 170 na kolanie po drodze publicznej o dobrym nagrysowaniu i oponach sportmax gp racer mieszanka H (do dziś nie wiem jak ja nie wypadłem z zakrętu) Jeśli jeździsz w granicach norm społecznych i lubisz przyłożyć na prostej powyżej 250 to pompuj 2.5, 2.9 (moto jest wtedy stabilne na szybkich prostych i przyjemniejsze w manewrowaniu) Jeśli lubisz zakręty a w szczególności wyjście z ciasnych power slidem i mocne odkręcanie na wyjściu, to 2.2 2.5 na mieszance M. Na torze to zupełnie inna historia i ja jeździłem na 2 2 . 2 1.8 na mieszance H przy temp asfaltu nawet 50 st. a i tak firmowo wywaliłem trzy razy.

Post: 03 listopada 2008, 00:08
autor: Luki213
no nie gadaj??? powaznie to dlaczego kur.. CENZURA nie napisales wczesnie ze jestes z Brodnicy?? Ja z Tomogt latam bo on z Lubawy. A te zdjecia co wrzuciles tutaj na stronke z tym czarnym sc33 to Twoje???? Widze ze Was mozna zlapac w Tamie Brodzkiej.... :twisted:

Post: 03 listopada 2008, 18:20
autor: crazyduck
Dokladnie to moj sc 33 przewaznie wszysktkie moje fotki sa z Tamy jak tam latamy :mrgreen:

Post: 03 listopada 2008, 19:04
autor: Luki213
Ładnego barwy masz tego bladego, no icalkiem spokojnie jezdzisz :mrgreen: latacie jeszcze czy juz moto w snie zimowym. Na wiosne przydaloby sie umowic na male halasowanie co nie??? :twisted: