Dzisiaj jest 13 maja 2024, 08:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Motocykle z Anglii

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:57
Lokalizacja: Tychy
Motocykl:

Motocykle z Anglii

Post » 17 maja 2013, 11:46

Mam pytanie :)

Bo dostałem propozycje od pewnej firmy która zajmuje się sprowadzaniem motocykli z Anglii. Sprawdzaja je tam na miejscu zgodność dokumentów, stan techniczny itd. tylko zastanawiam się jak później wygląda sprawa przerobienia licznika bo jest w milach i czy warto motocykle z Anglii kupować ????

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 12:33

a po co przerabiac licznik ? Moim zdaniem się opyla bo można sporo taniej coś trafić, tyle że moto z anglii są zardzewiałe :) mój kot np, jest pordzewiały :D, kuzyn to samo, z anglii ma kota identycznego i jego tez zardzewiały.

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:57
Lokalizacja: Tychy
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 12:51

No wlasnie o tym mowie ze sa tansze motocykle i można trafic fajna okazje. Moto z anglii sa zardzewiale ?? a w Polsce niema :D heheh hihi: a koty mnie nie interesują :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 maja 2013, 13:34

w anglii jest dużo bardziej wilgotno niż w polsce i zazwyczaj są bardziej zardzewiałe

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:57
Lokalizacja: Tychy
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 14:31

zardzewiale mogą być jak caly rok stoja pod chmurka :) jeśli ktoś trzyma caly czas moto w garażu po skończonym lataniu wiec rdzy nie będzie. Ja osobiście tez latam w desczu czy po deszczu i w zimie żadna pogoda mi nie straszna wiec sam wiem z doświadczenia moto na cieply garaz i pucowanko :) zasada jest prosta jak dbasz tak masz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 maja 2013, 14:48

Od CBR 929 w wzwyż licznik można przełączyć mph-kmh, to raz. Po drugie nie pierd.olcie z tą rdzą? Co ma rdzewieć w firebladzie? Jak wszystko jest ameliniowe, tego nie pomalujesz ;) Jedynie zaciski, niektóre elementy mogą być pośniedziałe. Tyle. Fireblada śmiało brać z UK.

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 17 maja 2013, 16:34

mieszkam w uk juz 2 lata i tak sie ciagle zastanawiam gdzie te tanie motocykle w super stanie. z tego co zauwazylem to sytuacja jest podobna jak z samochdami mozna kupic ten sam samochod za 600 funtow i za 1600 (model rocznik itp). zalecalbym ostroznosc jednak bo tak kupic cos bez dotykania, ogladania to zawsze ryzyko

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 17 maja 2013, 18:01

mój tez anglik i jaka rdza?? ok chyba tylko nie które nakrętki lub śrubki i to wszystko. Licznik mam w milach bo nie widziałem i nadal nie widzę sensu w zamianie na km

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 17 maja 2013, 18:16

Tak angole się nie znają i sprzedają motocykle za pół darmo, tak samo z autami sprowadzonymi z za granicy wszystkie mają po 190tys km bez względu na wiek ;) Ludzie co wy gadacie czy to u nas czy gdzie indziej za granicą jak ktoś ma zdrowy i nie tykany sprzęt to się ceni a okazji to i w polsce można znaleźć bez problemu jedynie trzeba się pogodzić z tym, że sprzęt jest po przejściach ;)
Co do stanu angoli nie mówcie, że nie ma różnicy, owszem zdarzają się wyjątki ale większość ma pordzewiałe większość śrub, utlenione aluminium robi się mleczno siwe i już ze zdjęć widać, że po mokrym i w wilgotnym klimacie było użytkowane ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 17 maja 2013, 19:45

nie no jasne angole są złe i straszne są tak pordzewiałe że zaraz dziury będą się pojawiać i szpachli zabraknie a aluminium się tak utleni że będzie wyglądać jak ser

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 maja 2013, 21:44

Anglia jest całkiem innym krajem jak nasz nie wiem czy lepszy czy gorszy :) ale jest tam więcej motocykli i siana :D
każdy ma inne zdanie
mój brat kupił kawe zx6rr 2006r piękna zielona zero rdzy
elementy alu i stali nie były zaśniedziałe ani rdzawe bo były pomalowane na czarno :one: ładnie się prezentowała ;)
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 50
Rejestracja: 31 stycznia 2013, 22:58
Lokalizacja: Zielona G
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 22:08

Rdzy na pierwszy rzut nie widać,ale jak zaprowadzisz do mechanika to ci powie ; w Angli to i śruby nierdzewne rdzewieją :mrgreen:
a co do ceny to zobaczcie po ile na zachodzie chodzą ładne sc33.....około 15 tysi pln. :D
konie w każdej postaci :)

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości