Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 05:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowe buty i zmiana biegów

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Nowe buty i zmiana biegów

Post » 27 maja 2013, 10:19

Witam. Bombarduje z zapytanie jak radziliście sobie ze zmianą biegów po zmianie obuwia na nowe, inne. Czy zmienialiście wysokość stópki zmiany biegów itp. Zmieniłem kapcie na nowe i masakra, nie wyczuwam dobrze poszczególnych biegów, but się nie mieści jak dotychczas pod stópką( inny kont nachylenia stopy) i jak dla mnie mniejszy komfort. Macie może sprawdzone jakieś patenty, pomysły by ulepszyć, dopasować technicznie ten rytuał ;) Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 maja 2013, 10:37

miałem dokładnie to samo musisz przestawić dźwignię zmiany biegów a jak buty juz się rozchodzą bedziesz musiał ją znowu przestawić i wtedy wszystko wróci do normy , jak bys kupił za dwa lata takie same nowe buty miał bys ten sam problem to normalne

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 27 maja 2013, 10:42

Dzięki za pomoc mistrzu obróbki ,skrawania i krzesania iskry :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 27 maja 2013, 18:14

pumba, żeby gładko wbijać biegi wystarczy pamiętać o zasadzie nogi :) zaczyna i kończy :) jak pamiętasz o tym to nawet w klapkach będziesz przebijał z kulturą, a co do komfortu to fakt można zmienić kąt pochylenia dzwigni

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 27 maja 2013, 19:40

przestawisz dzwignie i będzie git. Ja po zmianie moto miałem ten sam problem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 27 maja 2013, 20:13

A ja myślę, że to kwestia przyzwyczajenia. Po zmianie na alpiny supertechy z miękkich turystyków też myślałem, że będę musiał regulować bo była masakra ale już po paru dniach śmigania zupełnie się przyzwyczaiłem. Teraz biegi wchodzą bezproblemowo. Zmieniła się trochę technika. Teraz ruch wykonuję całą stopą a nie samym czubem.
W moim przypadku (i kolegi z którym śmigałem) parę dni jeżdżenia : )

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 27 maja 2013, 22:30

ale po co ruszać stopą jam można dotknąć palcami i bieg sam wskoczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 28 maja 2013, 10:59

Przy większych prędkościach to już nie jest takie oczywiste ; P

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 29 maja 2013, 17:46

Temat opanowany, dźwignia podniesiona i problem zniknął. Dziękas za pomoc i zainteresowanie :jupi:


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości