Strona 1 z 2

Problem F2

Post: 09 czerwca 2013, 13:11
autor: Norbi
Witam.
Wczoraj nagle pojawił się problem w mojej Cebrze.Podczas przyśpieszania z niskich obrotów , silnik chodzi dosłownie jak traktor , tak jakby za chwile miało zabraknąć paliwa(jest pół zbiornika), strasznie się muląc powiedzmy do 5 tyś obr.Powyżej problem ustępuję i chodzi tak jak powinna.Stawiam na pompę paliwa , ale to tylko moje domysły i przypuszczenia.Miał ktoś z was kiedykolwiek takie objawy? Możecie mi coś podpowiedzieć? Byłbym baardzo wdzięczny za jakieś info w czym może być problem :) Pozdro :))

Post: 09 czerwca 2013, 13:20
autor: cziken929
to Norbi jeździ F2 ?? Myślałem, że za sam hit "dziewki są gorące" zbił fortunę i stać go na sc59 hmmm....

Post: 09 czerwca 2013, 13:36
autor: Norbi
cziken929 pisze:to Norbi jeździ F2 ?? Myślałem, że za sam hit "dziewki są gorące" zbił fortunę i stać go na sc59 hmmm....

Twoje poczucie humoru jest tak żenujące , ze sam nie wiem czy się śmiać czy może płakać...
Nie wniosłeś nic do tematu , ośmieszając się w moich oczach. Pozdro:)

Post: 09 czerwca 2013, 13:57
autor: Siwy_ryry
Norbi pisze:
cziken929 pisze:to Norbi jeździ F2 ?? Myślałem, że za sam hit "dziewki są gorące" zbił fortunę i stać go na sc59 hmmm....

Twoje poczucie humoru jest tak żenujące , ze sam nie wiem czy się śmiać czy może płakać...
Nie wniosłeś nic do tematu , ośmieszając się w moich oczach. Pozdro:)


Człeku Młody... Cziken to jedna z niewielu osób na forum, która może ci pomóc ;)

Za mało masz dystansu do siebie chyba, że sie tak spinasz. :clap:

Cierpliwości, a ktoś Ci pomoże

Post: 09 czerwca 2013, 21:46
autor: crazyduck
w f2 z tego co pamiętam nie ma pompy spr wężyk podciśnieniowy który idzie do kranika paliwa

Post: 09 czerwca 2013, 22:01
autor: cbrstreet
http://www.bike-parts-honda.com/pieces- ... 600+F.html
pod 1 jest pompa ;)

[ Dodano: Nie Cze 09, 2013 10:12 pm ]
moim zdaniem czyszczenie gaźników pomoże :one:

Post: 09 czerwca 2013, 22:28
autor: stashekcn
F2 nie ma pompy, ten schemat-obrazek jest z F3, a w podpisach nie ma opisanej pompy. Przy gaźnikach jest jeszcze taki mały gąbkowy filterek, wiem ze jak był zapchany, to F2 nie chciała z dołu jechać

Post: 10 czerwca 2013, 15:44
autor: Norbi
cbrstreet pisze:moim zdaniem czyszczenie gaźników pomoże

Synchro i czyszczenie gaźników dopiero co było robione , więc odpada:)
No tak ,w F2 nie ma pompy , zupełnie o tym zapomniałem.Obczaję ten filtr i wężyk o których wspominacie , może coś pomoże. Najbardziej dziwi mnie fakt , że owy problem pojawił się nagle... :|

Post: 10 czerwca 2013, 19:55
autor: stashekcn
cziken929 pisze:to Norbi jeździ F2 ?? Myślałem, że za sam hit "dziewki są gorące" zbił fortunę i stać go na sc59 hmmm....


Jak "dziewki" były gorące, to wtedy F2 było marzeniem, wiec moze z tamtych czasów pozostała :D

Post: 10 czerwca 2013, 21:10
autor: cziken929
:D

Post: 10 czerwca 2013, 21:57
autor: Norbi
stashekcn pisze:
cziken929 pisze:to Norbi jeździ F2 ?? Myślałem, że za sam hit "dziewki są gorące" zbił fortunę i stać go na sc59 hmmm....


Jak "dziewki" były gorące, to wtedy F2 było marzeniem, wiec moze z tamtych czasów pozostała :D

Bez jaj , nie mam zielonego pojęcia z czego ta pompeczka. Moja ksywa nigdy nie miała i nie ma zupełnie żadnego związku z tym pseudo artystą , a tym bardziej jego "twórczością". Może i za bardzo się spiąłem, ale...
Liczyłem na jakieś cenne wskazówki /rady dotyczące tematu :P

Post: 10 czerwca 2013, 22:02
autor: cbrstreet
trafiłeś w avatar :D jak śliwka w kompot hihi: zmień go i będzie :one: