Strona 1 z 1

problem z gaznikami

Post: 09 czerwca 2013, 14:09
autor: rocco2011
witam. mam problem z moja rr, problem polega na tym ze jak puszczam gaz pod czas jazdy to moto chodzi na trzy gary i strzela, wyglada to jak by sie zalewal. czy synchronizacja gaźników zalatwi ten problem? Pozdrawiam

Post: 09 czerwca 2013, 14:27
autor: cbrstreet
z kąt taka pewność ze moto chodzi na 3 gary :)
zdemontuj gaźniki wyczyść je i wtedy synchro :one:
przy okazji zajrzyj do świec w jakim są stanie ;)

Post: 13 czerwca 2013, 17:26
autor: rocco2011
swiece sa nowe, a dzisiaj moto chcialem odpalic i nie kreci rozrusznik i nie pali sie kontrolka luzu, zapchnolem moto i wypluło kolo 0.5l benzyny przez tłumnik, potem udalo mi sie odpalic na zapych ale chodzil tylko na 3 gary, pierwszy prawy jest zimny i wypluwa caly czas paliwo

Post: 13 czerwca 2013, 17:45
autor: toper-utl
Zobacz czy Ci ta benzyna tez do miski olejowej nie spłynela, sprawdz stan oleju czy sie nie podniosl. Z tym przelewaniem to pewnie zaworek iglicowy w gazniku nie trzyma (najlepiej wyczyscic odrazu całe gazniki), sprawdz tez czy kranik jest sprawny, na zgaszonym silniku nie powinien puszczac paliwa, dopiero po odpaleniu lub zassaniu japą wezyka podcisnienia. Jak to zrobisz bedzie mozna cos wiecej powiedziec, ale sa duze szanse za samo wyczyszczenie i regulacja gaznikow + sprawdzenie kranika pomoze, a synchro ma tylko za zadanie wyrownanie wolnych obrotow.

Post: 14 czerwca 2013, 17:59
autor: rocco2011
benzyna kolego poszla w olej. a jest szansa ze pierscienie poszly

Post: 15 czerwca 2013, 21:48
autor: toper-utl
Pierscienie tak szybko nie padaja, olej radze wymienic i nie jezdzic zanim nie nareperujesz maszinu. Sprawdz kranik - jak padnie membranka, ktora jest w jego srodku, benzyna leci przez rurke podcisnienia kranika centralnie do kolektora dolotowego --> cylindrow ---> miski olejowej. To mega wazne, beznzyna przy zgaszonym silniku nie moze leciec, bez wzgeldu na to czy kranik jest na ON, RES, czy OFF. Jak juz to ogarniesz to wyczysc, lub jesli to konieczne wymien zaworki iglicowe w gaznikach, no i powinno byc okej.
PS. Kranik mozna WSTĘPNIE sprawdzic w 2 krokach,
1. Czy nie leje sie paliwo przewodem paliwowym na zgaszonym silniku odlaczajac wezyk od gaznikow (dosc czeste ze wzgeledu na wiek sc33).
2. Na zgaszonym silniku odłącz rurke podcisnienia, ale nie od kranika, tylko od kolektora dolotowego i zassij pyskiem ;) jesli po zasysie i zatkaniem jezykiem bedzie trzymal cisnienie (przyssie sie do jezyka) to kranik raczej ok .