Kupno 2009 to takie same prawdopodobieństwo jak 2008 co do zużycia oleju!
Sam zmieniłem sc57a na sc59 z 2008 - nawet identyczną jak chodzi o malowanie i w sumie jestem bardzo zadowolony
SC33 był i jest świetnym motocyklem ale zależy na co stawiasz jeśli tylko i jedynie kryterium jest pancerny silnik to pewnie musisz wziąć coś z epoki 90'.
Zastanawiam się nad sprzedażą swojej ze względu na tegoroczną moto-wyprawę , na której okoliczność chciałbym zakupić turystyczne enduro... Był plan po prostu dokupienia drugiego sprzęta ale chyba jednak nie uciągnę finansowo ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Jakbyś był zainteresowany to odezwij się na pw.
[ Dodano: Sob Mar 01, 2014 11:18 am ]
Wracając do tematu pytania to pewnie na oba przypadki trzeba odpowiedzieć - TAK ale nie na pewno. Olej zapewne bierze jak każda sc59 - pytanie jaką ilość. Czy padnie wał - tak lub nie (mam około 4 znajomych , którzy jeżdżą na sc59 od 08 do 2010 - nikt z wałem problemów nie miał a największy przebieg u kolegi zbliża się do 30.000km i od dwóch sezonów jezdzi po torach, zużycie oleju 200-300ml/1000km w każdej sztuce). Nie wiem czy miałeś przyjemność się przejechać tym modelem ? Pytam bo np ja nie myślałem nawet o jego zakupie ale bujając się za GSXR1000 lub ZX10R po długich poszukiwaniach bez efektu pojechałem zobaczyć jedną sztukę z przypadku i jak raz się przejechałem zacząłem szukać właśnie tego motocykla mimo tak wszędzie rozgłaszanych jego wad. Prowadzenie, oddawanie mocy , gbaryt dla mnie jest jak szyty na miarę i bardzo mi się podoba , że nie ma tyle pedalskiej elektroniki (abs-u , kontroli trakcji , czy asystenta parkowania
).
Motocykl z ogłoszenia wygląda na zdrową serię - nic więcej po fotkach nie jestem w stanie powiedzieć. Z dodatków tylko chyba oplot ma przewodów - warto by zapytać czy pompę też