Strona 1 z 1

co sądzicie HONDA CBR 929

Post: 01 lutego 2009, 16:24
autor: MłodY
witam! Koledzy po możecie?? Obecnie śmigam CBR 600 F3 dwa sezony lecz myśle na zmianą i kupnem HONDY CBR 929 ponieważ bardzo podoba mi się to moto i chciałbym się na nią przesiąść ;] prosiłbym was o kilka rady. Jak wam się sprawuje ten motocykl???? Jakie jest jego spalanie ile pali ??Z tego co narazie wyczytałem o tym modelu to znane są przypadki pęknięcia bloku silnika w 929?? Lecz ze to nie jest wada fabryczna tylko występuje to w moto po szlifie?? Następnym pytaniem jest skrzynia biegów?? Są jakieś problemy z wyskakiwaniem biegów??(jak tak to da się to wychwycić jakoś np: przy jeździe próbnej??) bo z tego co czytałem czasami zdarzają się przypadki spowodowane przebijaniem biegów na gumie?? Jak już będę oglądał moto na co mam zwrócić szczególna uwagę przy oglądaniu motocykla?? Za wszystkie rady dziękuje i pozdrawiam !!;]

http://motogryf.pl/moto20.html

http://moto.allegro.pl/item544976240_ho ... 2001r.html

Post: 01 lutego 2009, 16:45
autor: tomo21kawa
Poprostu ma byc zyleta :D :D moze masz juz jakies egzemplarze na oku to wrzuc linka to ocenimy wstepnie ktora sztuke mozna obejrzec na zywo a z ktora dac sobie spokuj

[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 4:47 pm ]
a sorki nie zauwazyłem linków :D :D hehe

Post: 02 lutego 2009, 01:41
autor: kubahsb
na poczatek nadmieniam, iż nie jestem specialistą wiec moge nie miec racji hhehehe
W koncu mam tu najmniejszy 'staz' i jestem najmlodszy.


MOJE SPOSTRZEZENIA :

1. firma GRYF : na 8 sprawdzonych ogloszen 8 scigaczy ma przebieg 29000 - 35000 wiec na prawidlowy przebieg nie licz
2. ten co pokazales - trzeba ogladac z bliska, ale byl letko polozony na lewa str. I NIE ZACHECAJA TAK MOCNO DO ROZBIERANIA PLASTIKOW jak przy drugim oferowanym 929, wiec pewnie cos tam klejonego by sie znalazlo
3. przy zakupie 929 . co Ci mozemy doradzic hmmm
obejrzyj calego dokladnie , najwazniejsza rama, plastiksy , posluchaj silnika dokladnie i na zimnym i na cieplym , przydziduj chama , rozpedz sprawdz czy jest prosty , no i na koniec banalna rada :
ZAJRZYJ pod siedzenie hrhrhrhr znam osobe ktora kupila blejda z aku od skutera ktory sprzedajacy wepchnal na odjeb sie zeby zaoszczedzic pare gorszy.

drugi motor jak typ napisal ANGLIK
wyglada elegancko aczkolwiek to trzeba tam byc, jak masz niedaleko to cisnij obejrzec
jak CI nie przeszkadza slynne '' ze przegnity '' i ze lampa jest przystosowana do ruchu lewostronnego [masa o tym na forum] to czemu nie.


A bym zapomnial, w obu przypadkach warto sprawdzic czy ta '' FABRYCZNA PUCHA '' jest od tego konkretnego osła. Czesto po slizgu na prawa strone kombinuja typy plastiksy i puszke i dalej jest igła - jesli nie to nic takiego w sumie aczkolwiek cene mozna zjechac.

w ogole z tego anglika moglbys pewnie zżulić troche. typek kupil w wakacje co funt mial 3,96 to na bank na nim nie straci ; p

Post: 02 lutego 2009, 18:02
autor: siwynd
i jak bedziesz ogladal to pozwól mu sie zagrzac na niskich obrotach do jakis 100 stopni jak Ci sie zapali kontrolka oleju to uciekaj z tamtad czym predzej :P a skoro latasz juz 2 sezony f3 to to bedziesz wiedzial jak sprawdzic czy prosty czy po stuncie i takie tam :D pozdro

Post: 04 lutego 2009, 08:57
autor: JUNIORlu
Z wlasnych obserwacji moge ci powiedziec ze jesli robisz wszystkie wymiany plynow klockow itp tak jak Pan Bog przykazal to 929 bedzie ci slurzyc przez lata. Zobacz czy przednie koło nie jest zablisko pluga. Przerwa na jakies dwa palce.

Post: 04 lutego 2009, 17:13
autor: crazyduck
a piana na ile palcow :mrgreen: zawsze jest cos takiego jak rozstaw osi bardziej dokladne od 2 palcow :mrgreen:

Post: 04 lutego 2009, 21:46
autor: JUNIORlu
Najlepiej organoleptycznie :)