» 09 października 2014, 22:10
jeździłem i VTR sp 2 i Gixem 1000 k5 od kolegi z forum Marek760i troche wzmocnioną, i kawą 10 04r, powiem tak, VTR jeśli chodzi o moc to jak dla mnie dupy nie urywa wieksza wrażenia na mojej 929, za to winkle i heble to cudenko sama się kładzie i pieknie hamuje.
Gsx-r 1000 k5 akurat ten ktorym jeździłem był mega szatanem na gume z gazu na 1 biegu to szedł już z ledwo ponad 3 tys obr, a do 299 rozpędzić się to chwila moment, z resztą ten model uchodził za chyba najbardziej narwanego gixa dotychczas, niestety trapiły go wady pękających ram ale to głównie w USA te problemy byly i też nie wiadomo jak byly uzywane te motongi, jeśli nie masz zamiaru się uczyć wheelie na tym bajku to myślę że super sprzęcik, niby ciężko sie kladzie w winkle ale nie wiem po winklach dobrze nie latałem.
kawa zx10r 04r tak samo jak gix jeśli chodzi o moc to faktycznie szatan, nie jestem jakimś mistrzem gumowania ale na 2 biegu przy mojej wadze i słabych umiejętnościach z okolo 6-7tyś obrotow z drugiego biegu idzie bez problemowo na gume i ciągniesz spokojnie do 200km.h na jednym kole, jeśli chodzi o winklowanie to już jak dla mnie dosyć cięzka i oporna coś jak moje 929 a może nawet bardziej, jeżeli chodzi o ramy w kawach to nie wiem czy to to samo co w 636 05-06r ale tam ponoc rama potrafi sie wykrzywić juz od najmniejszej przewrotki czego nawet ponoć nie widać. bo lagi moga byc proste a rama juz może dostać.
koniec koncow moich wywodów to zostaje honda, 929-954 super bzyki bezawaryjne, dbać tylko o akumulator zeby oszczedzic alternator i regulator napiecia, prowadzenie całkiem spoko ale jest to jakas super laleczka leciutka jak jakaś 600tka ale po przesiadce z sc33 napewno bedzie sie lepiej prowadzic, moc jest calkiem fajna jedzie już od najnizszych obrotow, z 4,5 tys 929 idzie na gume bez problemowo z gazu, 954 troszke mocniejsza ale to czuć, bo i z dwojki bez problemu dzie na gume, ale 954 ma słabszy stelaż czachy ktory lubi pękać sam z siebie od wibracji, ale z to jest duuużo ładniejsza niż 929, generalnie mtoocykle bardzo podobne niemal identyczne, z tymi pekającymi blokami to tez chyba mity, bo i ja swoja 929 nieźle czasami zagrzałem na jakiejś paradzie i nic sie nie dzieje, a kumpel 954 tak zagrzał że lakier na zbiorniku spęczniał i zrobił się bąbel 10cm na 5cm i blok nic nie pękł a motocykl dalej śmigał i pewnie dalej śmiga gdzieś u kogoś.