Strona 1 z 2

EvoBlade???

Post: 23 marca 2009, 10:39
autor: Cushman
Czy ktoś sie z tym wynalazkiem spotkał ???

Post: 23 marca 2009, 18:31
autor: Piotrek
Full Sanyo Honda HRC exhaust system. (priceless).
Brembo WSB Spec billet front callipers and discs with two sets of pads, fast road/race (fitted) and road.
One-off solid carbon rear sets with titanium heel plates. ( made by Dymag at £1500.00 per set)
Samco Silicone race spec hoses.
Titanium tapered head stock bolts.
Goodridge Sanyo Honda brake hoses.
Spare Sanyo race front fairing, seat and under tray (origional, as used by Jim Moodie in the NW 200) I have a photo !
Dyno chart showing 133+ BHP at the rear wheel (150+ at crank)
BT012SS tyres.

To co znalazlem n.t. dodatkow Evo. Zawieszenie wyglada podobnie jak Ducati. Na necie jest troche info o tym moto, ale pewnie w PL nikt go nie widzial. Tu kilka fot:

Post: 23 marca 2009, 19:17
autor: JUNIORlu
to łączenie baku z czachą BAJA

Post: 23 marca 2009, 19:28
autor: Piotrek
Toi raczej wloty powietrza, cos ala zx7r.

Post: 23 marca 2009, 21:35
autor: jony
fuck maszyna robi wrażenie... znalazłem kilka ciekawych rzeczy o modelu:

ENGINE : Water Cooled, DOHC, 16-Valve, Transverse, In-Line, Four-Cylinder, With Off-Set Chain Camshaft Drive
BORE AND STROKE : 71mm X 58mm
DISPLACEMENT : 918cc
COMPRESSION RATIO : 11:1:1
CARBURETTORS : 41mm Klein Flat-Slides X 4
MAXIMUM POWER : 160bhp / 12,100rpm
IGNITION : Honda CDI Uprated From 11,600rpm to 12,200rpm
STARTER : Electric Type
TRANSMISSION : RS 6-Speed, Close Ratio
CHASSIS : Aluminium Twin Spar
CLUTCH : Multi-Plate Oil Bath with Heavy Duty Springs
SUSPENSION FRONT : 43mm Ohlins inverted telescopic forks
SUSPENSION REAR : Cast Aluminium RAM Single-Sided Swing-Arm with Rising Rate Linkage. Ohlins Shock
HEAD ANGLE : 24 Degrees
TRAIL : 90mm
WHEELBASE : 1405mm
WEIGHT : 180kg With Oil & Water, No Fuel
BRAKES FRONT : 2 X 320mm Brembo Cast Stainless Discs with Brembo Four-Piston Calipers
BRAKES REAR : 1 X 220mm Brembo Cast Stainless Disc with Two Piston Caliper
FRONT TYRE/WHEEL : 120/70-17 Dunlop D207 Radial on 3.50" Dymag Wheel
REAR TYRE/WHEEL : 180/70-17 Dunlop D207 Radial on 6.00" Dymag Wheel
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek

Post: 23 marca 2009, 21:53
autor: Luki213
Gdybym sobie tak przerobil to bym wzial krzeselko kupil z 6 browarow usiadl, zapalil kocione i powiedzial ale jestes piekna suko, i ni CENZURA bym nia nie wyjechal.

Post: 23 marca 2009, 22:57
autor: beti
Luki213 pisze:i ni hu** bym nia nie wyjechal.


przecież ona aż błaga żeby jej dosiąść... :twisted: grzechem byłoby nigdy nie wyjechać :mrgreen:

Post: 24 marca 2009, 00:16
autor: Luki213
Ona jest tak piekna ze nie bylbym jej godzien dosiasc, ona jest do podziwiania, jak nimfa mozesz zobaczyc ale nie dotknac :mrgreen:

Post: 24 marca 2009, 08:29
autor: JUNIORlu
Ciekawe jak by w psie sie sprawowała? :twisted:

Post: 24 marca 2009, 08:43
autor: krolik
Luki ale Cie ponioslo :) pozytywnie zakrecony ;P

Post: 24 marca 2009, 09:02
autor: wuja
Jest piękna, ale uświadomiła mi jedną rzecz, SC33 to już klasyka, plastikowa ale jednak :)

Post: 24 marca 2009, 11:00
autor: Mike RR
Robi wrażenie i to fest. podziwiam człowieka który misł taką wizję i ja przelał na moto.Kupę poświęconego czasu kasy Respect