Strona 1 z 1
potrzebna pomoc

:
02 kwietnia 2009, 20:53
autor: przemo
potrzebna pomoc sluchajcie mam sc28 robilem glowice byla planowana i zawory szlifowane predzej byly troche ciasne zawory wiec je wyregulowalem po szlifie i tak musialem zrobic regulacje i zlozylem odpalilem i cos stuka na wolnych obrotach z momentem dodania gazu stukanie wzrasta co to jest gazniki lancuszek wal sprawdzalem luzy sa dobre na zaworach oczywiscie jak jes zimny to jest slabsze ogulnie niejest to glosne pali super i chodzi tez jak mam dojsc do tego co to jes poradzcie cos

:
02 kwietnia 2009, 21:16
autor: pietro
cześć czy po splanowaniu glowicy założyłeś grubszą uszczelkę powino śię założyć jak byś sciągał głowice to powino być widać ślad jak tłok dobijał do zaworu i to może stukać lub zaciasno wpasowane zawory ale to moja sugestia może ktoś bardziej obcykany się wypowie

:
02 kwietnia 2009, 21:26
autor: przemo
nie zakladalem nie wiedzialem ze trzeba a tak sie robi

:
02 kwietnia 2009, 21:35
autor: pietro
powino się bo przez szlif zmniejsza się przeszczeń między tłokiem a zaworem(tak robi się w samochodach i w moto chyba to samo) jutro jade do meczanika to się dowiem i dam znać
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 10:02 pm ]
a najlepiej pisz do cziken929 on jes obcykany to ci pomoże

:
02 kwietnia 2009, 22:58
autor: cziken929
Co wy CENZURA!!!! Prześledzić fazy otwarcia i zamknięcia zaworów i wtedy pierrdolić.. nawet jak planował to uszcele 0.5mm to a zresztą wiecie lipi bo jest juz tyle przeróżnych forum że znawców ni braknie.

:
03 kwietnia 2009, 06:48
autor: Mor
pietro pisze:tak robi się w samochodach
Popatrz, to ja tyle głowic założyłem i od jakiś 12 lat robię to zawsze do dupy. Czego to się można nauczyć od znawców tematu. Zwłaszcza jak planuję głowicę na płycie, co powoduje minimalne zabranie materiału, jedynie tyle co wyrównanie, to napewno wsio będzie super chodziło jak doje*** grubą uszczelkę i zmniejszę mu stopień sprężania. To już tylko krok do turbo.