Dzisiaj jest 18 maja 2024, 22:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dylemat

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 25 maja 2009, 00:09

Dziadek ja niedawno miałem ten sam dylemat - kasa na zakup podobna jak u Ciebie plus minus. Szukałem około 3 tygodni sprzęta po sprzedaży poprzedniego i wchodził dość duży rozrzut modeli: 954, 1000RR "A", R1 RN09 /ew. RN12, Gixx 1000 K3. Gixera 1000 K5 odrzuciłem mimo , że się podobał ze względu na kłopoty z ramą i akcję serwisową (do 20 koła raczej ciężko o igiełkę krajową , którą można skorzystać z akcji serwisowej bezpłatnie - do moto bez krajowej historii należy doliczyć bodajże ponad 1000zł za inspekcje ramy i doklejenie jakichś wzmocnień). Oglądałem jakieś R1 RN09 nawet nawet fajne za 17000zł (wymagającą dołożenia ok 1500zł na "drobiazgi" typu opony, napęd, klocki itd) ale RN12 wcale nie łatwo za 20 koła ładną znalezc. Gixxera K3 w sumie odpuściłem po wspomnieniu problemów i niesmaku do firmy, który pozostał po GSXFie. Zdecydowałem się na SC57a, którym teraz jeżdżę (niechce wychwalać i siać propagandy bo póki co za krótko to moto mam, ale mi jezdzi się fajnie). Moim zdaniem postaraj się przewiezc tymi sprzętami, które bierzesz pod uwagę i wez to czym najlepiej CI się śmiga i co będzie w fajnym stanie. Wypowiedzi takiego typu jak pisze " GOoly" nie bierz sobie do serca, że RR litrowa niema dołu a ten to ma - bo z tego co piszesz to każdy litr mocą będzie ok dla Ciebie (biorąc pod uwagę latanie po mieście i na krótkich trasach - najwyżej zmodyfikujesz przełożenie, ale nie sądze żeby było trzeba).

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2009, 01:24

929 VS 954...
-Piece niemalże te same, różnica w mocy praktycznie żadna.
-Jeśli chodzi o wygląd to oczywiście 954, choć 929 w fajnym malowaniu też niczego
sobie :P
-Jeśli chodzi o plastiki to 929 wygrywa, w 954 szczegółnie czacha to kawał cholery
:wnerwiony:
-Zużycie paliwska bez większych różnic, przy dobrym pałowaniu na mieście 10 l
wciągnie..
-Pozycja jak to na sporcie, rewelacji nie ma, ale turystyki uprawiać nie masz zamiaru.
-Za 19koła powinieneś dostać wypasioną 954! 929-pewnie już za 16koła!
-Jakość do ceny... Ja bym brał raczej 929 a za reszte pojechał na wakacje ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2009, 10:20

tomo21kawa pisze:No i tu sie mylisz kolego k1 , k2 1000 maja zajebiste pierniecie zadna honda ani yamaha lepiej nie jedzie a i k6 tez wymieka :diabel2: :D

Przeczytaj jeszcze raz mojego posta chodzi mi o wygląd :P wiem że K1 i K2 zostawiały za sobą R1 i CBR ... widać inżynierowie nie zgadzali się z designerami tego modelu i zrobili taki piec żeby moto tak CENZURA... żeby ludzie nie mogli zobaczyć jaki brzydal z niego hihi: dziadek173, only honda :D - tylko poszukaj dobrego egzemplarza :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 25 maja 2009, 11:20

Witam!!
Cholera .. dorosłe chłopy a takie głupoty wypisujecie że aż strach .... A kto z was testował wszystkie te motocykle biorąc je prosto z salonu >> czy GSXR czy R1 czy SC57 .. ??
Wystarczy że ktoś CENZURA EGV i jest takie samo zero dołu jakie zero ma w głowie głąb co w tym mieszał ..
Jak twierdzisz przyjacielu że K1 czy K2 nie da się zajeździć to zapraszam w niedzielę . podjedziemy w pewne miejsce i przekonasz się jak to wygląda .. Tak się składa że co niedziela śmigam z K1 1000 i 750 ... i takie bajki że GSXR ucieka SC57B są na prawdę nie na miejscu .. W zeszłym sezonie jeździłem z tą samą paczką tylko że na Yamaha Thunderace .. noo . 1000 ccm 150 KM ... jak gixer wchodził na koło to ja siódme poty wyciskałem z thundera żeby go jakoś dogonić ( GSXR 1000 K1 na kole na 3 biegu wali do 200 km/h) ... leci na gumie wykorzystując max tego co może silnik ) .. w tym sezonie wsiadłem na SC57B i jedziemy w trójkę . kumple wala na koło .. ja 3 bieg .. daje w palnik i SZOK ... BEZ PROBLEMU doganiam i muszę hamować !!! co by się w nich nie wpakować .. MOTO z blisko 180 końmi wyregulowane, w idealnym stanie technicznym CENZURA że chce wyrwać się spod kierowcy .. I DLATEGO CHCIAŁEM ZROBIĆ spotkanie z innymi 1000RR a i chętnie R1 czy K6 - K7 czy co tam .. Najchętniej z tymi co mówią że dołu nie ma .. wpadniemy na prostą na lotnisku i sporo się dowiemy .. tylko że niestety wszystkie te opnie i kozaczenia np. na temat R1 kończą się tekstach na forum :-( ...
Jeździłem R1 z 2001 i 2004 roku i w żadnej skrzynia nie chodziła tak jak w SC57B .. ale nie mówię złego słowa na R1 bo POJĘCIA NIE MAM czy te motocykle nie spadły ze skały gdzieś we Włoszech i nie składał ich Czesiek z Zadupiowa ...
A co do tematu . jeździłem Fazerem z 2001 1000-cem (dokładnie TYM : http://motorapid.ugu.pl/fazer1000.htm ) ... silnik jest identyczny jak w R1 inna mapa tylko żeby max moment był wcześniej .... ciągnie fajnie coś koło 2/3 tego co ja mam na co dzień w SC57B.. pozycja nie dla mnie ale może kiedyś ..

A tak na marginesie :
http://www.youtube.com/watch?v=s0mq4j7H ... re=related
Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 12:57 przez A.S., łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 25 maja 2009, 11:37

Do 20 kola to raczej patrz w zakresie sprzetow R1 z lat 02-03, 954, lub Gixx K3-K4 na nic innego nie patrz bo fakt 929 fajne ale to juz kupisz w tanszej kasie i teraz slabo cene trzymaja wiec pozniej tez za wiele nie wezmiesz za niego.
Reszta czyli Gixxy K5, 1000RR 04-05 czy R1 04-05 czasem idzie dorwac w tej kasie ale jak nei kupisz tego po znajomosci to raczej trafisz w jakies padlo polepione bo nikt tego moto nie bedize sprzedawal w takiej cenie jesli bedzie igla a raczej takiego szukasz.
Jesli chodzi o mnie jezdzilem wszystkimi trzema wyzej wymienionymi i to juz tylko preferencje kierowcy decyduja czy wybierzesz 954 czy k4.
Z mojej strony powiem Ci tylko tyle ze po 2latach jazdy 954 jestem bardzo zadowolony bo jezeli kupisz ja nie jako okazje i bedziesz sam dbal to nie czytaj opini uzytkownikow niektorych ktorzy kupili okazje za 11tys zl i pozniej narzekaja ze 954 wadliwe bo cos tam im padlo.
Jezeli nie trafisz na trupa to czy to bedzie Kymco czy chgw co innego to bedziesz zadowolony.

Wiec bierz 954 i sie nie zastanawiaj :D

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości