Strona 1 z 3
FILTR POWIETRZA

:
03 stycznia 2010, 17:19
autor: przemo
MAM PYTANKO W MOJEJ HONDZIE MAM SPORTOWY FILTR POWIETRZA FIRMY BMC JUZ BYL JAK KUPILEM I ZASTANAWIAM SIE CZY NIE ZALOZYC ORGINALU BO SLYSZALEM ZEBY LEPIEJ CHODZIL A MAM TYLKO PRZELOTOWY WYDECH I CZY WYSTARCZY TYLKO REGULACJA NA WAKUOMETRACH CZY COS JESZCZE
/ duzych liter uzywamy do podkreslenia waznosci wypowiedzi, piszac duzymi literami zachowujesz sie jakbys krzyczal/ Fabiq

:
03 stycznia 2010, 17:31
autor: marcinSC33
W Twojej Hondzie? To znaczy w jakim modelu? Bo tu raczej nikt Ci rzeczowo nie odpowie bez podstawowych informacji... Jeśli chodzi o modele gaznikowe to podobno są czułe na montowanie sportowych filtrów i wiele osób aby to wszystko chodziło jak należy zakłada sportowe dysze.
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 4:34 pm ]
Oczywiście wtedy fajnie mieć przelotowy lub wogóle jakiś sportowy wydech, żeby miało wszystko sens.

:
03 stycznia 2010, 23:43
autor: przemo
to jest gaznik sc 28
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 11:03 pm ]
a jak bym zalozyl dysze to czy duzo wiecej by spalil

:
05 stycznia 2010, 14:07
autor: fabiq
imho..jesli masz sportowy filtr to musisz miec zestaw dyszdo tego w gazniku inaczej sprzet nie bedzie chcial jezdzic
teraz jak zalozysz zwykly filtr to tez nie bedzie chodzic jak trzeba bo pewnie masz inne dysze
regulacja podcisniena ma sie nijak do tego aby ustawic odpowiedni sklad mieszanki, wakuometry nic tu nie zdzialaja

:
05 stycznia 2010, 15:10
autor: ARNO
jeżeli masz sportowe dysze to zakładaj sportowy filtr.

:
09 stycznia 2010, 23:13
autor: przemo
filtr mam sportowy ale dysze raczej nie bo czyscilem gaznik i jak wykrecilem je to patrzalem na oznaczenia i sa takie jak w serwisowce ale motocykl niema problemow z chodzeniem tylko mysle moze by chodzil lepiej bo z dwojki niechce isc na kolo a jak by mnial dysze sportowe to raczej by szedl

:
09 stycznia 2010, 23:32
autor: crazyduck
ja nie mam dysz i idzie

zaloz dysze napewno pojdzie


:
10 stycznia 2010, 13:10
autor: przemo
jeszcze sie zasztanawiam czy nie zalozyc zwyklego filtra jak nie mam dysz sportowych moze by bylo lepiej
[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 12:11 pm ]
niz jest teraz i mniejszy wydatek

:
10 stycznia 2010, 13:23
autor: crazyduck
no to podusne Tobie jeszcze lapesze rozwiazanie (tansze)zwylky filtr powietrza i i zebatka z przodu o ząb mniejsza napewno poszujesz roznice i ile kasy masz w kieszeni a jak malo mocy odkladaj kase i kup cos mocniejszego


:
10 stycznia 2010, 21:09
autor: przemo
juz zalozylem jeden zab mniej z przodu ale chyba zaloze jeszcze jeden i zaloze zwykly filtr nad dyno jeszcze pomysle szkoda mi tego sportowego filtra aile wiecej spali
[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 8:13 pm ]
a zmieniac za bardzo niechce

:
10 stycznia 2010, 22:38
autor: LOLO
Dwa zęby z przodu mniej to zajebista różnica (sam testowałem), ale tylko chwilowo, bo prędkość maxymalna jest wiele mniejsza i czasem brakuje. Pamiętaj, że skracasz żywotność łańcucha i ślizgu!!! Na dłuższą mete lepiej założyć większą z tyłu mimo ,że trzeba przedłużyć łańcuch!!!

:
10 stycznia 2010, 22:44
autor: crazyduck
mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..