Strona 1 z 3

FILTR POWIETRZA

Post: 03 stycznia 2010, 17:19
autor: przemo
MAM PYTANKO W MOJEJ HONDZIE MAM SPORTOWY FILTR POWIETRZA FIRMY BMC JUZ BYL JAK KUPILEM I ZASTANAWIAM SIE CZY NIE ZALOZYC ORGINALU BO SLYSZALEM ZEBY LEPIEJ CHODZIL A MAM TYLKO PRZELOTOWY WYDECH I CZY WYSTARCZY TYLKO REGULACJA NA WAKUOMETRACH CZY COS JESZCZE

/ duzych liter uzywamy do podkreslenia waznosci wypowiedzi, piszac duzymi literami zachowujesz sie jakbys krzyczal/ Fabiq

Post: 03 stycznia 2010, 17:31
autor: marcinSC33
W Twojej Hondzie? To znaczy w jakim modelu? Bo tu raczej nikt Ci rzeczowo nie odpowie bez podstawowych informacji... Jeśli chodzi o modele gaznikowe to podobno są czułe na montowanie sportowych filtrów i wiele osób aby to wszystko chodziło jak należy zakłada sportowe dysze.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 4:34 pm ]
Oczywiście wtedy fajnie mieć przelotowy lub wogóle jakiś sportowy wydech, żeby miało wszystko sens.

Post: 03 stycznia 2010, 23:43
autor: przemo
to jest gaznik sc 28

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 11:03 pm ]
a jak bym zalozyl dysze to czy duzo wiecej by spalil

Post: 05 stycznia 2010, 14:07
autor: fabiq
imho..jesli masz sportowy filtr to musisz miec zestaw dyszdo tego w gazniku inaczej sprzet nie bedzie chcial jezdzic

teraz jak zalozysz zwykly filtr to tez nie bedzie chodzic jak trzeba bo pewnie masz inne dysze ;)

regulacja podcisniena ma sie nijak do tego aby ustawic odpowiedni sklad mieszanki, wakuometry nic tu nie zdzialaja

Post: 05 stycznia 2010, 15:10
autor: ARNO
jeżeli masz sportowe dysze to zakładaj sportowy filtr.

Post: 09 stycznia 2010, 23:13
autor: przemo
filtr mam sportowy ale dysze raczej nie bo czyscilem gaznik i jak wykrecilem je to patrzalem na oznaczenia i sa takie jak w serwisowce ale motocykl niema problemow z chodzeniem tylko mysle moze by chodzil lepiej bo z dwojki niechce isc na kolo a jak by mnial dysze sportowe to raczej by szedl

Post: 09 stycznia 2010, 23:32
autor: crazyduck
ja nie mam dysz i idzie :D zaloz dysze napewno pojdzie rotfl2:

Post: 10 stycznia 2010, 13:10
autor: przemo
jeszcze sie zasztanawiam czy nie zalozyc zwyklego filtra jak nie mam dysz sportowych moze by bylo lepiej

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 12:11 pm ]
niz jest teraz i mniejszy wydatek

Post: 10 stycznia 2010, 13:23
autor: crazyduck
no to podusne Tobie jeszcze lapesze rozwiazanie (tansze)zwylky filtr powietrza i i zebatka z przodu o ząb mniejsza napewno poszujesz roznice i ile kasy masz w kieszeni a jak malo mocy odkladaj kase i kup cos mocniejszego :one:

Post: 10 stycznia 2010, 21:09
autor: przemo
juz zalozylem jeden zab mniej z przodu ale chyba zaloze jeszcze jeden i zaloze zwykly filtr nad dyno jeszcze pomysle szkoda mi tego sportowego filtra aile wiecej spali

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 8:13 pm ]
a zmieniac za bardzo niechce

Post: 10 stycznia 2010, 22:38
autor: LOLO
Dwa zęby z przodu mniej to zajebista różnica (sam testowałem), ale tylko chwilowo, bo prędkość maxymalna jest wiele mniejsza i czasem brakuje. Pamiętaj, że skracasz żywotność łańcucha i ślizgu!!! Na dłuższą mete lepiej założyć większą z tyłu mimo ,że trzeba przedłużyć łańcuch!!!

Post: 10 stycznia 2010, 22:44
autor: crazyduck
mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..