Strona 1 z 2

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post: 03 kwietnia 2010, 23:17
autor: przemo
ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy mówia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle

Post: 03 kwietnia 2010, 23:34
autor: Bartek_929
No to powiem Ci, że musisz mieć niezły wydech i filtr skoro motor "chodzi" :one:

Post: 04 kwietnia 2010, 00:57
autor: Insaine
sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik

Post: 04 kwietnia 2010, 09:02
autor: crazyduck
Insaine pisze:sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik
moze napiszesz jak trzeba to dobrze wyregulowac ;)

Post: 04 kwietnia 2010, 12:58
autor: przemo
ja juz go takiego kupilem mam filtr bmc ja osobiscie robilem tylko regulacje gaznikow na zegarach nic wiecej

Post: 04 kwietnia 2010, 14:11
autor: synek
trzeba wzbogacić mieszankę (wymienić dysze) bo gniazda zaworowe się wypalą.

Post: 05 kwietnia 2010, 22:19
autor: przemo
ja i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobic

Re: sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post: 05 kwietnia 2010, 22:40
autor: crazyduck
przemo pisze:ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy muwia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle
chyba ten post zaprzecza temu::przemo a i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobi

Post: 05 kwietnia 2010, 23:05
autor: przemo
nic nie zaprzecza dol ma dobry nie muli sie tylko parska mocno wiem co pisze bo tak jest

Post: 28 kwietnia 2010, 18:18
autor: krolik
ja miałem w SC33 komin Akrapa, DynoJet Stage 1 i z filtrem Pipercross nie dałem rady, największe dysze były za małe, szło za dużo powietrza i sprzęt troche mulił. Kupiłem K&N i wszystko dało się zestroić. Plus 3 zęby z tyłu i fajera szła z 954 jak się patrzy :)

Post: 29 kwietnia 2010, 11:46
autor: rommi
przemo pisze:muwia

:ooo:
sorry za OT, ale aż mnie oczy zabolały

Post: 29 kwietnia 2010, 12:07
autor: dudis
a jezeli mi muli troche tak do 4 5 tys odbrotow to co mam nietak??od 5 6 idzie juz jak dziki a powinien raczej juz od 3 ostro dawac nie?