Strona 1 z 3

Jaki Napęd

Post: 29 kwietnia 2008, 17:58
autor: daniello22
Szykuję się do wymiany napędu. Jaka firma najlepsza? Co polecacie?
Przymierzam się do zestawu (SUNSTAR+DID)

Post: 29 kwietnia 2008, 19:58
autor: marcinSC33
Ja mam taki już drugi kupiony- poprzedni wytrzymał ponad 20tys.km w SC33.Kolega polecał mi także zębatki AFAM podobno są wytrzymalsze nawet od sunstara.

Post: 29 kwietnia 2008, 22:22
autor: tomogt
dobry wybor!!!lancuch zakuty w koncu!!

Post: 29 kwietnia 2008, 23:11
autor: Tylik
A ktoś z was użytkował może zestaw DID + JT ??

Post: 30 kwietnia 2008, 07:51
autor: krolik
Słyszałem że bardzo dobry napęd jest RK. Teraz mam taki założony i jest na nim przejechane conajmniej 30tys przeze mnie i byłego właściciela. A on też go nie zakładał. Więc troche juz przejechał...

Post: 30 kwietnia 2008, 08:10
autor: kazan
no ja też mam założony łańcuch RK Xringowy, co prawda dopiero pare setek na nim, ale zdecydowałem się bo opinie ma bardzo dobre, jakość co najmniej jak DID a jest tańszy

Post: 30 kwietnia 2008, 17:11
autor: dawcarr
ja latam na DID + JT narazie nie narzekam bo zalozylem nie dawno 300zł lancuch 100zł zebatka tył 60zł zebatka przód

Post: 30 kwietnia 2008, 18:00
autor: marcinSC33
Byłem już prawie zdecydowany na JT w zestawie z didem ale kumpel mi odradził na codzień zajmuje się mechaniką motocyklową i z jego opinii wynika że JT to raczej rzepai szkoda kasy na to.Pozatym mnie wyszedł 460zł sunstar zębatki i łańcuch DID 525VM a za JT z tym łańcuchem miałem płacić 30zł mniej to nie róznica.

Post: 30 kwietnia 2008, 22:45
autor: Tylik
No ja się jakiś czas temu zdecydowałem właśnie jednak na zestawik DID 525 ZVM2 (najwyższy model) + zębatki JT o standard przełożeniu i za całość płaciłem ok. 599 zł - myślę że cena była okazyjna bo wszędzie gdzie szukałem to taki zestaw minimum 720 zł

.. a i w dod. mam łańcuch w kolorze złota :mrgreen: ha ha


P.S: Orientujecie się na ile średnio km starcza nowy napęd przy regularnym dbaniu, przy czym biorąc także pod uwage jazde na gumie :wink: ale w większości przy podrywaniu z gazu bez żadnego strzelania ze sprzęgła ??

.. a także - co ile średnio w waszych fajerach naciągacie łańcuch ? :)

Post: 01 maja 2008, 19:03
autor: Yogi
mialem wczoraj odebrac moto z serwisu - nie odebralem.
serwismajster jeszcze mi lancuch naciagal i zauwazyl maly cyngwajsik:

"wygląda na to że ktoś próbował zakuć łańcuch zwyłym ogniwkiem
skuwki mają specjne trzpienie które można sklepuwać
tam to wygląda jakby ktoś zakluł łańcuch
bo okazał się za długi
więc diaxem wyciął ogniwo(a)
i zakuł na zwykłym metalowym, bolcu
no i ten bolec rozciągnął blaszkę ktróą zakuwał
tak żę trzpień nie przechodził przez otwór tylko przez otwór w kształcie rozciągniętego
po prostu wyciągnęło otwór trzpienia
ja stawiam na to że przy patnetowaniu ktoś to rozgrzewał i się ropzhartowało"

najlepsze ze jezdzilem z czyms takim 2lata :roll: :roll: :roll: :? :? :?
strach sie bac...

Post: 03 maja 2008, 21:42
autor: damian28
DID 530 50VA wiekszy i mocniejszy lancuch i zebatki od standardowych 525 mam nadzieje ze dlugo pochodzi problem tylko taki ze przy oryginalnej liczbie oczek niewiele pozostaje do naciagniecia 150euro

Post: 06 czerwca 2010, 19:07
autor: diobol
Koledzy odświeżę trochę temat i rozszerzę go o swoje wątpliwości. Przymierzam się do wymiany napędu w 1000rr 05. Postanowiłem że będzie to 40 i 16 zębów, DID 530 VM2 i sunstar bądź jt. I teraz parę pytań:

1. Słyszałem że można nadziać się na podróbę nawet w dobrym sklepie, że np złoty did po czasie łuszczeje czy coś takiego. Na allegro ceny wahają się miedzy 500-750zł. Czy jeśli wezme np komplet za 500zł to oznacza że muszę kupić podróbę?

2. Jak dostać się do przedniej zębatki? Jest sens samemu zamontować i podjechać z moto do serwisu do zakucia kety czy może lepiej jechać i dać im to do wymiany? Jaki jest średni koszt takiej usługi? Jeśli np za 100zł ktoś mi to zrobi to nie widzę problemu ale jak to kosztuje więcej to lubię pogrzebać i sam sobie to wymienię tylko zastanawia mnie czy będę musiał całkowicie upuścić płyn ze sprzęgła i zdemontować wysprzęglik...

3. No i kolejne pytanie z czystej ciekawości. Czy w 1000rr 05r seryjnie montowane były didy? Bo jeśli np okaże się że RK to znaczy że już miałem wymieniany napęd co raczej oznacza że mój przebieg 20 tyś to ściema ;).

4. Ile orientacyjnie przekłamuje licznik gdybym zdecydował się na 42 zęby z tyłu? 5km/h - 15km/h 20 ?

To tyle prosiłbym o odpowiedzi kto co będzie wiedział na temat moich wątpliwości.