Koledzy odświeżę trochę temat i rozszerzę go o swoje wątpliwości. Przymierzam się do wymiany napędu w 1000rr 05. Postanowiłem że będzie to 40 i 16 zębów, DID 530 VM2 i sunstar bądź jt. I teraz parę pytań:
1. Słyszałem że można nadziać się na podróbę nawet w dobrym sklepie, że np złoty did po czasie łuszczeje czy coś takiego. Na allegro ceny wahają się miedzy 500-750zł. Czy jeśli wezme np komplet za 500zł to oznacza że muszę kupić podróbę?
2. Jak dostać się do przedniej zębatki? Jest sens samemu zamontować i podjechać z moto do serwisu do zakucia kety czy może lepiej jechać i dać im to do wymiany? Jaki jest średni koszt takiej usługi? Jeśli np za 100zł ktoś mi to zrobi to nie widzę problemu ale jak to kosztuje więcej to lubię pogrzebać i sam sobie to wymienię tylko zastanawia mnie czy będę musiał całkowicie upuścić płyn ze sprzęgła i zdemontować wysprzęglik...
3. No i kolejne pytanie z czystej ciekawości. Czy w 1000rr 05r seryjnie montowane były didy? Bo jeśli np okaże się że RK to znaczy że już miałem wymieniany napęd co raczej oznacza że mój przebieg 20 tyś to ściema
.
4. Ile orientacyjnie przekłamuje licznik gdybym zdecydował się na 42 zęby z tyłu? 5km/h - 15km/h 20 ?
To tyle prosiłbym o odpowiedzi kto co będzie wiedział na temat moich wątpliwości.