Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 07:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki Napęd

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Jaki Napęd

Post » 29 kwietnia 2008, 17:58

Szykuję się do wymiany napędu. Jaka firma najlepsza? Co polecacie?
Przymierzam się do zestawu (SUNSTAR+DID)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 29 kwietnia 2008, 19:58

Ja mam taki już drugi kupiony- poprzedni wytrzymał ponad 20tys.km w SC33.Kolega polecał mi także zębatki AFAM podobno są wytrzymalsze nawet od sunstara.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2008, 22:22

dobry wybor!!!lancuch zakuty w koncu!!
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 29 kwietnia 2008, 23:11

A ktoś z was użytkował może zestaw DID + JT ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 30 kwietnia 2008, 07:51

Słyszałem że bardzo dobry napęd jest RK. Teraz mam taki założony i jest na nim przejechane conajmniej 30tys przeze mnie i byłego właściciela. A on też go nie zakładał. Więc troche juz przejechał...

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2008, 08:10

no ja też mam założony łańcuch RK Xringowy, co prawda dopiero pare setek na nim, ale zdecydowałem się bo opinie ma bardzo dobre, jakość co najmniej jak DID a jest tańszy

 
Posty: 36
Rejestracja: 29 marca 2008, 12:33
Lokalizacja: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2008, 17:11

ja latam na DID + JT narazie nie narzekam bo zalozylem nie dawno 300zł lancuch 100zł zebatka tył 60zł zebatka przód
Pozdro dla komendanta Flisa

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 30 kwietnia 2008, 18:00

Byłem już prawie zdecydowany na JT w zestawie z didem ale kumpel mi odradził na codzień zajmuje się mechaniką motocyklową i z jego opinii wynika że JT to raczej rzepai szkoda kasy na to.Pozatym mnie wyszedł 460zł sunstar zębatki i łańcuch DID 525VM a za JT z tym łańcuchem miałem płacić 30zł mniej to nie róznica.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 30 kwietnia 2008, 22:45

No ja się jakiś czas temu zdecydowałem właśnie jednak na zestawik DID 525 ZVM2 (najwyższy model) + zębatki JT o standard przełożeniu i za całość płaciłem ok. 599 zł - myślę że cena była okazyjna bo wszędzie gdzie szukałem to taki zestaw minimum 720 zł

.. a i w dod. mam łańcuch w kolorze złota :mrgreen: ha ha


P.S: Orientujecie się na ile średnio km starcza nowy napęd przy regularnym dbaniu, przy czym biorąc także pod uwage jazde na gumie :wink: ale w większości przy podrywaniu z gazu bez żadnego strzelania ze sprzęgła ??

.. a także - co ile średnio w waszych fajerach naciągacie łańcuch ? :)

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 01 maja 2008, 19:03

mialem wczoraj odebrac moto z serwisu - nie odebralem.
serwismajster jeszcze mi lancuch naciagal i zauwazyl maly cyngwajsik:

"wygląda na to że ktoś próbował zakuć łańcuch zwyłym ogniwkiem
skuwki mają specjne trzpienie które można sklepuwać
tam to wygląda jakby ktoś zakluł łańcuch
bo okazał się za długi
więc diaxem wyciął ogniwo(a)
i zakuł na zwykłym metalowym, bolcu
no i ten bolec rozciągnął blaszkę ktróą zakuwał
tak żę trzpień nie przechodził przez otwór tylko przez otwór w kształcie rozciągniętego
po prostu wyciągnęło otwór trzpienia
ja stawiam na to że przy patnetowaniu ktoś to rozgrzewał i się ropzhartowało"

najlepsze ze jezdzilem z czyms takim 2lata :roll: :roll: :roll: :? :? :?
strach sie bac...

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 03 maja 2008, 21:42

DID 530 50VA wiekszy i mocniejszy lancuch i zebatki od standardowych 525 mam nadzieje ze dlugo pochodzi problem tylko taki ze przy oryginalnej liczbie oczek niewiele pozostaje do naciagniecia 150euro

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 06 czerwca 2010, 19:07

Koledzy odświeżę trochę temat i rozszerzę go o swoje wątpliwości. Przymierzam się do wymiany napędu w 1000rr 05. Postanowiłem że będzie to 40 i 16 zębów, DID 530 VM2 i sunstar bądź jt. I teraz parę pytań:

1. Słyszałem że można nadziać się na podróbę nawet w dobrym sklepie, że np złoty did po czasie łuszczeje czy coś takiego. Na allegro ceny wahają się miedzy 500-750zł. Czy jeśli wezme np komplet za 500zł to oznacza że muszę kupić podróbę?

2. Jak dostać się do przedniej zębatki? Jest sens samemu zamontować i podjechać z moto do serwisu do zakucia kety czy może lepiej jechać i dać im to do wymiany? Jaki jest średni koszt takiej usługi? Jeśli np za 100zł ktoś mi to zrobi to nie widzę problemu ale jak to kosztuje więcej to lubię pogrzebać i sam sobie to wymienię tylko zastanawia mnie czy będę musiał całkowicie upuścić płyn ze sprzęgła i zdemontować wysprzęglik...

3. No i kolejne pytanie z czystej ciekawości. Czy w 1000rr 05r seryjnie montowane były didy? Bo jeśli np okaże się że RK to znaczy że już miałem wymieniany napęd co raczej oznacza że mój przebieg 20 tyś to ściema ;).

4. Ile orientacyjnie przekłamuje licznik gdybym zdecydował się na 42 zęby z tyłu? 5km/h - 15km/h 20 ?

To tyle prosiłbym o odpowiedzi kto co będzie wiedział na temat moich wątpliwości.

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości