Dzisiaj jest 14 lipca 2025, 00:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Panowie pytanie odnosnie rorządu oraz sprzegła do 929

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Panowie pytanie odnosnie rorządu oraz sprzegła do 929

Post » 27 października 2010, 23:58

Pierwsze pytanie panowie o łańcuszkach rozrządu takich jak

1-oryginalny Hondo ski ASO
2--DID
3--Prox

Co proponujecie bo ja jestem Konserwatystą i chyba zostanę przy DID

Oraz co myślicie na temat sprzęgła :

1--EBC srk 19 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104558

2--EBC src 19 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104558

Bo mi proponują Vesracha żebym założył ze nada --- http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104558


Przypominam że sprzed nie będzie mu żałowane rotfl2: :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 28 października 2010, 00:56

Jak chodzi o łańcuszek rozrządu, to seryjnie pakowany był DID i taki sam DID dostaniesz w ASO za kilka złotych więcej. Jedyna zasadnicza równica, jaka będzie pomiędzy łańcuszkiem kupionym poza ASO będzie taka, że z ASO przychodzą łańcuszki już zakute, co może znacznie "uniemilić" ich montaż... Jak ostatnio sprawdzałem ceny, to różnica DIDa w olek motocykle i hondzie sięgała około 7zł.

Pozdrawiam!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 października 2010, 09:43

Oryginalnie montowany jest TOURMAX 92HR2015 i jest tańszy od DID-a. Jeśli montaż nowego łańcuszka to najlepiej zakutego fabrycznie a nie systemem przeciągania. Sprzęgło EBC jak najbardziej ale koniecznie z nowymi sprężynami, najlepiej także przekładki. Sprężyny akcesoryjne np. EBC są twardrze o około 15% co zpowoduje cięższą pracę klamki ale zapewni ochronę tarsz przed niechcianym poślizgiem przy dużych obciążeniach. Można także założyć sprężyny OEM HONDA

[ Dodano: Czw Paź 28, 2010 9:46 am ]
Oczywiście jeśli nowy łańcuch to tylko z nowym napinaczem który przeważnie pada jako pierwszy ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 28 października 2010, 10:47

Szukam, szukam i nie mogę się doszukać info o tym łańcuszku... Niedawno sprawdzałem temat łańcuszka, i wydaje mi się, że w oryginale dają dida... Ale nie mam jak tego teraz potwierdzić, więc nie będę się kłócił. Sorry, jeżeli wprowadziłem kogoś w błąd.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 28 października 2010, 13:45

dzięki panowie za poradę a w szczególności tobie cziken bo sumienna

[ Dodano: Czw Paź 28, 2010 1:46 pm ]
aa napinacz już mam udało się po rabacie wyciągnąć (i to jest sprawa oczywista ze jak łańcuszek to i napinacz nie idziemy w pól środki )


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości