W długie zimowe wieczory gdy nuda doskwiera .......

Na długie zimowe wieczory mam zaplanowane doprowadzenie mojego moto (Honda CB 600F Hornet 2007r PC41) tak jak mają zawodnicy w Honda Hornet Cup.
Zaczynam od wymian wszystkich płynów ustrojowych - w końcu moto ma już 3 lata i wypadałoby wymienić płyn chłodniczy oraz hamulcowy na RBF 660 no i jak co roku olej 300Vi filtr oleju K&N. Do tego zakładam cały i co naj ważniejsze lżejszy o 8kg i szerszy sportowy przelotowy układ wydechowy firmy LeoVince SBK , filtr powierza mam K&N więc tylko wyczyszczę, świec również nie wymieniam bo mam irydy Japońskie NGK, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, zmieniam olej w lagach na 10, zmieniam przełożenie na -1 i +2, zakładam amortyzator skrętu HyperPro z 20 stopniową regulacją, klamki Titax -a regulowane oraz łamane, kierownica superbike aluminiowa niższa o 7cm, komplet Crasch pad -ów Womettech na ramę, w ośkę przednią, silnik. Przed sezonem jeszcze muszę zmienić oponki i chyba padnie na Pirelli Diablo Supercorsa SC1 bo moje są już zajechane na maxa po tym sezonie Torze Poznań.
Oto pierwsza tura modyfikacji..
Niebawem dalsza część
Zaczynam od wymian wszystkich płynów ustrojowych - w końcu moto ma już 3 lata i wypadałoby wymienić płyn chłodniczy oraz hamulcowy na RBF 660 no i jak co roku olej 300Vi filtr oleju K&N. Do tego zakładam cały i co naj ważniejsze lżejszy o 8kg i szerszy sportowy przelotowy układ wydechowy firmy LeoVince SBK , filtr powierza mam K&N więc tylko wyczyszczę, świec również nie wymieniam bo mam irydy Japońskie NGK, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, zmieniam olej w lagach na 10, zmieniam przełożenie na -1 i +2, zakładam amortyzator skrętu HyperPro z 20 stopniową regulacją, klamki Titax -a regulowane oraz łamane, kierownica superbike aluminiowa niższa o 7cm, komplet Crasch pad -ów Womettech na ramę, w ośkę przednią, silnik. Przed sezonem jeszcze muszę zmienić oponki i chyba padnie na Pirelli Diablo Supercorsa SC1 bo moje są już zajechane na maxa po tym sezonie Torze Poznań.
Oto pierwsza tura modyfikacji..

Niebawem dalsza część
