Zawory 150 płytki wliczone są w cenę i nie rozumiem mechaników którzy doliczają za płytki które się zamienia. Każdy warsztat powinien mieć komplet płytek regulacyjnych i wkładając jeden rozmiar zabierają drugi więc stan pozostaje niezmienny a rozmiary trzeba we własnym zakresie aktualizować. Serwis gaźników 150 w tym mycie, regulacja AFR i balans na elektronicznym wakuometrze firmy INDIANA SOURIAU który dodatkowo wykreśla bargrafy ukazując tym samym szczelność zaworów w głowicy oraz szczelność całego dolotu. Wymiana napędu 50 z zakuciem zakuwarką a nie młotem. Wymiana termostatu gratis. Co do rozrządu to streszczę króciutko; Co do łańcuszka rozrządu to najpierw oceniamy organoleptycznie "poszarpanie" płytek wynikające często z niedomagań napinacza i zgodność znaków kół zębatych z płaszczyzną głowicy. Jeśli znaki są "ujemnie CENZURA świadczy to o wyciągnięciu łańcucha i opóźnieniu faz rozrządu w szczególności zaworów dolotowych, co skutecznie obniża kulturę pracy i parametry silnika. Co do napinacza to z doświadczenia wiem, że wszelkie próby dokręcania sprężyn i reanimacji jest tzw PASTWĄ !! Profesjonalne podejście do tematu to wymiana na nowy OEM za ok 350pln plus fabrycznie zakuty łańcuch OEM quality. Łańcuchy do których mam przekonanie to TOURMAX bądź MORSE oba borg warner parts o twardości 92RH czyli pierwszy montaż. Koszt 240pln plus 14pln uszczela impulsu i 20pln za wymianę gdy wałki rozrządu zrzucone.
Opis troszku chaotyczny napisany dla ogółu populacji forum
Taniej to nie będzie nawet w media markt
Na swoją usługę zawsze dołączam opis przeprowadzonych prac i stwierdzonych nieprawidłowości oraz fakturę będącą jednocześnie gwarancją dokonanych napraw.
W razie wątpliwości czikfon 667 345 913
Dziękuję za uwagę