Strona 1 z 2

Plusy i minusy fajera

Post: 05 kwietnia 2011, 18:14
autor: rem
Witajcie,chcial bym zalozyc nowy temat odnosnie waszego zdania oraz opinii na temat Hondy fireblade .Kazdy z nas mial do czynienia z motocyklami wieksze lub mniejsze,nie ma idealnego pojazdu takiego co by to pozostal na wieki w garazu,nawet nasz wiek zmusza nas do zmian w kierunku wygody lub ''odmlodzenia sie''.Prosze o wasze wypowiedzi w tej kwestii.
To co ja moge powiedziec na dzien dzisiejszy (4 dni mam pojazd i przejechane 380 mil )

-drogi serwis (regulacja zaworu exap 220£ i full serwis 615£)
-cena opon (tyl 235£ ze zmiana i wywazeniem )
-meczaca pozycja jazdy po miescie
+spalanie
+wygoda podczas szybkiej jazdy
+cichy silnik
To na tyle na razie z mojej strony.Pozdrawiam.

Post: 05 kwietnia 2011, 19:02
autor: cerber666
zależy o jakim modelu bladego mowa ;)

Post: 05 kwietnia 2011, 19:19
autor: rem
cerber666, sport to sport cb to naked a vt to choper mowa o fajera a roznica 2 czy 10 % pochylenia ciala w takim przypadku nie wiele znaczy.

Post: 05 kwietnia 2011, 19:30
autor: cerber666
no dla mnie różnica np miedzy sc28 a sc50 jest baaardzo duza i taka sama napewno bedzie pomiedzy 954 a nowym fajerem.sc50 to przy sc28 zrywny motylek,a tamto to żelbetonowy kloc :)

Post: 05 kwietnia 2011, 19:38
autor: arek
jeżeli chodzi o moje zdanie to największym minusem w moim przypadku jest ciągłe zastanawianie sie kiedy padnie ładowanie albo panewki. Ale to chyba przez to ciągłe czytanie postów na ten temat tutaj na forum. Nie uważam żeby minusem były koszty utrzymania bo chyba to normalne że opony i serwis kosztują.

Post: 05 kwietnia 2011, 20:53
autor: OZI
Kolego w takim tempie zakładania tematów i postów to do końca roku przegonisz w ilości Tytusa ;)
Co do tematu to zacytuje słowa pewnej znanej osoby: "są plusy dodatnie i plusy ujemne" nie ma minusów :P Jak ktoś na czas dokonuje wymian i użytkuje zgodnie z przeznaczeniem to nie ma się czym martwić. Czasem zdarzy się jakiś dynks ale to losowo. Co do pozycji, spalania, serwisu itp-są to motocykle sportowe i kupując taki egzemplarz należy liczyć się z tym, że nie wszystkim będzie wygodnie, moc i styl jazdy zmusza do częstych wymian, a koniki w piecu trzeba też wykarmić :) Dla mnie nie ma motocykla który ma minusy, są tylko takie na których utrzymanie mnie nie stać :)

Post: 05 kwietnia 2011, 22:01
autor: Mateusz Ozog
są plusy dodatnie i plusy ujemne" nie ma minusów ;p OZI NIC TYlko przytakiwać :)) A Swoja droga nie masz co Rem dramatyzowac bo obecnie też jestem w Angli i paliwo po 1,35 wiec Motocykliści w polsce o 60 % gorzej.

Post: 06 kwietnia 2011, 13:18
autor: bestqualify
Wiadomo, moto musisz serwisować, wymiany opon, płynów to koszty. Ale czego nie robisz dla takiej przyjemności jakim jest jazda na fajerze. To z tymi plusami dodatnimi i ujemnymi to mi się przyponiało, bo to tekst takiej jednej nauczycielki z Elektryka.

Post: 06 kwietnia 2011, 16:11
autor: rem
Ok ,pare osob jest zdziwiona moim pytaniem wiec zmienie je na dokladniejsze,co sadzicie o waszych fajerach co was denerwuje a co was satysfakcjonuje,pytanie jest GIT ?

Post: 06 kwietnia 2011, 16:34
autor: crazyduck
pod awatarem masz 900 rr a skad tam exup ? rotfl2: ja na nie nie moglem narzekac przy swoim sc33 wszystko robilem sam i nigdy mnie nie zawiodl spalanie + pozycja + silnik moc+ w zasadzie same + choc z czasem brakowalo,mi mocy wiec zmienilem nie kombinowalem z dynojet itd

Post: 06 kwietnia 2011, 16:53
autor: rem
h-vix system a to z innej strony The H-VIX (Honda Variable Intake/Exhaust) system has a titanium valve in the exhaust that works in a similar way to the EXUP valves found in a lot of the big bore Yamahas. However in the Fireblade the valve in the exhaust is also linked to a large flap in the air cleaner that opens and closes at preset engine speeds in the aim of maintaining optimal intake velocity over a wide rpm range.

Post: 06 kwietnia 2011, 17:05
autor: LOLO
OZI pisze:Kolego w takim tempie zakładania tematów i postów to do końca roku przegonisz w ilości Tytusa
Może nawet wcześniej chce przegonić, albo mod-em zostać, bo na polskim forum po angielsku pisze i myśli, że posty podwójnie się będą liczyć :mrgreen: :mrgreen: