Dzisiaj jest 18 maja 2024, 22:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC44 Problem:(

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

SC44 Problem:(

Post » 22 maja 2011, 23:13

Witam.

W mojej 929 do pewnego czasu przytrafia sie ze nie wchodzi dany bieg... Nie zawsze ale dzisiej np przez 200k m raz nie wbiła sie 2ka przy rozpędzaniu a drugim razem z3 na 4nie weszło wbił sie tak jakby luz a chcąc wbić jak jeszcze raz w góre brałem to zgrzyt jak huuuu## od czasu do czasu mi sie to przytrafiało ale jakoś nie zwracałem na to zbytniej uwagi... Teraz pytanie co jest grane ?? Nie wiem czy to moja wina nie umie biegów zmieniać czy skrzynia sie kończy ??

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 22 maja 2011, 23:26

Z jedynki na dwójkę czasem się zdarzy, chociaż jak skrzynia dobra to bardzo rzadko, ale z 3 na 4 to się nie zdarza, więc dziwne trochę. A jak dajesz na załóżmy 2 na maksa nie zdarza się żeby bieg wypadał ? Jeszcze jedna rada techniczna - przed wbiciem biegu na wyższy warto wywołać lekki nacisk na nóżkę do zmiany biegów i dopiero wtedy zdecydowanie wbić bieg, robisz tak ? A redukujesz z przygazowaniem ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 maja 2011, 23:30

przy rozpędzaniu jedynka do czerowneggo dwa tak samo jeszcze nigdy mi nie wyskoczył bieg redukcje zawsze z przegazowką. Jeżdżę w butach motocyklowych to wydaje mi sie ze raczej precyzyjnie zmieniam biegi ;/

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 22 maja 2011, 23:41

Hmm, no to nie wiem, ktoś inny niech się wypowie. Chociaż wiesz co - tak sobie pomyślałem i przypomniałem sobie taki podobny przypadek, że wrzucałem na trasce z 4 na 5 i też luz się wrzucił - miałem tak 2 razy ale w sumie dawno temu i już więcej się nie zdarzyło. I też nie wiem czemu, a biegi wrzucam pewnie i mocno więc to raczej skrzynia płata figle.

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 23 maja 2011, 08:44

Kamil929 to ten miedzygaz Ci nie wychodzi :D
To co piszesz dzieje sie jak do konca nie wbijasz biegu, za plytko.
Dzwigienka od biegow ma regulacje polozenia. Moze "brakuje" Ci stopy "do gory"

Ze sprzeglem zmieniasz czy bez ?

Nagraj moze nawet sam dzwiek jak jedziesz i zmieniasz biegi to zobaczymy jak zmieniasz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 23 maja 2011, 15:10

Też mi się tak czasem działo, dopóki sobie nie wyregulowałem wygodnie dźwigienki zmiany biegów. I pamiętaj, że to nie puszka, biegi szybko i precyzyjnie trzeba zmieniać bo nie ma synchronizatorów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 maja 2011, 15:49

Z tym brakiem stopy to bardzo możliwe bo dosyć wysoko muszę machac zeby zmienić murze przestawić z dwa zęby w dół dźwignie i zobaczyć :)) Niby prosta sprawa a sam człowiek nie wpadnie :)) Dzięki wszystkim za pomoc:) zobaczymy czy poskutkuje :)


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości