Dzisiaj jest 12 maja 2024, 20:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zx12r Jak i z czym to sie je.?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Zx12r Jak i z czym to sie je.?

Post » 24 maja 2011, 15:16

witam mial ktos stycznosc z tym motocyklem na zywo prowadzenie awaryjnosc itd. poniewaz zastanawiam sie nad zakupem. stosunkowo niska cena moc ok i podobno w testach lepiej wypada niz sokół wedrowny

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2011, 15:31

Z naszego forum kolega kris_big ( http://forum.fireblade.pl/profiles/681.htm ) ujeżdżał zx12, podbij do niego z zapytaniem, chyba że tu odpisze, ale możesz się nie doczekać, bo od początku maja nie logowany. :)

Teraz ma sc57b i z tego co mi mówił, to wg niego żadna cecha nie była na korzyść dla zx12r w porównaniu z sc57b (masa, lekkość prowadzenia, pozycja - wygoda jazdy, zawias, hamulce), więc przemyśl to. :)
Ot po prostu duża ciężka locha, tyle, że mocna.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 24 maja 2011, 15:39

tylko ze ja mam ponad 190cm i uwierz mi na slowo na sc57 wygladalbym smiesznie. dlatego mysle nad xx hayka badz ta zx12

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2011, 15:45

roksc33 pisze:tylko ze ja mam ponad 190cm i uwierz mi na slowo na sc57 wygladalbym smiesznie

haha, w takim razie uwierz mi, że kolega kris_big też jest kaawał chłopa, też ma około 190 cm, lub chyba nawet więcej, i dla niego zx12 było średnio wygodne (wyciągnięta pozycja, nawet jak na jego wzrost), a sc57b bardzo sobie chwali i wg mnie wcale nie wygląda jak na psie.

 
Posty: 205
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 01:13
Lokalizacja: Rzeszow
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 24 maja 2011, 17:08

To moze kup sobie Ursusa nie motor bedziesz wygladał zajebi...... prosze |Cie koglego ogarnij sie jak mozesz wygladac zle na Fireblade :)
MateuszO

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Post » 24 maja 2011, 17:34

Moim zdaniem ZX 12 i GSX1300R sa to motocykle sportowo-turystyczne i zalezy jak ty chcesz uzytkowac ten pojazd,jazda na codzien co sobota co wolny dzien czy chcesz objechac nim Europe i oraz ile maszzamiar ten pojazd dosiadac kawasaki zawsze bylo tansze od pozostalych maszyn wiec po roku czy po paru latach bedziesz w plecy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2011, 17:41

rem pisze:po roku czy po paru latach bedziesz w plecy

hehe, nie no... tekst roku. :D A na jakim sprzęcie po paru latach nie będziesz w plecy? :)
Mój mam już parę lat (dokładnie 4) i kurna jestem w plecy, i to jakieś 20tys. zł. Patrz no Ty... nie opłaca się kurna kupować fireblade'a. :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Post » 24 maja 2011, 17:45

Fire w anglii BARDZO wysoko stoi,dla porownania - kupilem nowego Horneta w 2008 dalem 6000£ a w 2011 cena jego byla 3500 tyle co fire z 2001 roku,a ceno fire trzyma sie tak od 6 lat kawasaki spada i model z 2005 lykasz za 3000£

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 24 maja 2011, 18:45

panowie ja nie pytam ile strace czy zyskam tylko czy ktos mial. na 7 odpowiedzi otrzymalem jedna glupia. i 4 nie na temat. zapytalem czy ktos latal jak to jedzie spalanie odpornosc. itd. panowie ja nie jestem laikiem ktory chce kupic swoj pierwsze moto. nawinolem w zyciu juz troche tych km. a motocykla ma byc uniwerslany dojechac do pracy jak i na wakacje.

 
Posty: 205
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 01:13
Lokalizacja: Rzeszow
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 24 maja 2011, 19:11

roksc33 Powiem CI bo czuje aluzje jednej glupiej wypowiedzi ale powiem Ci tak na powaznie ze poprzedni wlasciel mojej Hondy jezdzil ale na zx 10 r ogolnie zadowolony z osiagow mowil ze Honde CENZURA aczykowliek nie ma golu Ale Fireblade gto fireblade mniej awaryjny itd
MateuszO

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 11 października 2010, 19:44
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 24 maja 2011, 21:03

3 sezony latałem na zx12r A, zrobiłem bezawaryjnie około 30 tys.km, mocy nie brakuje w całym zakresie obrotów, w mieście idzie się dobrze umęczyć jadąc przez korek na plus było to że ma lusterka powyżej samochodowych, w trasę moto bardzo dobre, najdłuższy odcinek przejechany bez odpoczynku to około 600km zero zmęczenia i dużo chęci do jazdy dalej. Teraz latam na sc57b głównie po mieście jest sporo łatwiej, mniej się męczę a i plecak powiedział że jest wygodniej i nie boli tak kark jak na zx12r. Co do przyspieszeń i max prędkości nie miała sobie równych. Ogólnie byłem bardzo zadowolony i miło będę wspominał zx12r.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 24 maja 2011, 21:32

TomekWWL pisze:3 sezony latałem na zx12r A, zrobiłem bezawaryjnie około 30 tys.km, mocy nie brakuje w całym zakresie obrotów, w mieście idzie się dobrze umęczyć jadąc przez korek na plus było to że ma lusterka powyżej samochodowych, w trasę moto bardzo dobre, najdłuższy odcinek przejechany bez odpoczynku to około 600km zero zmęczenia i dużo chęci do jazdy dalej. Teraz latam na sc57b głównie po mieście jest sporo łatwiej, mniej się męczę a i plecak powiedział że jest wygodniej i nie boli tak kark jak na zx12r. Co do przyspieszeń i max prędkości nie miała sobie równych. Ogólnie byłem bardzo zadowolony i miło będę wspominał zx12r.


I o to chodzi krótko i na temat. tu tez rozchodzi sie o kase zx12r idzie kupic za q12 tys a sc57 trza wywalic z 18?

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości