Dzisiaj jest 05 maja 2024, 14:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naprawa kapcia, Warszawa lub okolice

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

naprawa kapcia, Warszawa lub okolice

Post » 19 czerwca 2008, 18:30

Cześć.
Ostatnio spotkała mnie smutna sprawa. Złapałem kapcia i chciałbym naprawić. powstało pytanie:

GDZIE ???

Gdzie w okolicy Warszawy,lub w samej Warszawie to zrobić ,kto ma pojęcie o naprawie opony motocyklowej,łącznie z demontażem i montażem,jakimś wyważeniem.Niby warsztatów oponiarskich jest wiele, ale jak się tak zastanowić to gumiarzy motocyklowych jak na lekarstwo:(
Przykrość mnie spotkała na tylnym kapciu ,ale można temat rozwinąć i na przód.Różne przygody ludzie mają...

pozdrowienia dla szczęściarzy,co to gum nie łapią :)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 19 czerwca 2008, 19:01

osobiście znam dwa warsztaty gdzie zmieniają i wywazają opony (statycznie), można też tam kupić za przystępne pieniądze używane oponki w dobrym stanie bo opon motocyklowych się nie naprawia (przynajmniej producęci opon tego nie zalecają) bo jest to niebezpieczne.

korzystałem z obu tych zakładów
1. Bema 65
2. ul. Narocz 10

ps. jeśli użyłeś koła w spray'u to opony już się nie da zwulkanizować.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 19 czerwca 2008, 20:27

motobandyta pisze:ps. jeśli użyłeś koła w spray'u to opony już się nie da zwulkanizować.
zwulkanizowac to by sie dalo tylko mechanicy nie chca sie z tym bawic, za duzo czasu przy tym spedza aby wyczyscic gume od srodka a kase i tak wezma za wbicie kolka wiec im sie nie oplaca, dlatego nie chca nigdzie tego naprawiac
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 19 czerwca 2008, 21:04

z czyszczeniem opony nie ma problemu bo wystarzczy przetrzeć papierowym ręcznikiem. widziałem jak wygląda opona po takim specyfiku.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 19 czerwca 2008, 22:47

no a mi pan w wulkanizacji to tak wytlumaczyl
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 20 czerwca 2008, 04:03

Polecam firmę Tomi
ul. Studzienna 2
http://www.tomi-opony.pl/
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 20 czerwca 2008, 10:51

wow :shock: ty chyba musisz tam pracować żeby polecać tą firmmę.
szybka kalkulacja zmiany 4 opon w na felgach stalowych i :shock: ponad 90 zł.

wow :shock:
pozdrawiam :shock:

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

podziękowanie

Post » 20 czerwca 2008, 15:49

Miło,że jest zainteresowanie tematem :) przeciez każdego może to spotkać. Na szczęście gwóźdź jakby wsunął się po bieżniku nie prostopadle w opone.Wyciągałem go z wielkimi obawami czy wróce do domu ,ale okazało się że powietrze nie uchodziło.nie musiałem też zdejmować koła i próbować napraw szybkim sprayem. Wniosek z tego - trzeba mieć bieznik na oponie a nie jeździć na łysolcu ;)
Dzięki za adresy,za chęć pomocy.
pozdrawiam i życze grubych bieżników :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 20 czerwca 2008, 16:24

wow :shock: ty chyba musisz tam pracować żeby polecać tą firmmę.
szybka kalkulacja zmiany 4 opon w na felgach stalowych i :shock: ponad 90 zł.

wow :shock:
pozdrawiam :shock:


Niestety nie trafiłeś :wink: Polecam usługę nie cennik. Mam ich niedaleko siebie i są dobrzy w tym co robią. Do niedawna pracował tam koleś który sam jeździł na motocyklu i do jednośladowego ogumienia podchodził z wyjątkową precyzją. Oczywiście znajdą się ludzie ,którzy wolą przejechać całą Warszawę i zapłacić 5 zł mniej panu Józiowi,który nie dość ,że założy oponę w drugim kierunku to jeszcze porysuje felgę :lol:
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 14 sierpnia 2008, 22:29

Witam. Mam pytanie do kolegów z Rzeszowa. Gdzie w Rzeszowie mogę zmienić opone i wyważyć koło oraz ewentualnie zakleić dziurkę? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 16 sierpnia 2008, 21:03

Z tego co wiem to opon motocyklowych się nie kołkuje tylo zakłada łatki, gdyż kołki osłabiają płótno i może to źle sie skończyc.U nas w okolicy żadna fima nie wstawia kołków w opone tylo zakłada łatki, pod warunkiem, że dziura nie jest za duża.Pozdro

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 16 sierpnia 2008, 22:58

a ja slyszalem tylko o kolkowaniu ostatnio trafilem na ta aukcje http://moto.allegro.pl/item407334688_19 ... _nowe.html jak myslicie dlaczego koles ma tyle sztuk kolkowanych w biezniku? i to nowych? moim zdaniem opony nie przeszly badan jakis i zostaly przebite i nadajace sie do wywalenia ale jak to polak potrafi pojechal do niemiec i przywiozl okazje. czy moge sie mylic, jednak chyba balbym sie zalozyc opone ktora z jakiegos powodu zostala wywalona , i niech wystrzeli przy 200 ;/ co innego jak zlapie sie kapcia no i tza kolka wstawic jezdzil ktos z czyms takim ile to wytrzymuje zeby nie zaczelo uchodzic powietrze? jak chcesz w krasniku jest ktos co kolkuje( chyba ) ;)


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości