Dzisiaj jest 05 maja 2024, 21:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

WYSCIG sc33 ws 954 JAK SPRAWDZIC

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 09:10

a jakie jest orginale przelozenie w 929 ?? w sumie o max to mi nie chodzi ale czasem testuje moto pod inne motory, niedlugo postaram sie sprawdzic do r1 kolegi i dam znac:)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 09:20

Widzę, że moje posty zaczynają drażnić uczestników tego forum :roll: Odpowiadając konkretnie na pytanie Kolegi: Jakakolwiek ingerencja w układ napędowy (zmiana zębatek lub profilu opony) zmienia wartość prędkości wyświetlanej ca cyferblacie. Nawet zjechana środkiem opona o oryginalnym przeznaczonym do motocykla profilu musi się obracać nieco szybciej aby przebyć tą samą drogę, więc prędkość obrotowa wałka zdawczego wzrasta wprost proporcjonalnie do zużycia opony. Różnica pomięcy wskazaniami różnych motocykli będzie zawsze, a w szczególności w zakresie wyższych prędkości. Proszę się mną nie przejmować :mrgreen:
kogut

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 10:15

cziken dobrze godosz;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 11:07

goOly19 pisze:a jakie jest orginale przelozenie w 929
16/43 zeby
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 08 lipca 2008, 18:57

Chcialbym podziekowac za wyczerpujace wypowiedzi na moj post. :mrgreen: pozdrawiam

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 19:44

cziken moze wiesz gdzie jest najblizszy tor bede za dwa tygodnie w krasnym to bym posmigal aha i czy moto tez daja chyba ze swaja cbrke pozyczysz :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 08 lipca 2008, 20:11

Cziken jest juz stary i CENZURA glupoty wiec go nie sluchajcie :D

A tak serio to dobrze gada wiec moim zdaniem jedynym powodem dlaczego wyprzedzasz swojego kumpla na 954 jest to ze poprostu lepiej jezdzisz....

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2008, 21:08

wystarczy ze zmienia biegi ze sprzeglem to juzzzzzzz duzzzzzzzzzzooooooooooo traciiiiiii

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 00:46

Damian ja moje ostrze mam Ci pożyczyć !! Olaboga :roll: NEVER :!: Tor kartingowy w Lublinie bardzo kręty i techniczny z bardzo gładkim i mało nagrysowanym asfaltem.
kogut

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 09:40

nono cziken zapraszam wlasnie tam:)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 12:18

Bardzo chętnie Kolego 8)
kogut

 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lutego 2008, 12:07
Lokalizacja: paryz
Motocykl: cbr954rr
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2008, 10:48

ja smigam po francuskich autostradach 954 i jeszcze mnie nikt nie objechal. :D do 200 to wszyscy mocni i duzej roznicy nie ma moze dlatego ze nie chce mi sie zawsze redukowac biegu. ale naprawde mozliwosci bladego widac jak 240-250 wiekszosc moto juz nie ciagnie wtedy a blady ryczy (wydech bosa) i ciagnie dalej.

ps: piec scigawek w jednym tunelu blisko siebie masakra
samochody po bandach jezdrza :wink:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość