» 18 września 2008, 21:58
No i stało się.
Fajerek dostał wreszcie Dyno Jet stage 1 oraz sportowy filtr powietrza Pipercross.
Ale po kolei. Zamówiłem Dyno Jet na scigacz.pl akurat była na niego promocja z 424 na 299. Więc cena całkiem fajna. Poczekałem trochę ponad trzy tygodnie i przyszły. Pojechałem z nimi oraz filtrem K&N do znajomego mechanika. Następnego dnia tel "stary filtr nie pasuje". Sprawdziłem, faktycznie dostałem filtr do 954. No nic zamówiłem następny. Jeden z K&N i drugi z Pipercrossa. Jak na złość żaden nie doszedł na czas, a potrzebowałem sprzęta na piątek na zlot. Złożyliśmy to jakoś na starym filtrze. Założone miałem największe dysze główne, iglice daliśmy na trzeci ząbek, skręciliśmy śruby od składu mieszanki no i jakoś to chodziło. Okazało się że nawet lepiej niż wcześniej. Zlocik przelatałem. We wtorek pojechałem już z filtrem. założyłem go przed wyjazdem. Chodził trochę gorzej, chyba za mało paliwa a za dużo powietrza. podnieśliśmy iglice na 2 ząbek, wyregulowaliśmy skład mieszanki, sychro no i test.... Powiem tak: jest zajebiście.... Lepsza reakcja na gaz, ok 2 tys szybciej dostaje zastrzyk mocy, ma lepszy dół. Ogólnie zrobił sie jakiś taki narowisty. Polatam troche i zobaczymy, może jeszcze iglice pójdą na najwyższy ząbek.... Jeszcze na temat filtra. Miałem w ręce Pipercrossa i K&N. Wykonanie na + dla Pipercrossa. Przepustowość powietrza również. Przede wszytkim jest o wiele większa powierzchnia filtrująca. K&N wygląda podobnie jak oryginał, jedyny przelot powietrza to prostokąt, a Pipercossa to widać na zdjęciach jakie porobił Fabiq. Większa pojemność filtrowania. Potencjał jest naprawde duży. Nawet się zastanawiamy czy największe dysze Dyno Jet Stage 1 nie będą za małe, ale to pokaże czas i dalsze pomiary.
Ogólnie polecam wszystkim, ponieważ moto naprawde odżyło, nabrało dynamiki, oddycha pełną piersią no i w ogóle. Jak narazie przejechałem nim ok 80km. Jak zrobię więcej to się podziele tym co zauważe.......
Niezłe wypracowanie, sorry za błędy itd.
Pozdro :twisted: