Dzisiaj jest 02 maja 2024, 02:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gazniki i sportowy filtr powietrza

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 11:20

no fabiq to ja chetny jako mechanik 5lat szkoly i doswiadczenie mam skrzynie moge wymieniac,plastiki kleic i pomalowac jesli trzeba pracowalem przy samochodach ale tez przy moto wieczorami i weekendy kupywalem graty i sprzedawalem po odrestaurowaniu na wyspie pracy ni ma bieda i ten holerny deszcz na moto nie mozna posmigac mam dosc

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 22:51

damian28, a czy jestes gotowy do relokacji? salon jest w olsztynie, no i poprosze twoje CV ze zdjeciem na fabiq@motobracia.pl lub olsztyn.moto@intermotors.pl
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 23:07

Fabik bierz chłopaka ! Widzisz jak się do roboty pali :mrgreen:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 23:14

przydalby sie ktos nowy bo ci co sa to juz maja opinie w okolicy wypracowana - omijac z daleka
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 23:18

cziken nie fikaj bo ja we wtorek jestem w krasnym i jak wpadne z chlopakami na ta stacje to rozp.. spale w piz....u a moze zazdroscisz fabiqowi ze mu sie firma rozwija a ty musisz sie po forach rozpisywac jezykiem technicznym zeby kilku klientow pozyskac i za pare groszy moto naprawic tu Cie boli

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 10:06

ale się na mnie uwziąłeś... Niech się Fabiq rozwija, żadna to dla mnie konkurencja 400km ode mnie. Z moich obserwacji wynika,że Fabiq pisze więcej postów ostatnimi czasy :wink:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 21:42

cziken, spokojnie, nie mam zamiaru z nikim konkurowac ani tu na forum ani tez w zyciu zawodowym, dobrze wiem ze rynek na olsztynie i okolicy jest bardzo slabo rozwiniety a ja mam szanse te luke wypelnic, pewnie slabsi odpadna no ale trudno, takie zycie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 21:57

ja nie mam przecież pretensji :wink: Motocykli przybywa w zastraszającym tempie a warsztatów i ludzi z pojęciem jest jak na lekarstwo ale to chyba dobrze Fabiq, cio :mrgreen:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 22:09

dobrego mechanika to ze swieca szukac, ja mam dobre warunki bo zupelnie nowy serwis z super wyposazeniem a mechanika brak, byle kogo na pewno nie wezme, w tym malym swiatku mam dobra opinie inie pozwole zeby ktos ja pospul, a wiadomo ze to moja ksywka bedzie na jezykach kiedy cos mechanik spartoli bo ja firmuje cala czesc motocyklowa
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2008, 21:58

No i stało się.
Fajerek dostał wreszcie Dyno Jet stage 1 oraz sportowy filtr powietrza Pipercross.
Ale po kolei. Zamówiłem Dyno Jet na scigacz.pl akurat była na niego promocja z 424 na 299. Więc cena całkiem fajna. Poczekałem trochę ponad trzy tygodnie i przyszły. Pojechałem z nimi oraz filtrem K&N do znajomego mechanika. Następnego dnia tel "stary filtr nie pasuje". Sprawdziłem, faktycznie dostałem filtr do 954. No nic zamówiłem następny. Jeden z K&N i drugi z Pipercrossa. Jak na złość żaden nie doszedł na czas, a potrzebowałem sprzęta na piątek na zlot. Złożyliśmy to jakoś na starym filtrze. Założone miałem największe dysze główne, iglice daliśmy na trzeci ząbek, skręciliśmy śruby od składu mieszanki no i jakoś to chodziło. Okazało się że nawet lepiej niż wcześniej. Zlocik przelatałem. We wtorek pojechałem już z filtrem. założyłem go przed wyjazdem. Chodził trochę gorzej, chyba za mało paliwa a za dużo powietrza. podnieśliśmy iglice na 2 ząbek, wyregulowaliśmy skład mieszanki, sychro no i test.... Powiem tak: jest zajebiście.... Lepsza reakcja na gaz, ok 2 tys szybciej dostaje zastrzyk mocy, ma lepszy dół. Ogólnie zrobił sie jakiś taki narowisty. Polatam troche i zobaczymy, może jeszcze iglice pójdą na najwyższy ząbek.... Jeszcze na temat filtra. Miałem w ręce Pipercrossa i K&N. Wykonanie na + dla Pipercrossa. Przepustowość powietrza również. Przede wszytkim jest o wiele większa powierzchnia filtrująca. K&N wygląda podobnie jak oryginał, jedyny przelot powietrza to prostokąt, a Pipercossa to widać na zdjęciach jakie porobił Fabiq. Większa pojemność filtrowania. Potencjał jest naprawde duży. Nawet się zastanawiamy czy największe dysze Dyno Jet Stage 1 nie będą za małe, ale to pokaże czas i dalsze pomiary.
Ogólnie polecam wszystkim, ponieważ moto naprawde odżyło, nabrało dynamiki, oddycha pełną piersią no i w ogóle. Jak narazie przejechałem nim ok 80km. Jak zrobię więcej to się podziele tym co zauważe.......
Niezłe wypracowanie, sorry za błędy itd.
Pozdro :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 września 2008, 22:44

tez uwazam ze filtr papiercorsa jest lepszy, malo znany u nas ale powazany za granica, dodatkowy jego atut to duzo czystsza praca no i prawdziwa dlugowiecznosc, dzis robilem gazniki u kumpla ktory jezdzil z k&n ' em po prostu wstyd i hanba, chcac utrzymac gazniki w czystosci majac k&n trzeba go czyscic chyba co 2 tys km ?! porazka! no i jak juz krolik pisal, roznice wykonania jest zasadnicza, mysle ze pipercross ma znacznie wieksze mozliwosci przepuszczania powietrza do gaznikow co za tym idzie przy dobrze dobranej ilosci paliwska mozna naprawde duzo uzyskac - wiecej niz z zastosowanym k&N , mysle ze k&N jest przereklamowany
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 19 września 2008, 07:32

kurde troche poczytałem o tych filtrach Pipercross:
Filtry firmy PIPERCROSS wykonane są ze specjalnej wielowarstwowej gąbki filtracyjnej produkowanej przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Otwory filtracyjne w gąbce powstają w komorze ciśnieniowej podczas kontrolowanej eksplozji, w wyniku której zostają one wypalone w materiale. Dzięki temu tworzony jest materiał o nadzwyczajnych możliwościach filtracyjnych, którego zdolność magazynowania zanieczyszczeń przy zachowaniu wysokiego poziomu przepływu powietrza nie ma sobie równych na świecie.
Unikalność tych filtrów polega na zastosowaniu gąbki zamiast popularnej bawełny. Produkty PIPERCROSS stosowane są w autach klasy WRC!

Filtry gąbkowe o wiele lepiej niż bawełniane przepuszczają powietrze, przy czym posiadają dużo lepsze zdolności filtracyjne poprzez zastosowanie kilku różnych warstw specjalnej „rozbijanej„ próżniowo gąbki, dzięki czemu wzrost mocy jest więcej niż pewny!!! Dodatkowo trójwymiarowa powierzchnia gąbki cechuje się dużo większą powierzchnia filtracyjną, co pozwala na stosowanie stosunkowo mniejszych filtrów.


Tak tak troche co znalazłem. Ogólnie jest lepszy przepływ powietrza potwierdzony testami.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości