Dzisiaj jest 21 maja 2024, 00:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr SC77 Grand Prix Red
Rok produkcji: 2018
Samochód: BMW F31 Lift

Post » 14 kwietnia 2014, 17:18

Jak napisałem to moje odczucie co do wyboru motocykla ale zacytuje jeszcze kolegę z forum który wypowiadał się na ten temat w 2008r ;)

Tytus pisze:ja powiem tak, jezdzilem jekies 3 miesiace temu na gsxr 750 K8 czyli ten najnowszy i jak dla mnie to kiszka straszna... Wszyscy sie zachwycaja ze 750ccm to prawie litr i przyspieszania, moc, wszystko super a ja mam calkowicie inne odczucia :)

Po pierwsze 750K8 ma niby taka sama moc jak 954RR (150ps vs 152ps) a roznica w oddawaniu mocy kosmiczna... ten moto kreci sie cos ponad 14tys obr a moc osiaga powyzej 10tys, fakt ze jak sie wkreci na te obroty to idzie calkiem calkiem , niby szybko dochodzi do tych 290km/h ale jakos odczucia sa jakies takei inne - jakby tyle faktycznie nie jachal :) Co do wyprzedzania na autostradzie: dojezdzam do goscia jadacego autem 140, facet zjezdza ja mam 6 bieg - odkrecam i co? nic sie nie dziaje :) zanim auto wyprzedzilem minelo chyba kilka sekund. biegi trzeba wachlowac tak samo jak w 600ccm czyli 3 biegi w dol i rura bo inaczej jakies sportowe auto potrafi przyprawic o kompleksy :)

Po drugie guma, smiech na sali :P przeciez ten motor gorzej idzie z gazu na dwojce na gume niz hayabusa (z jedynki tez strasznie opornie podnosi sie w porowanniu z 1000ccm ) :mrgreen: :shock: Do 954 tez nie ma porownania, nie dosc ze musisz go wyrwac powyzej 10 tys bo nizej to nie ma mocy to jeszcze zaraz trzeba bieg zmieniac bo koncza sie obroty hehe ;)

Jak dla mnie to poracha ten motor i te slogany ze prawie to jest tysiac nie przemawaia nawet w 10% :D Moze gdybym jezdzil caly czas 600ccm i przesiadl na 750ccm to bym byl pod wrazeniam ale przsiadka w dol jest strasznym przezyciem w tym przypadku :D

Troche dlugi wywod ale mysle ze przekonalem niektorych ze 1000ccm to jest to :D


Mam dokładnie tak samo z 750, niestety bliżej jej do 600 niż do litra a 929 i 954 jest dokładnie pomiędzy, mając zalety obydwu niska masa, sporo mocy, duży moment obrotowy i to wszystko dostępnę już od niskich obrotów.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 14 kwietnia 2014, 20:32

ale zasadnicza roznica jest w k5a k8. te starsze gixy byly odczuwalnie bardzo mocne mialy bardzo dobry dół .ja z k4 600 wsiadlem na k9 600 i bylem zalamany ledwo to na kolo szlo. niewiem jak 750 w k8 ,ale k4,k5 750 to potęga.np k4 600 rwalem z gazu na kolo z 2ki a k9 600 ledwo moglem z jedynki -kwestia pewnie zestrojenia moto ,przelozen ,map itp
Ostatnio zmieniony 14 kwietnia 2014, 20:42 przez szeryf, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2014, 20:41
Lokalizacja: Racibórz
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2014, 20:39

Dzięki za odpowiedzi, nie ukrywam że moim faworytem również był pierwszy egzemplarz, w czwartek wracam z delegacji do PL, więc rozpocznę dzwonienie i jeżdżenie po PL za sprzętem. Jak znajdę jeszcze jakieś ciekawe moto to wrzucę tu z prośbą o ocenę żeby było po co dzwonić i w czym wybierać.
No właśnie mam bardzo podobne zdanie jak Spajker, 929/954 to fajny przedsionek przed litrem, a litra jeszcze nie chce nie muszę się śpieszyć, jeszcze dosiądę taką bestię. :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 14 kwietnia 2014, 20:47

to sie nie zdziw kiedys ze na 954 jezdzi sie trudniej niz na 1000rr. po pierwsze ma mocniejszy dół i na kolo idzie sama po drugie ma duzo mniejszy rozstaw osi przez co wlasnie tak na to kolo szybko wstaje praktycznie sama,bez amora skretu jest bardzo niebiezpieczna przy ostrej jezdzie -shimme lapie czesto wiec amor to podstawa w tym modelu,skrzynia delikatna szczegolnie 2ka czesto pada i istnieje ryzyko pekniecia bloku silnika bo to tez nie zadki przypadek. . litr jak np 1000rr ma wiekszy rozstaw osi ,gozej idzie na gume ,ma dluzsza jedynke ale w zakrecie sie lepiej prowadzi .r1 rn12 juz w ogole nie ma dolu i na pewno jest bezpieczniejsza niz 929 954 .no chyba ze nastepnym twoim litrem bedzie zx10r albo np k5 1000 gsxr no to 929,954 to rzeczywiscie posrednia moc. to moje zdanie ,nie wymadrzam sie ale jezdzilem praktycznie wszystkimi sportami po 2000r i wiem co mowie.

 
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2014, 20:41
Lokalizacja: Racibórz
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2014, 21:11

Co do amora skrętu to wiem że jest to podstawa w tych CBR, ale jeżeli moto jest odpowiednio użytkowane skrzynia pracuje z między gazami, nie jest katowana na gumie to np. dwójka nie powinna wypadać to samo tyczy się bloku silnika.

 
Posty: 4
Rejestracja: 22 stycznia 2011, 14:35
Lokalizacja: Cze wa
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2014, 17:03

http://allegro.pl/suzuki-gsxr-1000-k2-s ... 18160.html

Panowie co myslicie ? Moze ktos zna konia ?

 
Posty: 10
Rejestracja: 31 października 2008, 18:47
Lokalizacja: Węgrów/wa
Motocykl: VFR 800FI
Rok produkcji: 0

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 08 maja 2014, 15:30

Siemano.
Dawno mnie tu nie było :D .
Ktoś zna te 954 z Rawy mazowieckiej ?

http://allegro.pl/honda-cbr-954-rr-i4214457964.html

Z góry dzięki za info

Pozdro
kiki

 
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2012, 20:26
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl:

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 20 maja 2014, 19:18


Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 sierpnia 2013, 22:11
Lokalizacja: Wlkp
Pochwały: 2
Motocykl: sc57a Winning Red
Rok produkcji: 2005

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 20 maja 2014, 22:28

owiewki od wersji USA, a jako że ma HISSa to jest europejczyk, ładnie zrobiony do zdjęć, sprzedający zgadza się na wymianę na typowe motocykle do stuntu stąd przy oględzinach zwróciłbym bardzo uwagę na ramę i główkę wraz z łożyskiem, poproś też o numer VIN, jeśli wg niego motocykl jest z rocznika 2004 a repsol wychodził dopiero w '05, więc albo źle rok podał, albo sam się wkopał z plastykami

p.s. wymiana owiewek oczywiście nie dyskwalifikuje motocykla, nie oznacza ona nawet szlifa, wiadomo, że w sc57 lubią pękać boczne owiewki przy mocowaniach od twardego opadania z gumy więc może to było powodem

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 sierpnia 2010, 21:25
Lokalizacja: Pilawa
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1995

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 21 maja 2014, 19:06

A skąd wiedza ze są to owiewki z wersji USA?

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 sierpnia 2013, 22:11
Lokalizacja: Wlkp
Pochwały: 2
Motocykl: sc57a Winning Red
Rok produkcji: 2005

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 21 maja 2014, 20:41


 
Posty: 3
Rejestracja: 09 sierpnia 2010, 21:25
Lokalizacja: Pilawa
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1995

Re: Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Post » 21 maja 2014, 22:45

no znam ta strone tylko chodzi mi o to czym sie rózni malowanie Repsola US od EU?:) Pytam bo to o mój motocykl pytał człowiek;) zacząłem szukać na tym forum bo tak myślalem po telefonie że człowiek nie wiedział do konca o co pytać, dla ogólu informacji motocykl naprawde moge polecic zakupu, prowadzi sie bardzo dobrze i probowałem go doprowadzić własnie do takiego stanu w jakim jest po obejrzeniu zdjeć kolegi LENARA która uważam za cudo;) no i nie powiem ze swoja tez chciałem tak odpicować. Jak pisze kolega o zdjęciach wyżej to nie jest ona odpicowana do zdjec, na zywo wyglada lepiej a tak to przemylem ja plynem do szyb zeby poodklejac muchy. jestem pedantycznym czlowiekiem i dlatego chcę ją sprzedać, a na zywo mysle ze wyglada lepiej, ta Lenara mysle ze tez robi wieksze wrazenie na zywo. Tak jak pisze w aukcji ze szukam 636 albo 929 bo chce sobie na spokojnie popałować motocykl, a nie ząłą zimę sleczałem nad 1000rr zeby przy małym uslizgu ja zniszczyć. nie opadam z gumy jak dzwon wiec o to proszę się nie martwić. Mogę podesłac zdjecia spawów jak to kogos interesuje, ale wolal bym jak by ktos osobiscie sprawdził. A co do orygiunalności malowania, pisałem w tej sprawie do Honda Polska i sprawdzajądz mi win stwierdzili PearlWhite... gdzie te nie bylo tego koloru ale przy dalszych poszukiwaniach prawdopodobnie była czerwona. Plastyki nie chinskie, oryginalne Hondy, jedyny mankament to mała szczelina pod prawa stroną czachyi górna czescią owiewki. Nic nie ukrywam i jesli jest potrzeba zaprezentuje wiecej zdjec w "Moich maszynach" z krótkim opisem, mogę nawet gdzieś znależć zdjecie jak przed zimą ja troche rozebrałem z owiewek ale widać ze Repsol do mnie przyjechał. Sprzedawać moge i cały sezon bo zabawka warta frajdy zwłaszcza z wygładu, zawsze taki chciałem i dlatego tak jest wypicowany. No i proszę nie zadawać glupich pytań czy oddam za 16-17 bo nie, wole nią jezdzic a w razie czego przetrzymam sobie ją. Kolor granatowy z brokatem w słoncu ładnie sie mieni a tu wyglada jak czarny. Jedzie do mnie własnie motul 300v jak bede zmieniał moge zrobić zdjęcie dekli, wiem ze na jednym jest nie duza rysa a tak po za tym silnik wygłada jak nowy. Lakier caly polerowałem zeby nadać mu takiego polysku. Pozdrawiam i mam nadzieje ze rozwieje watpliwosci;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości