Dzisiaj jest 03 maja 2024, 06:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowy LSL czy używany Ohlins do 954

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Nowy LSL czy używany Ohlins do 954

Post » 14 stycznia 2012, 17:14

Witam, co lepiej zakupić, Nowego LSL z mocowaniem za 1500 zł czy poszukać używanego Ohlinsa z mocowaniem za tą samą kasę. Do 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Re: Nowy LSL czy używany Ohlins do 954

Post » 14 stycznia 2012, 17:23

FireBlade954 pisze:Witam, co lepiej zakupić, Nowego LSL z mocowaniem za 1500 zł czy poszukać używanego Ohlinsa z mocowaniem za tą samą kasę. Do 954


Ja kupiłem od Kolegi z Forum używkę Ohlinsa z mocowaniem za 800zł i jestem zadowolony.

Ale nie jestem użytkownikiem LSL więc o nim się nie wypowiem.

Jak to mi ktoś ładnie porównaniem rzucił " wolisz używana HONDE czy nowego junaka.." rotfl2:

Tylko że wiadomo, co nowe to nowe...

Ale np miałem SPRINT czy jakoś tak i byłem też zadowolniony.
A na pewno będzie tańszy niż OHLINS
Ostatnio zmieniony 14 stycznia 2012, 17:25 przez Siwy_ryry, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 stycznia 2012, 17:23

zdecydowanie Ohlins
ma przeważnie 18 stopni regulacji i pełnej nie wykorzystasz
a LSL ma przeważnie 8 i 8 to czasami za mało .
żeby było tego mało ohlinsa odpowietrzyć żaden problem a LSL CENZURA wie jak ;/ mam tego i tego odradzam LSL

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2012, 19:59

ja w 954 malem lsl kupilem nowy z 11 stopniow regulacji ustawilem raz i tak 2 lata przes,igalem, komfort jazdy o niebo lepszy

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 stycznia 2012, 20:12

remek 2o pisze:ja w 954 malem lsl kupilem nowy z 11 stopniow regulacji ustawilem raz i tak 2 lata przes,igalem, komfort jazdy o niebo lepszy


No ten akurat jest z 7 stopniową regulacją i Max_929 chyba ma racje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 stycznia 2012, 20:22

mam LSL ale starszego chyba z 17 stopniową regulacją ale na 17 to to samo co ohlins na 5-8 masakra ale jak uda sie wymienić w nim płyn to może bedzie coś wart, oczywiście nadaje się jak najbardziej na miasto w trasę ale nie na tor, czy gumowania .
kupuj ohlinsa bedziesz zadowolony

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 14 stycznia 2012, 20:34

posiadam Ohlinsa.polecam.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 stycznia 2012, 22:58

sam latam na Ohlinsie polecam bez dwóch zdań. Kolega na dniach z mocowaniami w idealnym stanie kupił za 900zł oczywiscie ohlinsa
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 14 stycznia 2012, 23:36

Ohlins jest "twardszy" niż LSL. Osobiście miałem LSL w 929 (poszedł do kogoś z forum), i nawet na maksymalnym napięciu nie był tak sztywny jak Ohlins w mojej aktualnej R6. Natomiast do jazdy całkowicie wystarczał. A można za 600zł dostać używke w bdb stanie. Zależy do czego tak na prawdę potrzebujesz amora.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 16 stycznia 2012, 20:06

mi LSL ratował tyłek wiele razy ale wolałbym ochlinsa albo LSLa z gęstszym olejem

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 stycznia 2012, 16:40

mam LSL z 6-cio stopniową regulacją i do normalnego użytkowania cbr-y (nie hardcorowa jazda po torze) w 100000000000000000% wystarcza
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości