Dzisiaj jest 05 maja 2024, 11:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Trudny wybór... Który i dlaczego ?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 01 marca 2012, 23:58

Słuchaj jak K5 to sprawdź ją dobrze lub kup k6 one chyba już były bez tej wady...kumpel już zmienił zdanie i robi to wzmocnienie ramy które suzuki oferuje, więc igiełka nie na sprzedaż, sorki za zamieszanie :one:

ale co prawda to prawda jedynie honda puszcza naprawdę dopracowane sztuki, konkurencja trochę się gubi ale nadrabia parametrami często....

[ Dodano: Czw Mar 01, 2012 11:00 pm ]
A co do spotkania to jasne...już szykuje wolne na czerwiec;) a mam z iłży niedaleko do babeczki więc i rodzinkę odwiedzę hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2012, 03:18

redjac pisze:ale co prawda to prawda jedynie honda puszcza naprawdę dopracowane sztuki, konkurencja trochę się gubi ale nadrabia parametrami często....


A tam tylko honda nieprawda :P każdy 1000 z tych lat jest dopracowany ,ale każdy ma swoje wady gixer akurat rame hhee :P

zx 10 jest oki ale jak ktoś już pisał jest strasznie twarda trochę niewygodna no i silnik można traktować jako wadę lub jako zaletę bo naprawdę w CENZURA sposób oddaje moc :D na k5 tez jezdziłęm napewno jest mocniejsza na dole ale w srodkowym zakresie to juz podobnie i jest troszke wygodniejsza , przymierzałem się tez do 1000rr to napewno jest z tych trzech najwygodniejsza i jak dla mnie duzy plus za ten amor skretu bo w 10 co chwila musze regulowac na ale 1000rr to ta nudna charakterystyka silnika chociaż to tez mozna uznac za wade jaki i zalete z r1 niestety nie mialem stycznosci nie z taka o ktorej mowa w temacie .Niby ta sama klasa moto a tak się rożnia poprostu każdy musi wybrać co mu najbardziej odpowiada w zależności jaki styl jazdy preferuje ;)

Ja bym Ci polecił dodać do listy jeszcze gixera k3-4 naprawde dobry sprzet jedyne co mu mozna zarzucić to stylistyka jak dla mnie te 4 moto o ktorych mowa ladniejsze

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2012, 07:52

redjac pisze:ale co prawda to prawda jedynie honda puszcza naprawdę dopracowane sztuki, konkurencja trochę się gubi ale nadrabia parametrami często....


Taaa szczegolnie sc59 - CENZURA olej az milo:]

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 02 marca 2012, 09:42

zaś nie przesadzaj z tym olejem

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 02 marca 2012, 09:56

Jeździłem rn12 i według mnie to bzdury, że trzeba się zupełnie od nowa uczyć innego litra.
Moto Psycho

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2012, 10:27

pojeżdzij miesiąc sc 33, następnie RN01, i usiądź na K6. Napisz potem że nie trzeba nic zmieniać w podejściu do tego s.k.u.r.w.i.e.l.a Przecież to jest przepaść . o te sprzęty we wcześniejszym pości mi chodziło , a że było to w 2007 roku rzadko mieliśmy okazje polatać rn12, czy dobrą dychą .

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2012, 23:48

mam takie 2 pytania odnoście dwóch opisywanych wyżej moto. 1) Czy w Kawie zx10r 06--> dalej jest problem z tymi pekającymi ramami? 2) Wiem że sc59 lubi sobie łyknąć trochę oliwy. Występuje ten problem również w sc57?

Kamil929 Ja gdybym był na Twoim miejscu zaryzykowałbym i szukał dobrego gixxa za wygląd,silnik, charakterystyke :) Miałem okazję kiedyś smigać k6 1000 i dla mnie miazga. Powodzenia w znalezieniu dobrego sprzętu ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 05 marca 2012, 01:58

w tych kawach już ramy nie pękają oczywiście każdą można złamać bo widziałem zdj pękniętych , a sc 57 oleju nie bierze przynajmniej większość a jak już to nie w takich ilościach co sc59 , no ale jak trafisz na taką z przebiegiem koło 60 -80 tys to pewnie też będzie brać

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 marca 2012, 20:53

Wybór padł na GSX-R mam nadzieje ze to kwestia weekendu :)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 05 marca 2012, 21:20

no i bardzo dobrze

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 05 marca 2012, 21:40

Pochwal się jak nabędziesz... :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 05 marca 2012, 22:20

Nie bedziesz żalowac. Mialem dwie cbr-y (sc33 i 954), obecnie mam czwartego gixa i jestem mega zadowolony.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości