Dzisiaj jest 18 maja 2024, 20:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Trudny wybór... Który i dlaczego ?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 29 lutego 2012, 12:22

Co do pękania ram, to znajoma walnęła przodem w samochód jadąc k8 1000. Jej praktycznie nic, małe siniaki, a rama pierdyknęła...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 lutego 2012, 13:24

czyli honda i tylko honda jak tak sobie czytam ;)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 29 lutego 2012, 13:34

nie koniecznie, ale nie jest zła

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 lutego 2012, 14:14

Marek760i, pokazałeś pęknięta ramę w 929 we wcześniejszym poście takie pęknięcie mogło wyniknąć z uderzenia motocykla posiadającego crash-pad bokiem w twardą nawierzchnię a nie dzwon lub spadanie z gumy jak to jest w przypadku gsx-R

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 1:17 pm ]
poza tym kazdy mówi a nikt nie widział platki tez nie biorą sie z kosmosu , czemu nik tak nie mówi o hondzie czy innych markach tylko w większości suzuki i kawasaki .

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 29 lutego 2012, 14:34

siedze tez na forum gsxr i jeszcze nikomu jakos rama nie pekla,mialem taka k5 i tez mi nic nie pekalo, a w ameryce to h uj wie co oni z tymi motorami wyprawiaja,

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 29 lutego 2012, 16:45

Trzeba sprawdzić ramę w newralgicznych miejscach i tyle. Ramy się spawa i wzmacnia (do stuntu to norma) więc nie róbmy wielkiego problemu. Poza tym, wydaje mi się, że jak w moto z 2005 roku nie poleciała do tej pory rama, tzn że nie była wadliwa :) .

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 29 lutego 2012, 19:14

Ja wam powiem tyle ze mam na warsztacie gsx r k5 po wypadku rama jest w trzech kawałkach w oczywiscie dwa pękniecia na spawach pod zbiornikiem i jak widzę jak te spawy tam wyglądają to w życiu takiego gsxr bez w wzmocnionej bądz wymienionej ramuy w serwisie bym nie kupił ,spaw jest zaporowany , belki ramy które ma łączyć są nieprzetopione jest jakby tylko do nich przyklejony ,a wiem co mówię bo dorabiam w zakładzie spawalniczo ślusarskim ,dlatego ja w te historie o nagle pękającej ramie wierzę

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 6:17 pm ]
Może ktoś chcecie kupić taką igiełkę jak co to piszcie bo kumpel chce ją sprzedać :P cena do dogadania ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 29 lutego 2012, 20:44

pepus11 pisze:belki ramy które ma łączyć są nieprzetopione jest jakby tylko do nich przyklejony ,a wiem co mówię bo dorabiam w zakładzie spawalniczo ślusarskim ,dlatego ja w te historie o nagle pękającej ramie wierzę

Masz rację, widać to też na fotkach w linkach podanych. Dobry spaw to taki, który ma dobry przetop w materiale spawanym czego nie widać wcale na fotkach. To co widać to nie spaw tylko smark jakiś. Powiem tak - jestem w szoku widząc te spawy. :ooo:

Do teraz myślałem, że kolejny motocykl to będzie właśnie GSXR, ale zmieniłem zdanie po tych zdjęciach spawów, które przed chwilą obejrzałem. :/

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2012, 11:34

Jak do napieprzania Gixer ,Honda podłóg niego muł. O pękających ramach etc. się nie wypowiadam bo to powieści zza wielkiej wody. Pokażcie mi wersję EU z pękniętą ramą. Pisałem już gdzieś że na rynek USA poszła inna mieszanka użyta do wyrobu ram. Kumpel kara K6 litra 3 sezon. Po przesiadce z bladego na R1 a poźniej na K6 trzy miesiące się go uczył. To mówi samo za siebie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 01 marca 2012, 17:08

No tak. 10KM więcej to i z pół roku trzeba się przyzwyczajać :mrgreen: a przebieg krzywej momentu obrotowego w K6 to już tylko miszcze :P ogarną.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 01 marca 2012, 17:52

kalas, ma racje, nie jest to taki zwykły motor jak chocby sc57,ze byle kto siadzie i pojedzie, w porownaniu k5 i sc57, to sc57 smiało nadaje sie na pierwsze moto,

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 marca 2012, 22:59

No i widzę ze dyskusja rozwineła sie tylko w stronę gsxr a nadal chciałbym zobaczyc pomacac r1 :) Czytałem o tych ramach i kumpel susuzko maniak tak jak ktoś wcześniej napisał ze ramy pęka ją zazwyczaj w motocyklach pochodzących z USA nie wiem na ile to prawda... Jednak co by nie było daje mi do myślenia bo motocykl nie będzie miał łatwo w moich rękach nie to żebym katował bo zawsze grzeje moto przed jazdą a potem no to już wiadomo no i guma zdarza sie często (nie wiem czy nabywca mojej cbr jest tu na forum pozdrawiam go:) ) Gsxra oglądałem juz co prawda znajomego posiedziałem troche sie oswoiłem i pierwsze co to pozycja w odniesieniu do 929 za ni hu hu mi nie pasuje no...;/ Co innego też pod czas jazdy na sucho mam taka opinie no nie wiem jak w praniu. 1000rr hmm jakoś nie przypada mi do gustu a chciałbym zeby motocykl mi sie podobał... Bede raczej szukał k5/k6 w sumie to na ten tych miast muszę szukać bo sezon juz u mnie co nie którzy zaczeli. Z miłą chęcią kupił bym 929 w takim stanie jak moja ;/ Wiem ze juz takiego motocykla nie kupie no ale trzeba szukać penetrować. Jeśli ktoś z forumowiczów chce sie rozstać ze swoją 1000rr prosze o kontakt co by nie było przywiązanie do marki mam 929 z robiłem nie wiem czy 10cz15k ale nigdy mnie nie zawiodła :) Czekam na dalsze opinie porady osoby które juz były w mojej sytuacji :)

redjac, max , yarson Pozdro :) Mam nadzieje ze i w tym sezonie sie spotkamy :) Razem ze Wściekłą i jej motocyklistą :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości