F4i kontrolka rezerwy

Witam, jestem tu nowy i jesli to niewlasciwy watek na forum to z gory przepraszam
.
A wiec przechozdac do rzeczy. Posiadam F4i przerobiona do stuntu i moj jedyny wskaznik paliwa to moje ucho przykladane do baku
. Mam dwa wyjscia, albo wozic ze soba 2l paliwa w baniaczku by dostac sie do najblizszej stacji lub zmontowac sobie kontrolke rezerwy i taka opcja by mi bardziej odpowiadala
Mam sciagnieta serwisowke do tego modelu ale szczerze mowiac nie wiem do konca ktore oznaczenie podchodzi pod "rezerwe" a nie chce mi sie po kolei, podlaczac pod wszystkie kable patrzac czy trafilem...
Jesli to pomorze napisze co jest podpisane pod kablami ktore kieruja sie do zegarów. Temp, Speed, Ign, Illum, Batt, Fi Ind, Tacho, Oil, Turn R, Hi, Beam, Neutral, Turn L, Sensor, Res Sen, Side Stand. Wiem ze niektore rzeczy odpadaja na wstepie, ale wypisalem wszystkie
. jesli ktos byl by wstanie mi pomoc byłbym niezmiernie wdzieczny 

A wiec przechozdac do rzeczy. Posiadam F4i przerobiona do stuntu i moj jedyny wskaznik paliwa to moje ucho przykladane do baku




