Dzisiaj jest 18 maja 2024, 16:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

potrzebna dobra rada

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2008, 20:35

marco pisze:Witam wszystkich milosnikow .Co myslicie o zakupie u Boguslawskiego ,jak do tego podejsc.Przeczytalem juz tyle ,ze calkiem zglupialem.Moze ma ktos jakas wiedze lub doswiadczenia w tym temacie .


Ja kupiłem swoją Hondę u niego. Dobrze się zastanów, czy bardzo Ci zależy, żeby być pierwszym w karcie pojazdu. Ja dogadałem się, żeby Bogusławski najpierw zarejestrował na swoją firmę, a dopiero potem ja sobie przerejestrowałem. Jak masz CENZURA WK to będzie zadyma z pierwszą rejestracją, a tak to masz po kłopocie.
Ogólnie to mogę powiedzieć, że pozotyw. Dobry kontakt itd, przy czym mam wrażenie, że mają dosyć dużo klientów, bo trzeba ich "trochę pilnować", żeby wszystko doszło. Poza tym daje gwarancję, którą co prawda olałem, ale jak komuś zależy... W razie jeszcze jakiś pytań daj znać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 19 września 2008, 23:20

J tez w marcu 2007 kupilem swojego fajera u boguslawskiego i jestem zadwolony z dilu :) wtedy dalem 11 tys mniej niz u dilera w Polsce (59,900!!! kosztowal najnowszy model model 2007 a i tak jeszcze ich nie mieli na stanie hehe - powiedzili ze tysiac moga opuscic :o )

Powiedzilem ze chce oryginalny w kartonie i tez po takiego przyjechalem do slupska :)
Problem byl z rejestracja na poczatku powiedzili w WK ze ok papiery przyjeli i nagle gdy mieli wydwac rejestracje, przypomnieli sobie o karcie pojazu ze musze miec! Rozmawialem z kierowniczka ale taka pinda byla ze zrezygnowalem...
Szybko przeslalem papiery do Boguslawskiego bo nie chcialo mi sie meczyc i w kilka dni mialem dowod rejestracyjny u siebie (po miesiacu twardy + karta pojazdu) Wtedy jeden dzien i wszystko zalatwione...

Troche przegiecie jest z tym prawem i nieprecyzyjnymi przepisami (jak to w polsce :evil: ) dotyczacymi karty pojazdu i pozniej szopki wychodza. Np WK misto obok bez problemu rejestruja bez karty...

Powiem tak jak pod koniec roku bede mial kasiore to szprzedaje swojego sc57 i kupuje sc59 pewnie tez u boguslawskiego...

Mor, widze ze ty masz wersje USA, myslelm ze boguslawski ma europejskie wersje tylko...?

 
Posty: 66
Rejestracja: 13 sierpnia 2008, 22:11
Lokalizacja: knurow
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

Post » 20 września 2008, 06:12

Dzieki za pomoc..Wiec nic, tylko do konca roku czekac zostalo i pod choinka fajera postawic..Pozdrawienia

[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 7:06 am ]
Jak to jest z ta wersja us ,mozna miec jakies obawy jaesli chodzi o rej.czy sam motorek .Zawsze z za oceanu musialo byc cos innego .A jak jest w tym przypadku .Czy warto w ogle o tym myslec .Tytus pytam bo,wspomniales cos ,ze Mor ma us ,a kupil u Boguslawskiego .

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 20 września 2008, 12:22

ja tam wersji usa nie kupie nigdy, tam zawsze ida okrojone motocykle...

np nie maja takich norm jak w europie, nie maja HISSa, licznikow spalania, migacze jak granaty duze, inne leflektory, migacze swieca na stale z przodu, liczniki w milach choc da sie zmienic na km/h ale nie da sie zmienic temperatury z F na C nie mowie juz o elektronice jak cos sie zepsuje to moduly europejskie sa inne od US - miedzy innymi te wersje dlatego sa o wiele tansze tam (nie patrzac juz na kurs $ w porowananiu do euro)

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 20 września 2008, 14:31

Co do wersji USA w SC59 to powiem tak. Migacze nie świecą, bo SC59 ma oddzielnie migacz i oddzielnie obrysówki. Od wersji EURO różni się tym, że te obrysówki na końcach lusterek są pomarańczowe a nie białe i tyle. Co do braku HISS'a, no to nie ma i tyle. Ale moto i tak kradną na przyczepkę lub busa, więc taki feler to nie feler. Natomiast sam chciałem jednak wersję USA, bo niestety EURO specyfikacja ma coś popieprzone z silnikami. Ostatnio kupowałem u dilera Hondy parę akcesoriów do Hondy i pogadaliśmy sobie. Powiedział, że jestem 8 osobą, którą zna i ma SC59, przy czym jedyną z USA. No i jedyną, która nie ma problemów ze spalaniem oleju w ilościach o wiele przekraczających granice zdrowego rozsądku. Coś jest niestety CENZURA w tych silnikach, a czym się różnią na Europę to nie wiem. Wystarczy wejść na fireblades.org i poczytać wątki dotyczące spalania oleju przez SC59. Prawie nie dotyczy to wersji na Stany, a Europejskie i Australijskie walą olej aż miło - rekordzista doszedł do 2,5l na 1000km czyli 0,5 litra zostało do pełnego stanu... Dywagują tam nad kanałami odpływowymi z głowicy itd, ale nikt nie wie o co chodzi, nawet wymienili 2 kolesiom motocykle na nowe i dalej walą olej.
Jak ktoś chce się pałować i lać olej jak do 2T jego wola, ja zmianiłem swoje preferencje na USA praktycznie w ostatniej chwili i nie żałuję. Moto ciągnięte nawet do 13tys RPM nie CENZURA ani grama oleju, a latam na syntetyku 10W40 Motula 300V 4T.

Licznik bez problemu przestawia się na kilometry, a temperaturę na Celsjusze. To jest w standardzie i wystarczy nacisnąć guzik. To samo dotyczy spalania, które przestawia się na litry bez problemu. Cała procedura jest w oryginalnej hamerykańskiej instrykcji :P Do wersji USA mam też oryginalną (niestety papierową) instrukcję serwisową, jakby ktoś coś grzebał i potrzebował jakąś procedurę.

A, i jeszcze jedno. Jedyna kicha to brak postojówek w wersji USA. Trzeba olać, albo dorobić sobie włącznik. Pozdro dla wszystkich obecnych i przyszłych właścicieli nowego Bladziora - Marcin

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 20 września 2008, 15:13

Mor, ok widac sc59 ma tez rzeczy co nie mial np sc50 i sc57... co do tego oleju to mnie zaskoczyles... nie slyszalem o tym

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 20 września 2008, 18:16

Można poczytać o problemie m.in tu:
1.
2.
Można też poszukać pozostałych wątków.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 21 września 2008, 19:38

ok poczytalem i stwierdzam ze jest jakis problem z dosc duza konsumpcja oleju w nowym bladym ale mysle ze to sa skrajne przypadki... wiadomo ze zaden produkt nie jest idalny i takie przypadki moga sie zdarzac. Mysle ze gdyby to byl problem nagminny Honda by jakos zareagowała...
Pisza zeby jezdzic na pol syntetyku, hmm dawno gdzies czytalem ze ogolnie do motocyli powinno sie stosowac oleje pol-syntetyczne a tylko na tor full syntetyk, ile w tym prwdy nie wiem :)
Jedno jest pewne jezeli bym mial wlewac 1 litr oleju na 1000 km przejachanych to bym sie za glowe zlapal :) Choc podobno w instrukcji jest napisane ze silnik moze tyle spalic :o wiec jak cos to producent jest "kryty" ;) :o Musze przeczytac instrukcje ;)

Mialem kilka moto i zaden z nich ne "bral" oleju choc ostatnio w swoim fajerze dolalem dwie setki oleju by okienko bylo cale :)

 
Posty: 66
Rejestracja: 13 sierpnia 2008, 22:11
Lokalizacja: knurow
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

branie

Post » 21 września 2008, 21:28

Teraz to mam naprawde problem ,jak to moze byc ,przciez poldki i fiaty braly tyle .a jedne wcale ,a fajer takie spzozycie .Jezdze teraz bm e28 83 rok w naprawde fajnym stanie ,ale zeby olej sprawdzac ?
Zamieszalo mi to w glowie c0s nie gra ,albo ktos przesadza . itak sprobuje ,przeciez to ni emozliwe .Choc na europe dal bym wiare,stany to inny rynek .Wpadki nie wskazaze.Chce i ,marze ,uywielbiam i fajera i co znow temat z olejem .Myysle ze sie to wyjasni,to nie w tym sprzecie ,cos tu nie tak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 września 2008, 09:20

a ja znam dwa przypadki gdzie koledzy maja problem z prawie nowym baldziakiem, oba kupione w salonie i oba biora duze ilosci oleju
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 22 września 2008, 12:56

Tak jak mówiłem. Po rozmowie w dilera Hondy potwierdziło się to, co piszą na fireblades.org. Wszyscy, o których gadaliśmy, mają SC59 Euro spec i palą olej, choć ilość konsumpcji jest różna. Jeden z gości robił nawet próbę z jazdą do 8 tyś. obrotów i spalanie spadło tylko nieznacznie. Nawet się z lekka burzył, ale Honda zasłania się poziomem spalania oleju w instrukcji, czyli właśnie 1l/1000km. Dopiero powyżej to dla nich problem. Te moto, które wymienili Brytolom, właśnie już i to przekraczały.
Co zatem z tego, że moto super się prowadzi itd, jak trzeba w dalszą podróż z bańką jezdzić. Nie mam na szczęście tego problemu, ale właśnie z tego względu wziąłem moto w wersji USA.

[ Dodano: Pon Wrz 22, 2008 1:30 pm ]
I jeszcze jedno, prawie 28% przypadków to wcale nie jest tak mało, wziąwszy pod uwagę, że jednak większość z piszących to Amerykanie:
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 września 2008, 14:05

Mor pisze:I jeszcze jedno, prawie 28% przypadków to wcale nie jest tak mało, wziąwszy pod uwagę, że jednak większość z piszących to Amerykanie:
[url=http://img508.imageshack.us/img508/139/statystykayz9.th.jpg]Obrazek[/URL]

hmmm wiekszosc amerykamow pisze ze ma problem z olejem to po co kupiles wersje USA? :)
Ja tam troche amerykanom nie ufam , goscie kupuja nowy motocykl po 2 misiacach pracy w mcdonaldzie ;) wiec raczej nie szanuja moto... Wiekszosc piszacych na forum ma przejechale po 0,5-2 tys mil wiec to troche dziwne ze od razu pisza ze olej wpiernicza fajer :o Przeciez w czasie docierana moto ma prawo wziasc oleju duzo to normalne :)
Jak beda mieli przejechane po 10 tys km to wtedy mozna jakies wnioski wyciagac i obliczyc ile baniek oleju wyparowalo z silnika :D

Dla mnie to nie problem gdy to jakis odsetek motocykli (moze wada fabryczna w koncu calkowicie nowy model) Wydaje mi sie ze wszystkie przypadki sa z pierwszymi revizjami silnikow... Jak wiadomo w czasie produkcji proces technologiczy sie zmienia z czasem (upraszczaja, eliminuja problemy itd) wiec mysle ze nowe fajery 2009 jak i z konca roku 2008 napewno nie beda juz mialy takich dolegliwosci :) Przekonamy sie niedlugo ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości