Strona 1 z 2

blad 35 EGCV kilka pytan

Post: 12 czerwca 2012, 22:01
autor: lysy82
Witam mam taki problem oddałem motocykl do firmy MG motorsport żeby mi zrobili tłumik trochę głośniejszy ... i dżwięk motocykla super tylko pojawił się problem bo wyświetla mi błąd 35. Koleś z MG który mi tam grzebał mówił ze na pewno wszystko dobrze złożył (EGCV) więc na razie mu zaufałem i odebrałem motocykl bo po przejechaniu się wszystko było ok oprócz wyświetlania błędu. Pytanie jak spróbować skasować ten błąd w sc57a i czy ktoś miał podobna sytuację i czy kasowanie błędu pomogło a może ktoś ma jakiś inny pomysł co z tym zrobić w miarę moich niewielkich możliwości bo inaczej będę musiał znowu odstawiać moto do MG

Post: 12 czerwca 2012, 23:51
autor: darys
Spróbuj odłączyć od aku , albo ewentualnie przez ta wtyczkę po prawej stronie przy bezpiecznikach zmostkować .

Post: 13 czerwca 2012, 18:24
autor: pork
Nie wiem, czy EGCV można odnieść do EXUPa, ale w tym drugim przypadku, normalne/nieszkodliwe jest wyświetlanie błędu po założeniu np. przelotowego komina & odłączeniu lambdy.

Post: 13 czerwca 2012, 20:11
autor: lysy82
Tak chodziło mi o dobre złożenie EXUPa czyli podłączenie dwóch linek, też mi się wydaje że to nie jest szkodliwe ale bardzo denerwujące, czyli kasowanie błędu nic nie da ? i jeszcze raz spytam jak kasuje się te błędy bo chciał bym spróbować ?

Re: blad 35 EGCV kilka pytan

Post: 14 czerwca 2012, 11:49
autor: sprytny.k
lysy82 pisze:Witam mam taki problem oddałem motocykl do firmy MG motorsport żeby mi zrobili tłumik trochę głośniejszy ... i dżwięk motocykla super tylko pojawił się problem bo wyświetla mi błąd 35. Koleś z MG który mi tam grzebał mówił ze na pewno wszystko dobrze złożył (EGCV) więc na razie mu zaufałem i odebrałem motocykl bo po przejechaniu się wszystko było ok oprócz wyświetlania błędu. Pytanie jak spróbować skasować ten błąd w sc57a i czy ktoś miał podobna sytuację i czy kasowanie błędu pomogło a może ktoś ma jakiś inny pomysł co z tym zrobić w miarę moich niewielkich możliwości bo inaczej będę musiał znowu odstawiać moto do MG


hej jak wyszedł wydech? możesz wrzucić jakieś fotki? ile płaciłeś? jakieś wideo z dźwiękiem :D ogólnie zadowolony jesteś?

Post: 15 czerwca 2012, 15:26
autor: lysy82
wydech wygląda praktycznie tak samo tylko coś w środku porobili , na razie nie mam żadnego filmiku ale mi nowy głos się podoba cena to 500zl na razie jestem zadowolony 50%-50% jak skasuje błąd będzie 100% tylko dalej nie mam pewnej informacji jak to zrobic

Post: 15 czerwca 2012, 19:36
autor: sprytny.k
Poszukaj na forum. W temacie o wydehach jest chyba opisane jak ominąć ten błąd. Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.

Post: 16 czerwca 2012, 03:38
autor: LENAR
sprytny.k pisze:Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.


Odwrotnie!... :) Wywalić zawór przed końcówką wydechu oraz linki, a zostawić silniczek, żeby sobie na pusto pracował i tym samym nie produkował błędów.

Post: 16 czerwca 2012, 13:21
autor: jacek1
Chyba trochę mieszacie koledze. Z tego co napisał, przerabiał samą końcówkę wydechu i exup został podłączony, tylko wywala błąd. Może wystarczy tylko skasowanie.
Musisz poszukać w serwisówce do swojego moto, ja ci podam jak to się robi na przykładzie 929:
SELF-DIAGNOSIS RESET
PROCEDURE
1 . Turn the engine stop switch to RUN and ignition
switch OFF .
2. Short the service check connector of the PGM-FI
system using a jumper wire .
3 . Turn the ignition switch ON .
4 . Remove the jumper wire from the service check
connector.
5 . The MIL lights about 5 seconds .
While the indicator lights, short the service check
connector again with the jumper wire .
Self diagnosis memory data is erased, if the MIL
turn off and start blinking .
• The service check connector must be jumped
while the indicator lights . If not, the MIL will not
start blinking .
• Note that the self diagnosis memory data cannot
be erased if you turn off the ignition switch before
the MIL starts blinking .
If the MIL blinks 20 times, the data has not been erased, so try again.

Przetłumacz sobie, sorry już nie miałem czasu :)

Post: 18 czerwca 2012, 01:15
autor: sprytny.k
LENAR pisze:
sprytny.k pisze:Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.


Odwrotnie!... :) Wywalić zawór przed końcówką wydechu oraz linki, a zostawić silniczek, żeby sobie na pusto pracował i tym samym nie produkował błędów.


faktycznie :P się pomyliłem się :D

Post: 20 czerwca 2012, 20:00
autor: lysy82
kasowanie błędu jednak nie pomogło i na razie nie próbowałem odłączać tych linek ale wydaje mi się że ten błąd generuje źle ustawiony znacznik w exup-ie podczas kasowanie błędu servo ustawia coś w exup ale niestety nie tak jak powinno i jak przyjechałem na garaż po normalnej przejażdżce kiedy rozkręciłem exup znacznik był źle ustawiony. W którym momencie znaczniki powinny na siebie wskazywać podczas zgaszonego motocykla po przekręceniu kluczyka na ON?

Post: 21 czerwca 2012, 07:18
autor: jacek1