Strona 1 z 1

sc57a po szlifie.... urwany wąż do czego podłączyć ?

Post: 20 sierpnia 2012, 15:07
autor: BaRRtek
Witam. Niestety mialem mały wypadek na sprzecie. Chce go sam zlożyć do wymiany glownie plastiki i oswietlenie... Jedyne co jest urwane i nie wiem jak to zlozyć to dwa wężyki. Jeden idze od silnika i wisi na dole a drugi krótki który widać w całości nie podłaczony. I moje pytanie czy one sa razem połaczone ( chociaz kształt końcówek ( urwania ) nie sugeruje zeby one były wczesniej połaczone ) czy moze tam czegos brakuje ? To miejsce to lewa strona tuz nad chłodnicą, dolaczyłem zdjecie. Obrazek Obrazek
galeria allegro

Post: 20 sierpnia 2012, 15:25
autor: Cris83cbr900
A powitalnie gdzie :wnerwiony:

Te wężyki są z baniaka który prawdopodobnie został urwany przy ślizgu. Nie jest on potrzebny, jest wykorzystywany w sterowaniu przysłony (klapki) w air boksie. Wystarczy abyś zaślepił wężyk który biegnie do króćca ssącego z silnika a drugi wywalasz wraz z membraną i klapką która się znajduje w air boksie. dokładny opis znajdzieszna tym forum w modyfikacjach sc57 pod hasłem: pair mod

Powodzenia

Post: 20 sierpnia 2012, 16:18
autor: BaRRtek
czyli tylko brakuje mi baniaczka. Jezeli bedę miał problem ze znalezieniem baniaka to moze przetestuję modyfikację z wyrzuceniem klapeczki... chociaz mocy mi nie brakuje :) Biorę sie za robote ! Dzięki kolego za pomoc. Pozdrawiam

Post: 20 sierpnia 2012, 21:03
autor: AlbertRiders
szczeże?niby ten mod podobno powoduje zwiększone zurzycia paliwa ja wywaliłem tą klapkę zaślepiłem wężyk który idzie do tego sterowania tej klapki i odziwo spalanie spadło i to bardzo dużo.Wcześniej na zbiorniku paliwa do momentu zaświecenia rezerwy robiłem ok 160 do max 170 km a teraz przy tej samej jezdzie a może nawet bardziej agresywnej rezerwa zapala sie przy ok 210 -220 km no i oczywiście dół miodzio dużo lepszy i motocykl jest bardziej elastyczny.Chyba, że po prostu miałem coś padnietego wcześniej nie wiem ale ogólnie mod na plus .Pozdrawiam :one:

Post: 20 sierpnia 2012, 21:18
autor: Bombel
Panowei ja zrobilem to samo w SC59 na spalanie nie zwrocilem uwaga co do osiagow to bez zmian ale mam pytanko mam bardzo niskie oborty jak stoi na luzie jet mozliwe ze to od tego sie porobilo ? bo wydaje mi sie ze to zauwazylem od tego momentu jak klapki wyciaglem ale moze mi sie wydawac ma to cos wspolnego z praca silnika ? tylko niskie oborty jak stoi na neutralu tak to wszystko ok

Post: 20 sierpnia 2012, 21:18
autor: wiertło
AlbertRiders ja mam wszystko org i przejadę 200km na zbiorniku z palcem w dupie :D jazda agresywna

Post: 21 sierpnia 2012, 09:50
autor: AlbertRiders
wiertło pisze:AlbertRiders ja mam wszystko org i przejadę 200km na zbiorniku z palcem w dupie :D jazda agresywna


oj tam oj tam :P właśnie u mnie to coś nie grało od samego początku w ogóle gdzieś ten motor taki dziwny był dopiero jak wywalilem klapke to sie poprawiło

Post: 21 sierpnia 2012, 10:09
autor: wiertło
AlbertRiders, to szczerze nie wiem :/ mnie zadziwia 1000rr ze spalaniem bo 929 znacznie więcej mi paliła

Post: 21 sierpnia 2012, 14:34
autor: AlbertRiders
no jest nie zle bo wczesniej miałem f4i sport to paliła mi ok 8l wiec fajer zacnym sprzętem jest :D

Post: 21 sierpnia 2012, 16:35
autor: chanbord
wiertło pisze:AlbertRiders ja mam wszystko org i przejadę 200km na zbiorniku z palcem w dupie :D jazda agresywna

Przypinam się. mam tak samo. :)

Post: 21 sierpnia 2012, 17:15
autor: wiertło
AlbertRiders, też latałem na f4i ponad 2 lata i te 8L była norma. Myślałem kiedyś że 1000 jeszcze więcej spali ale myliłem się mniej spali jak taka 600.
chanbord, hihi: można lać i jezdzić fakt że porównując 929 ma okrutnego doła niż 1000

[ Dodano: Wto Sie 21, 2012 8:05 pm ]
może mi ktoś sprawdzić jak chodzi silniczek exup na biegu ?? chodzi mi o to czy wolno się obraca czy szybko mam wszystko w org i nie wiem czy powinien wolno się obracać. W 929 chodził szybko mi