coś z elektryką zgasł i nie pali

Witam, Dziś w trasie spotkała mnie następująca sytuacja:
Pierwszy objaw licznik przestał działać: podświetlenie, licznik prędkości, obroty wyświetlacz nie działały a migacze kontrolka świateł długich działała.
Myślę sobie ok pewnie jakiś bezpiecznik albo wtyczka jadę dalej bo nie było gdzie się zatrzymać a miałem niedaleko do domu.
Po paru kilometrach moto zaczęło lekko przerywać i tracić moc, można to idealnie porównać do kończącego się gazu w samochodzie. Coraz mniej mocy, obrotów aż zgasł. Stanąłem na ulicy.
Po ponownym przekręceniu kluczyka licznik wrócił do normy, pompa paliwa chodzi ale moto nie kręci rozrusznikiem - mruga podświetlenie licznika przy próbie odpalenia moto a pod siedzeniem coś strzela - jakby zwarcie.
Wcześniej moto stało trochę nie odpalane więc pewnie aku był lekko rozładowany a dziś zrobiłem z 300km i padło.
Wiadomo po tych objawach czy to alternator czy regulator?
Gdzie znajduje się regulator w sc57a żeby to pomierzyć wszystko?
A może to coś innego?
Jak sprawdzić ładowanie jak moto nie pali?
Pierwszy objaw licznik przestał działać: podświetlenie, licznik prędkości, obroty wyświetlacz nie działały a migacze kontrolka świateł długich działała.
Myślę sobie ok pewnie jakiś bezpiecznik albo wtyczka jadę dalej bo nie było gdzie się zatrzymać a miałem niedaleko do domu.
Po paru kilometrach moto zaczęło lekko przerywać i tracić moc, można to idealnie porównać do kończącego się gazu w samochodzie. Coraz mniej mocy, obrotów aż zgasł. Stanąłem na ulicy.
Po ponownym przekręceniu kluczyka licznik wrócił do normy, pompa paliwa chodzi ale moto nie kręci rozrusznikiem - mruga podświetlenie licznika przy próbie odpalenia moto a pod siedzeniem coś strzela - jakby zwarcie.
Wcześniej moto stało trochę nie odpalane więc pewnie aku był lekko rozładowany a dziś zrobiłem z 300km i padło.
Wiadomo po tych objawach czy to alternator czy regulator?
Gdzie znajduje się regulator w sc57a żeby to pomierzyć wszystko?
A może to coś innego?
Jak sprawdzić ładowanie jak moto nie pali?