Strona 1 z 1

Czy to stacyjka?

Post: 19 października 2012, 18:29
autor: zack
Serwus! Gasnący motocykl w czasie jazdy to raz, a dwa brak światła mijania po przekręceniu kluczyka. Ponadto motocykl niezbyt ochoczo kreci rozrusznikiem na nowym aku, tak jak by styki były liche.

Gaśnie mi przeważnie w deszcz, a jak przekręcę kluczyk to pompa nie podaje wachy- typowe. A światło działa tylko lewe, bądź obydwa przy różnych kombinacjach przełączników.

Przewaliłem cały temat...
http://forum.fireblade.pl/topics24/sc-5 ... z&start=24

i dużo jest o stykach pod siedzeniem, nikt nie pisał o stacyjce. Co sadzicie ?



Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Zdarza się nieraz ze w trakcie jazdy zapala się czerwona kontrolka od ciśnienia oleju. Uruchamiam wtedy ponownie silnik i wszystko gra....

Post: 19 października 2012, 21:34
autor: Bombel
Przywitaj sie.

Post: 19 października 2012, 21:51
autor: wiertło
zack, rozbierać moto każda kostka czyszczona i kontakt kupić do kostek w sklepie dwa masy wszystkie sprawdz. Na moje to nie stacyjka jest

Post: 23 października 2012, 11:03
autor: stashekcn
Przyjrzyj sie, jak masz problemy z tym gaśnięciem, co dzieje się z diodą HISS na liczniku. Miałem podobny problem ale tylko przy odpalaniu. Przeczysciłem kontaktem kostki od stacyjki i antenki Hissa przy głowce ramy (pod osłoną baku) i pomogło, pół roku juz spokój. Co do światła mijania, to nie wiem...

Post: 14 listopada 2012, 16:27
autor: zack
Zauważyłem że jak lekko dotknę guzik od rozrusznika, na chwile lampa się zapala, wiec już mam jakiś trop. Zacznę czyszczenie od włącznika po prawej stronie. Być może problem gaśnięcia leży nieopodal.

Post: 15 listopada 2012, 14:58
autor: gutek83
Pewnie anglik ? Ale zasady nie ma skąd moto - różnie to bywa tym bardziej że nie każdy dba o fure. Połączenie i złącza to podstawa , ale nie raz jest prostota i zaśniedziałe bezpieczniki. Dobrze dokręć połączenia aku- rozrusznik . ;) pozdrawiam i miłej dłubaniny.

Post: 07 grudnia 2012, 20:57
autor: Xy
Zack,

Nie chcę być czarnowidzem, ale jeśli ciężko zapala, gaśnie po rozgrzaniu, świeci się kontrolka oleju, to typowe symptomy zatarcia silnika (przerobiłem to z sc24 z 1 R...) obym się mylił.

Co do instalacji to już koledzy wyżej się wypowiedzieli.