Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 18:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z hamulcami po wymianie przewodow hamulcowych.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Problem z hamulcami po wymianie przewodow hamulcowych.

Post » 11 listopada 2012, 16:51

Witam serdecznie.
Mam problem z hamulcami w mojej sc57b a mianowicie po wymianie przewodow hamulcowych na przewody hel-a wystepuje nastepujacy problem.
Podczas normalnej jazdy i delikatnego hamowania wszystko dziala poprawnie i jest OK , natomiast po wykonaniu "hamowania awaryjnego" z bardzo mocnym wcisnieciem klamki jak do "stooppie" cos sie zacina i hamulec mi blokuje na kilka sekund. (wciskam ostro klamke zaczynam hamowac , pozniej puszczam klamke a motocykl dalej sam hamuje)

Prosze o pomoc powiedzcie mi co moze powodowac takie zachowanie , nie musze chyba nikomu mowic jakie to jests niebezpieczne na drodze :/
Jakby byla mozliwosc to prosze o szybka odpowiedz bo chcialbym to jeszcze przez zimą ogarnac zeby spokojnie spac.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 listopada 2012, 16:55

PetereQ, a zaciski jak zwalałeś włożyłeś prawidłowo klocki ? w swoje prowadzenia.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 11 listopada 2012, 17:17

Klockow nie ruszalem podczas calej operacji wymiany przewodow .

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 listopada 2012, 17:48

obstawiam zaciski klocki i tłoczki dobrze wyczyścić i ruszyć tłoczki. Może być też pompa
zapowietrzona jeszcze ale chyba takiego efektu by nie było ale warto sprawdzić
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 9
Rejestracja: 17 sierpnia 2012, 09:21
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 11 listopada 2012, 20:08

nie miałem tak w motocyklu ale w samochodzie. sprawdź drożność przewodów hamulcowych. może są czymś zapchane lub guma w środku oplotu zparciała z jakiegoś powodu i blokuje prześwit. pompa podnosi ciśnienie w układzie ale tłoczki już nie mają tyle siły żeby szybko i skutecznie odbić.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2012, 12:33

Jak by co to mam do sprzedania pompę
http://forum.fireblade.pl/topics11/s-po ... t10995.htm
co do ceny to możemy się jakoś dogadać

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2012, 13:44

Miałem podobny problem jak HB zakładałem w F4.
Tak jak wyżej pisali, sprawdź czy klocki leżą równo i czy wszystko drożne.
Odpowietrz dobrze - przepuść z 4 zbiorniczki płynu i wyczyść tłoczki.
A jaki płyn zalałeś hamulcowy ?
Bo to to to też ma znaczenie spore.

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 12 listopada 2012, 18:22

Plyn zalany motul rbf600.

Dzisiaj udalo sie znalezc poszukiwane miejsce - okazalo sie ze pomimo instrukcji tytusa nie udalo sie uniknac problemu. Podczas zakladania przewodow nie sprawdzilem jak beda sie zachowywaly podczas maksymalnego ugiecia zawieszenia.
No i niestety stalo sie , podczas jazdy i gumowania zawieszenie ugielo sie do tego stopnia ze jeden z przewod hamulcowych jest nieznacznie zagiety (moj blad).
Poprawilem przewody i teraz pytanie czy mozna jezdzic z naprawionym przewodem czy raczej jest ryzykowne.

Co radzicie.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 listopada 2012, 20:26

PetereQ, jeżeli przewód nie złamał się nie ma jakiegoś odkształcenia wielkiego Ty nie prostowałeś to powinno być ok
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości