Strona 1 z 1

czy to naturalny czy nienaturalny luz amortyatora skrętu?

Post: 03 stycznia 2013, 20:24
autor: Mariano
Witam,
z uwagi no to, że zaczynam przygodę z amorkiem i nigdy nie miałem do czynienia mam pytanie odnośnie luzu (wszystko jest dokręcone), czy to normalne czy nie powinno go być jest coś wyrobione....
wiem, że filmik nagannej jakości ale widać o luz na jakiej płaszczyźnie mi chodzi - amorek ohlinsa mocowanie harrisa

http://imageshack.us/clip/my-videos/708 ... tyhrf.mp4/

dzieki za uwagi

Post: 03 stycznia 2013, 20:33
autor: Grzester
kolega miał OHLINS'a i też tak chodził, tak chyba ma być :)

Post: 03 stycznia 2013, 20:46
autor: volvosan
ja i 3 znajomych mamy nowe zestawy hyperpro i jest tak samo wiec wszystko jest ok

Post: 03 stycznia 2013, 21:11
autor: THOMAS
ja mam LSL montowany pod zegarami i też ma podobny luz

Post: 03 stycznia 2013, 21:15
autor: Czarny
też kiedyś myślałem nad tym luzem :) ale luzik musi byc innaczej mogłoby go przyblokować ;)

Post: 03 stycznia 2013, 21:17
autor: crazyduck
normalny luz

Post: 03 stycznia 2013, 22:22
autor: Mariano
toście mnie uspokoili, działacie lepiej niż melisa :D LWG

Post: 03 stycznia 2013, 23:04
autor: maciekx
hmm moim zdaniem troche duży ten luz ale chłopaki maja tak to powinno być ok najważniejsze czy to się rusza z lekkim oporem czy totalnie luźno, u mnie też jak Ci pisałem było podobnie wyjechałem zrobiłem pare km a on cały luźno latał, wróciłem dokręciłem wszystko i już jest super sztywno rusza się ale z oporami.

Post: 04 stycznia 2013, 00:32
autor: wiertło
Mariano, tez tak i u mnie było ;)

Post: 04 stycznia 2013, 01:10
autor: Max_929
tak jak Czarny, pisze. każdy liniowy amortyzator skrętu na taki luz , a tam gdzie sie przykręca bak na dwie śr.M6 masz metalowe tulejki czy same gumy ?

Post: 04 stycznia 2013, 20:25
autor: Mariano
Max_929 pisze:tak jak Czarny, pisze. każdy liniowy amortyzator skrętu na taki luz , a tam gdzie sie przykręca bak na dwie śr.M6 masz metalowe tulejki czy same gumy ?

tam gdzie się bak przykręca to są gumy chyba tylko tulejek nie widziałem ale nie zdejmowałem tego - tam jest sztywno jak cholera w każdym bądz razie, ten luz widoczny na filmiku jest pomiędzy mocowaniem samego amorka na połączeniu "śruby" która przymocowana jest to mocowania główki ramy....
całkiem lużno nie lata ale opór wg mnie dość mały ale to może być odczucie subiektywne, porówna się z kimś jak się sezon zacznie. ;)