Strona 1 z 2

drgania po puszczeniu kierownicy

Post: 07 maja 2013, 08:30
autor: szeryf
jade np 70km/h puszczam kierownice i zaczyna drgac tak bardzo delikatnie lewo prawo ale jedzie normalnie prosto i nie sciaga.Moto bezwypadek przy hamowaniu niema zadnego bicia tak samo jak tylko mam rece na kierownicy jest wszystko idealnie niezaleznie od predkosci itp.Opony to dunlop sportmax nowki tylnia 55.

Post: 07 maja 2013, 08:39
autor: cbrstreet
masz amor skrętu :D jak nie to normalka :one:

Post: 07 maja 2013, 09:16
autor: Wariat79
Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)

Post: 07 maja 2013, 09:38
autor: Siwy_ryry
Wariat79 pisze:Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)


Były seryjnie...


Sprawdź, czy felga nie jest nigdzie delikatnie podbita.
A i może jeszcze raz spróbuj koło wyważyć - duże prawdopodobieństwo, że to przez oponę .

Post: 07 maja 2013, 09:42
autor: stashekcn
A jak z tarczami hamulcowymi? Łożysko koła?

Post: 07 maja 2013, 09:45
autor: szeryf
nom tak zrobie .tarcze ok nie maja bicia zadnego zreszta to czuc tylko jak puszcze kierownice podczas jazdy nie.dam znac co wyszlo. lozysko nie ma luzow wiec pewnie opona

[ Dodano: Wto Maj 07, 2013 9:54 am ]
jakie cisnienie do dunlopow sportmax? bardzo miekkie sa i tyl 55

Post: 07 maja 2013, 18:39
autor: Czarny
szeryf, zacznij od wyważenia koła :) np mi po 2m-c odpadł ciężarek,a takie ładne były :mrgreen:.. przyklejane i jak widać o kant dupy potłuc :D / i tez lekkie drgania były jak puściłem kiere. a ciśnienie to chyba standard 2.5 i 2.9 na wachaczu masz podane :P

Post: 07 maja 2013, 19:12
autor: DOMEL
mialem tak w kazdym moto jakie mialem i na kazdych oponach :D Nie da sie wiec tego sprowadzic do prostego niewywazenia bo kola wywazam sam ani do krzywych felg czy tarcz bo musialbym miec strasznego pecha.Chybotanie kierownicy jest bardzo minimalne ale da sie zauwazyc jak nie trzymam na niej reki.Ja troche tak podejrzewam ze jak sie lata na gumie i opada to opona nierowno sie wyciera i to moze byc przyczyna.Kiedys po wyamianie opony i 1 jezdzie probnej problem zniknal ale niedlugo potem sie pojawil.Nie kojarzylem wtedy tego ale teraz mam podejrzenie ze przyczyna jest opadanie z gumy gdy opona juz od dluzszego czasu sie nie kreci.
nijak to nie przeszkadza przy jezdzie wiec mam to gdzies :P

Post: 07 maja 2013, 22:04
autor: szeryf
no wlasnie kminiłem że może tak byc .Zaloze gopro to nagram film o co z tym chodzi

Post: 07 maja 2013, 22:14
autor: LENAR
Miałem identyczne objawy gdy fabryczne opony mi się kończyły, po wymianie opon problem zniknął.

Post: 11 maja 2013, 18:43
autor: szeryf
no to sluchajcie: olej w lagach wymieniony opona wymieniona wywazona,lozyska w kole wymienione na glowce niema luzowa problem wciaz jest

Post: 12 maja 2013, 04:20
autor: misiopajur
Mam 929

miałem i mam taki sam problem

na początek radzili wymienić przednią oponę na nową-wymieniona-kiera drga nadal!!!!!
..następnie radzili kupic amor skrętu-kupiłem najdroższy jaki był -scotts ohlinsa---kiera drga nadal
..doradzali sprawdzić łozyska główki ramy-łozyska igła-kiera drga jak drgała
..doradzali sprawdzić tarcze---tego jeszcze nie zrobiłem, ale jak nie to - następnym krokiem chyba będzie sprzedanie motocykla i kupno innej 929 :D
...ale szkoda, bo stan igła