Strona 1 z 1

sc57b brak mocy

Post: 06 czerwca 2013, 21:40
autor: kupier
Witam. Od niedawna posiadam sc57 2006 i mam problem z brakiem mocy. Przebieg 17 tyś km. Sprowadzaona z niemiec. Prędkość maksymalna to około 260kmh. Może wiecej ale trzeba by piłować. Na drugim biegu nie idze na koło.
Motocykl nie dymi, nie bierze oleju. Ładnie odpala ma ciepłym i zimnym.
Czasami mam wrażenie że delikatnie przerywa na niskich obrotach, ale może to być sowodowane wyciętym zaworem tłumnika.
Filtr powietrza jest ok. Wersja zdławiona to raczej nie jest bo na dolotach paliwa nie ma żadnych ograniczników, czyba że są inne sposoby blokowania?
Co można w tym modelu jescze sprawdzić?

Post: 06 czerwca 2013, 23:22
autor: Wariat79
Obstawiam pompę paliwa ;) Wkręca się do odciny na poszczególnych biegach ?
Jeśli szpej z niemcowni to w papierach masz moc więc by było opisane, że jest zdławiona ;) poza tym blokowany jest dolot powietrza a nie paliwa ;)

Post: 06 czerwca 2013, 23:50
autor: tomekn
jakie masz oznaczenia na module?

Post: 06 czerwca 2013, 23:51
autor: stashekcn
Jeśli chcesz jechać wiecej niż 260, to chyba logiczne że musisz piłować. Stawiam że dobrze siedzisz na moto. Zębatka z tyłu ma 42 zęby? SC57 na koło na 2jce nie jest tak łatwo postawić jak poprzedniczki (o ile mówisz o stawianiu z gazu, bo z strzału klamy sprzęgła staje nawet z 3jki). Najlepiej jakbyś sie przejechał inną SC57, albo ktos na Twojej. Sprawdziłbym oczywiście świece, luz zaworowy, błędy z ECU, 17tyś przebiegu niekoniecznie może być prawdziwe ;) Wydech masz serie czy jakieś akcesorium? Klapka w dolocie powietrza rusza się, czy zrobiony flapper mod(zblokowana lub wyrzucona)? lekkie purkanie na wolnych może występować, ale warto ustalić, czy to nie jest wina cewkofajki. Pozdr

Post: 07 czerwca 2013, 01:01
autor: wiertło
kupier, może coś przez ten zawór i byś musiał mieć power comandera. Moja robi 299 bez żadnego ale na org przełożeniu

Post: 07 czerwca 2013, 15:16
autor: kupier
Wariat79 pisze:Obstawiam pompę paliwa ;) Wkręca się do odciny na poszczególnych biegach ?
Jeśli szpej z niemcowni to w papierach masz moc więc by było opisane, że jest zdławiona ;) poza tym blokowany jest dolot powietrza a nie paliwa ;)


Wkreca się do odiny ale odcinka nie jest tak żwawa jak w poprzedniej 600ccm. Nie wime czy to normalne w litrze.
Mam jakieś papiery niemieckie ale nie ma mowy o mocy. Jestem drugim właścicielem w kraju.

tomekn pisze:jakie masz oznaczenia na module?

38770-MEL- D21
8572-107558
ED

stashekcn pisze:Jeśli chcesz jechać wiecej niż 260, to chyba logiczne że musisz piłować. Stawiam że dobrze siedzisz na moto. Zębatka z tyłu ma 42 zęby? SC57 na koło na 2jce nie jest tak łatwo postawić jak poprzedniczki (o ile mówisz o stawianiu z gazu, bo z strzału klamy sprzęgła staje nawet z 3jki). Najlepiej jakbyś sie przejechał inną SC57, albo ktos na Twojej. Sprawdziłbym oczywiście świece, luz zaworowy, błędy z ECU, 17tyś przebiegu niekoniecznie może być prawdziwe ;) Wydech masz serie czy jakieś akcesorium? Klapka w dolocie powietrza rusza się, czy zrobiony flapper mod(zblokowana lub wyrzucona)? lekkie purkanie na wolnych może występować, ale warto ustalić, czy to nie jest wina cewkofajki. Pozdr


Na dwójce nie stawia na koło nawet z gwożdzia.
Jak sprawdzić błedy z ecu??
Wydech sportowy, dość głośny.
W którym dokładnie miejcu powinna byc ta klapa? Nic takiego nie widziałem są tylko przepustnice.

Post: 07 czerwca 2013, 19:55
autor: Wariat79
Niedawno kolega kupił sc57a od kogoś z forum z Krakowa w czerwono niebieskim malowaniu i też niby wszystko ok ale mocy jak by brakowało wcześniej nie miał hondy więc prosił żeby się oblecieć i zobaczyć czy to tak ma być bo gix czy r1 które miał wcześniej były dużo mocniejsze i żwawsze. Po jeździe stwierdziłem, że moja była 954 miała nieco lepszego kopa więc zaczęły się poszukiwania. Na dzień dobry rozrząd bo przelot ma ponad 40k, zawory, synchro, świece i nadal nic, zmiana pompy na używkę z aledrogo i już było lepiej ale to jeszcze nie to. Dla pewności podmienił pompę z kolegi innej sc57a no i zaczęła latać. Więc zakupił pewną pompę z sc57b i jest malyna hihi: Nie twierdzę, że u ciebie na bank jest usrana pompa ale podmień z kimś kogo blady lata jak trzeba i będziesz miał odpowiedź czy szukać dalej czy nowej pompy ;)

Post: 08 czerwca 2013, 19:12
autor: remek 2o
dokladnie sprawdzic cisnienie paliwa na rozruchu i podczas pracy silnika i wsio
obsrawiam tez pompe wlasnie

Post: 09 czerwca 2013, 22:58
autor: Wariat79
No właśnie pomiar ciśnienia nie do końca powie prawdę, najlepiej podmienić pompę na sprawdzoną z innego szpeja ;)