regulator 1000rr

Witam ponownie.
Otóż mam słynny problem Hondy 1000rr (a przynajmniej tak określił Pan Szmid z firmy Gywer) mianowicie spalony alternator. Po wyjeciu faktycznie przypalonego altka, wysłałem go do naprawy. Przyszedł przewinięty stator, bez wtyczki, gdyż była upalona. Zagiąłem blaszkami od kumpla z pracy, zlutowałem na krótko z regulatorem, zalałem nowy olej i odpalilem. Napięcie na wolnych obrotach oscylowało w granicach 13,5v czyli wszystko w porządku. Zadowolony poskładałem owiewki i poszedłem spać. Dzisiaj chciałem śmignąc na moto, jednak coś mnie naszło i sprawdziłem napiecie jeszcze raz: 11,75v - brak ladowania. Dwie rzeczy przychodza mi do głowy:
1) walnięty regulator, co w Hondzie zdarza się dośc czesto, w 1000RR ponoć rzadziej.
2) zwarcie na którymś przewodzie - tutaj jak wiadomo, trzeba rozebrać pół moto, żeby sprawdzić cała instalacje.
Najpierw chcialbym sprawdzić regulator, ale jedyny pomysł jaki mój głupi łeb wymyślił, to podmianka z innego moto. Jeśli na innym regulatorze napięcia dalej nie będzie, znów otworze dekiel sprawdze stator i zaczne rozbierać moto.
Ale wracając do regulatora, po zbadaniu kilku tematów z użyciem opcji "szukaj", mam pytanie do szanownego grona użytkowników forum: Z jakich motocykli, po za 1000rr, pasuje nieszczesny regulator?
Jestem otwarty na jakiekolwiek inne sugestie odnośnie rozwiązania problemu, chciałbym jeszcze ożywić Blade'a przed zimą
Otóż mam słynny problem Hondy 1000rr (a przynajmniej tak określił Pan Szmid z firmy Gywer) mianowicie spalony alternator. Po wyjeciu faktycznie przypalonego altka, wysłałem go do naprawy. Przyszedł przewinięty stator, bez wtyczki, gdyż była upalona. Zagiąłem blaszkami od kumpla z pracy, zlutowałem na krótko z regulatorem, zalałem nowy olej i odpalilem. Napięcie na wolnych obrotach oscylowało w granicach 13,5v czyli wszystko w porządku. Zadowolony poskładałem owiewki i poszedłem spać. Dzisiaj chciałem śmignąc na moto, jednak coś mnie naszło i sprawdziłem napiecie jeszcze raz: 11,75v - brak ladowania. Dwie rzeczy przychodza mi do głowy:
1) walnięty regulator, co w Hondzie zdarza się dośc czesto, w 1000RR ponoć rzadziej.
2) zwarcie na którymś przewodzie - tutaj jak wiadomo, trzeba rozebrać pół moto, żeby sprawdzić cała instalacje.
Najpierw chcialbym sprawdzić regulator, ale jedyny pomysł jaki mój głupi łeb wymyślił, to podmianka z innego moto. Jeśli na innym regulatorze napięcia dalej nie będzie, znów otworze dekiel sprawdze stator i zaczne rozbierać moto.
Ale wracając do regulatora, po zbadaniu kilku tematów z użyciem opcji "szukaj", mam pytanie do szanownego grona użytkowników forum: Z jakich motocykli, po za 1000rr, pasuje nieszczesny regulator?
Jestem otwarty na jakiekolwiek inne sugestie odnośnie rozwiązania problemu, chciałbym jeszcze ożywić Blade'a przed zimą
