Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ciężko pali na rozgrzanym

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 19 lutego 2014, 22:52

Mam to samo. Z roku na rok coraz gorzej. Ale tylko na gorącym silniku. Najgorsze jest to jak po mieście jeżdżę, a silnik powyżej 100*C i pójdę do sklepu. Za chwile wychodzę, siadam i odpalić nie mogę, ale silnik kręci tylko załapać nie chce. Właśnie w tym roku chciałem to sprawdzić rozgrzewając silnik i łącząc równolegle akumulator z drugim samochodowym. Mój aku w moto jest jeszcze fabryczny (też 2005) :)

Przy okazji mam pytanie - warto wydać 600zł na fabrykę czy zwykły za 100 kupić i co 2 lata wymieniać? :)

Sebo a ile kilometrów miałeś, że świece wymieniałeś? Serwisówka pisze, że po 48k wymienić. Ja mam 42k i też się zastanawiam nad tym. Z drugiej jednak strony to irydowe bardziej żywotne od zwykłych więc nie powinny być takie jak opisujesz. Tragiczne to według Ciebie jakie? W samochodzie w gazie zrobiłem na świecach zwykłych ponad 80 tyś i jeszcze normalnie chodziły. Irydowe są o wiele droższe i podobno wytrzymalsze.

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

Post » 19 lutego 2014, 23:16

Akumulator podłączyłem dziś do ładowania, jutro pod miernikiem zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli miernik nic nie pokaże okaże się dopiero po dłuzszym jeżdzeniu, patrząc po prognozach pogody mam nadzieję, że w tym tygodniu się uda, a świece były mocno zakopcone i wymieniłem wszystkie na irydy, żeby mieć to z głowy, kilometrów mam 32k. Imam nadzieję, że to będzie tylko aku :)

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 19 lutego 2014, 23:56

U mnie było tak że go załadowałem owszem ale tracił szybko prą więc nie zdziw się jak naładujesz i znowu będzie dupa . Jak możesz pożycz od znajomego/kumpla aku na podmiankę ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 lutego 2014, 00:35

Może jakiś zaworek ciśnieniowy leci w kulki? Co do świec, to powiem tylko tyle, że zmieniałem po 32 tyś fabryczne i nie były już takie superowe...

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 20 lutego 2014, 12:29

A ja zawsze myślałem że wymiana świec po 25tys.?

Co do aku wymień szybko bo szkoda alternatora.
Mam landporta za sto parę złoty i kręci super już 3 sezon.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 20 lutego 2014, 14:31

ja mam quand za chyba 70zl jakoś tak i już 3 sezony bez problemowo teraz idzie czwarty zobaczymy czy da radę, ale jak podładowywałem jakoś w styczniu to napięcie miał ok

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

Post » 20 lutego 2014, 21:52

A jaki amperaż jest zalecany do 1000rr, sprawdziłem aku, ogólnie był ok, tylko prąd rozruchu osłabiony, włożony był 120A. I ogólnie jutro odpalam na pożyczonym od kumpla z sc33 i wszystko sie wyjaśni.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 20 lutego 2014, 21:57

aku standardowo jest 8,6 Ah, 190A w 1000RR

też zmieniałem aku bo ktoś włożył 4ah i tylko 90a (skuter? :P )

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 20 lutego 2014, 22:53

Aku kumpla z sc33 moze nie byc odpowiednim. Ja tez wzialem od kumpla z 600rr i nawet nie zakrecil a u niego zyleta no i nowy. Ah sa wazne i prad rozruchu.podlacz samochodowy kablami i wtedy 100% bedziesz wiedzial albo tak jak kolega napisal powyzej 190A i nie mniejszy bo takie wstawia fabryka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 20 lutego 2014, 23:56

to jak masz zagrzany motor i kręcisz rozrusznikiem mocno Ci przygasają zegary ??
chandbord a dobrze go podłączyłeś hahaha ja dzisiaj włożyłem od żony z xj600 akum do 1000rr i normalnie zakręcił
kolego rób ten motor bo Ciekawy jestem
świece są nie do porównania w aucie a w motorze chodzi o same warunki pracy w moto wychodzi Ci powiedzmy 170koni z litra pojemności a w aucie 70??

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 czerwca 2013, 10:32
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl:

Post » 26 lutego 2014, 21:32

Zamówiłem aku, po niedzieli będzie wiadomo czy to wina prądu

[ Dodano: Sro Mar 12, 2014 9:44 pm ]
Witam po przerwie, trochę to trwało ponieważ czekałem na łańcuszek pompy oleju, który wymieniałem przy okazji. A sprawa wygląda tak, że wszystko to była wina aku, był włożony 120A, nie miał zadnych oznaczen poza 12v, także na pierwszy rzut oka bylo ciężko rozkminić jaki był, teraz włożyłem o parametrach takich jak daje fabryka 190A 8,6ah, tylko po wymianie aku okazało się, że nie wytrzymał alternator, oddałem do przewinięcia do GYWERA, opcja przyspieszona w 48h - 180 zl + przesyłki, teraz już wszystko jest ok, pierwsza runda zrobiona i zero problemów. Czy ciepły czy zimny 2-3 obroty i odpala, Temat uważam za zamknięty. Dzięki za pomocne wskazówki.

[ Dodano: Sro Mar 12, 2014 9:54 pm ]
P.S. stary aku na tescie napięcia pod obciążeniem, wypadł ok, po prostu wychodzi na to, że do mojej juz był za słaby

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości