Strona 1 z 2

ciężko pali na rozgrzanym

Post: 18 lutego 2014, 21:30
autor: sebo359
Witam wszystkich pomocnych, posiadam 1000rr 2005r w REPSOLU w zeszlym sezonie zaczęła mi ciężko odpalać na rozgrzanym silniku, kiedy odpalam po nocy pali na dotyk, wyregulowałem co się dało wymieniłem filtry, sprawdziłem rozrusznik i dalej bez zmian, moto kupiłem z zamontowaną Yoshimurą RS5, jeden gosć mi powiedział, żebym pojechał na ustawienie mapy, co wy na to?

Post: 18 lutego 2014, 22:30
autor: ferdas
jak byś nie napisał że wszystko regulowane to bym powiedział że kasują się luzy zaworowe. niech ktoś ci sprawdzi ciśnienie pompy paliwa może to ona meci.

Post: 19 lutego 2014, 01:14
autor: Tylik
swiece sprawdzone? filtry powietrza wymienione na nowe - ale czy sportowe??

masz zamontowanego power commandera do yoshi?

Post: 19 lutego 2014, 02:33
autor: Skucior
Miałem tak w 929, luzy zaworowe jak pisze Allfredas. Opisz bardziej ten problem bo nawet "wyregulowałem co się dało" ale nikt nie wie co uwzględniłeś w tych regulacjach ;)


Pozdrawiam

Post: 19 lutego 2014, 08:50
autor: cziken929
Żadne zawory... rozgrzej i zmierz ciśnienie sprężania a wcześniej na rozgrzanym silniku odepnij odmę i zobacz czy przypadkiem nie wali dym jak z lokomotywy :027:

Post: 19 lutego 2014, 10:01
autor: sebo359
świece nowe-stare były w tragicznym stanie, filtry wymienione na zwykłe, PC nie ma, zawory wyregulowane-3 płytki nowe, ciśnienie było sprawdzane, ale nie wiem czy na rozgrzanym

Post: 19 lutego 2014, 12:21
autor: cziken929
Czyli motocykl był w serwisie i diagnoza nie została postawiona ?

Post: 19 lutego 2014, 14:19
autor: wydra
hej!
Miałem ten sam problem w mojej 954, poczytałem na forum i podpowiadali żeby akumulator ma maxa naładować i pomogło :) na zimno za 1szym razem palił a potem lipa była. Naładowałem akum na maxa i problem z głowy. Śmieszne ale pomogło :)
pozdro4all!

Post: 19 lutego 2014, 19:44
autor: sebo359
Tak Cziken, moto było w serwisie i fachowiec stwierdzil, ze tylko wrzucenie nowej mapy zostaje, a co do aku to sprawdze, bo juz dwa sezony na nim latam, a ile poprzednik go uzywal to nie wiem.

Post: 19 lutego 2014, 20:40
autor: AdamSsS
Typowy objaw do walniętego aku w mojeje byłej zx6-r było to samo oraz w kumpla f4i ;)

Post: 19 lutego 2014, 21:27
autor: cziken929
Kolega napisał, że robił wszelkie regulacje i sprawdzał rozrusznik więc zakładałem, że tak oczywistą i pierszą w kolejności czynnością było sprawdzenie akumulatora (test spadku napięcia pod obciążeniem).
2 lata i poprzedni nie wiadomo ile... no no
Zmiana wydechu czy filtrów powietrza nie powoduje problemów z rozruchem i żadnej mapy nie trzeba.

Post: 19 lutego 2014, 21:59
autor: maciekx
też jestem pełen podziwu dla takich mechaników motocykl ma problemy z rozruchem na ciepłym silniku a gościu karze mape nowa wgrywać no toć to jakaś paranoja takie rzeczy gadać.