Strona 1 z 1

CBR 1000RR SC 57B

Post: 13 marca 2014, 03:26
autor: Paweł86
Witam po dwuletniej przerwie ponieważ po rozstaniu z 954rr zdradziłem hondę z kawasaki :P ale już się rozwiodłem i nawróciłem zakupem sc57b wersja USiA jak mawiał borat,ale do żeczy czy ten model ma jakiś problem z rozruchem bo dość wolno kręci (ten typ tak ma?) i dodatkowo muszę dać gazu manetką żeby zaskoczył - czy wasze sprzęty palą bez dodania gazu (przebieg 23 tys świece i filtry zmienione) ale akumulator siedzi jeszcze oryginalny planuję go wymienić - czy warto kupić z większym prądem rozruchu?Zauważyłem że mam silniczek exapa ale za to wywalony exap z wydechu (wydech przelotowy) czy ma to wpływ na słabszy dół obrotów? kupiłem też tłumik przelotowy firmy g&g czy słyszeliscie o tej marce (dla mnie dość egzotyczna) może ktoś użytkował i mógł by coś powiedzieć.Komin jest od wersji A i czy będą jakieś trudnosci z zamontowaniem do wersji B - tłumik jest razem z rurą dolotową

Post: 13 marca 2014, 09:47
autor: stashekcn
Możliwe ze aku słaby, 1000rr kręci troszkę słabiej, ale nigdy nie trzeba dodawać gazu. Nie napisałeś czy ten objaw masz cały czas, czy tylko na ciepło. Warto chyba by było tez sprawdzić czujnik temperatury, synchronizację przepustnic oraz luzy zaworowe. Brak EGCV moze miec troszkę wpływ na słabszy dół, ale bez przesady.

Post: 13 marca 2014, 11:27
autor: jony
W swojej SC57b myslalem ze mam slaby aku, bo byla jeszcze oryginalna Yuasa wsadzona, wiec kupilem mocniejsza zelowke. Po zalozeniu krecila tak samo albo nawet troszke slabiej :) wiec tym sie nie przejmuj, one tak maja. To nie R6 ze rozrusznik CENZURA jak szlifierka boscha.
Po zmianie wydehu z oryginalnego na przelotowy moto odczuwalnie slabiej hamowalo silnikiem. Mocy nie brakowalo...
pzdr.

Post: 13 marca 2014, 13:24
autor: szeryf
A ja właśnie wykreciłem leovinca i założylem oryginał i motocykl lepiej ciagnie z dołu i nie szarpie .Zauzwazylem ze oryginalny wydech w tym modelu nawet fajnie gada dla porownania w 600rr pc40 w ogole prawie nic nie slychac. W sc57a na micronie i wywalonej klapie byla zamula przy dynamicznym ruszaniu a pozniej kop w plecy wiec w tym modelu ta klapa nie jest bez powodu i znaczaco poprawia elastycznosc.

Post: 13 marca 2014, 16:23
autor: Fazorex
Ja tez mam wersję USA. Kręci normalnie bez gazu i dość szybko. Po zimie to od tyku dosłownie. Taki sam przebieg. Ja wymieniłem końcówkę wydechu na akrapovica też z kolankiem i pod A jak i B dedykowany. Miałem tylko problem na samej wardze gdzie się łączy rury objemką. Exup całkiem odłączony. Dół minimalnie się popsuł ale akurat dla mnie nie ma to znaczenia bo jak wiadomo cbr ma silnik wysokoobrotowy i tak też się go używa a doszukiwać się minimalnych ubytków dołu przy troszkę jak mi się wydaje żywszej pracy wyżej nie ma zupełnie podstaw jak i sensu.

Będąc już tutaj może ktoś przerabiał temat zmiany zębatek żeby była podobnie zrywna na 3 biegu jak oryginalnie na drugim ?.

Oczywiście kosztem prędkości :D

Post: 13 marca 2014, 17:34
autor: szeryf
-1+2 powinno wystarczyc do takiego odczucia

Post: 14 marca 2014, 01:54
autor: Paweł86
Wszystkie poprzednie motocykle paliłem bez tykania gazu a tu i na ciepłej i na zimnej muszę dodać żeby zaskoczyła bo bez gazu to kręci aż aku padnie (co zresztą nie trwa długo) - wymienię jeszcze akumulator bo na starym już zegary przygasają na kręceniu i mam nadzieję że pomoże bo jak nie to będzie zagwozdka.Ogólnie moto bardzo fajne tylko mam wrażenie że tyłek trzyma się dość wysoko co dla mnie nie jest zaletą - no ale to w końcu sport a nie turystyk :D dzięki za rady