Strona 1 z 1

CBR 1000RR SC 57B

Post: 22 maja 2014, 21:28
autor: Paweł86
Witam zacząłem składać po wypadku swoją cbrke.Problem polega na tym że mam wyrwany taki zaworek wyczytałem że jest to tzw zaworek solenoidowy niestety nie wiem jaką rolę on pełni w motocyklu i gdzie jest zamocowany ponieważ mam przeorany lewy bok i nie widać ani urwanych wężyków ani wtyczki od tego zaworku.Proszę o pomoc jesli ktoś miał do czynienia z tą częscią - aha jesli ktoś ma na sprzedaż chłodnice do sc57b w dobrym stanie to chętnie odkupię

Re: CBR 1000RR SC 57B

Post: 06 lipca 2014, 01:54
autor: yapknn
Proszę, tu masz wszystko opisane i pokazane co to jest i do czego służy.

Co nie znaczy, że jestem zwolennikiem tego moda, po prostu z tego linka się dowiesz co i jak, a to czy wolisz przywrócić oryginał czy przy okazji zrobić ten mod zależy od Ciebie:

http://www.rogueracing.org/flap.htm

Re: CBR 1000RR SC 57B

Post: 03 sierpnia 2014, 02:04
autor: Paweł86
Wielkie dzięki za link o takie info mi chodziło.Co prawda moto już poskładałem ale podczas testu v maxa okazało się że cebra idzie tylko 260 km/h - ogólnie silnik ładnie się wkręca na każdym biegu (szóstka też tak do 10 tys) ale gdy przy 250 wrzucam ostatni bieg moto nie przyspiesza co dziwne nie szarpie nie dławi się poprostu nie idzie.Czy ten model ma jakiś układ doładowania powietrzem może to jest za to odpowiedzialne bo z komory próżniowej leci węzyk na wtryski - co dziwne w powyższym linku piszą że cały ten układ (zaworek solenoidowy i komorę próżniową) można wywalić albo zaslepić wężyki no ale przecież japońce nie wsadzili tego układu dla picu - aha klapę wlotu powietrza mam otwartą przez cały czas więc tlenu hani nie brakuje proszę o rady co może być przyczyną braku powera na szóstce :/ z góry dziękuję