Strona 1 z 1

chyba zawory

Post: 08 lutego 2009, 13:52
autor: jaro
Witam mam pytanie.
Mam wrażenie że w moim motorze zawory lekko cykają,jest to delikatne dosłowonie cykanie przejeżdziłem caly sezon i wszystko w porządku ale teraz chciałbym coś z tym zrobić.Byłem u paru mechaników i podobno przy przebiegu 25000 się reguluje zawory w 1000 rr,a ja mam 24800.Zastanawiałem się także razem z kolega czy płytki są nad czy pod szklankami.Z góry dzięki za opinie,nie chciałbym dać komuś grzebać przy motorze jeśli nie trzeba.
Acha jeszcze jedno Moto kupiłem z power comanderem i są też założone sportowe filtry K N jak dobrze pamiętam ale niestety poprzedni właściciel zabrał sportowy wydech i teraz sie zastanawiam czy wyjąć tego comandera i czy kupić wydech lub zestroić to wszystko tak jak jest teraz,jak sądzicie Pozdrawiam.

Post: 08 lutego 2009, 14:06
autor: Kecajm69
Dokup sportowy wydech i zestrój wszystko, tak będzie chyba najlepiej.

Post: 08 lutego 2009, 14:43
autor: toper-utl
Tak jak poprzednik wrzuc wydech przelotowy.
Płytki regulacyjne sa pod szklankami, aby skorygowac luzy trzeba zrzucić wałki rorządu.

Post: 08 lutego 2009, 14:50
autor: LOLO
Zrób tak jak chłopaki piszą !!! Płytki są pod szklankami tak , że jak masz trochę o tym pojęcia to ściągnij dekiel klawiatury i sprawdzaj luzy , bo pewnie tylko na sprawdzeniu się skończy przy tym przebiegu jeśli realny!?!

Post: 08 lutego 2009, 15:06
autor: jaro
Lolo czyli nie jest konieczna regulacja i czy te cykanie to zawory hm,a jaki wydech polecacie bo wiadomo że jest to nie mały wydatek do tego modelu.

Post: 08 lutego 2009, 15:45
autor: toper-utl
To czy regulacja jest konieczna bedziesz wiedział po sprawdzeniu luzów. Kup w miarę dobry szczelinomierz (ze skokiem 3 setki) i pomierz. Jeśli luzy będą wychodziły poza tolerancję oddaj do serwisu, jeśli masz klucz dynamometryczny możesz samemu podjąć się regulacji.
Faktem jest iż w hondach zazwyczaj nie ma potrzeby regulacji.

Post: 09 lutego 2009, 01:40
autor: LOLO
Tak jak napisał toper-utl : dopiero po sprawdzeniu będziesz pewny czy regulacja jest potrzebna, ale jak już pisałem przy tym przebiegu to zazwyczaj tylko sprawdzenie kontrolne sie wykonuje , a co do cykania to raczej nie zawory które siadają i luz jest mniejszy , a nie większy by mogły być głośniejsze!!! A co do regulacji to nie wystarczy klucz dynamometryczny tylko trzeba trochę wiedzy, bo po zdjęciu wałków rozrządu i wymianie płytek trzeba na nowo ustawić fazy rozrządu, więc jak coś popierniczysz to twój piec może nadawać się wymiany!!!

Post: 09 lutego 2009, 22:42
autor: jaro
ok Panowie zaczne od sprawdzenia luzu na zaworach ,wtedy się okaże dzieki za wypowiedzi.

Post: 09 lutego 2009, 23:33
autor: cziken929
No cóż...pozorna oszczędność :roll: PCIII dostroisz do nowego aftermarketu na hamowni za ok 1000pln

Post: 10 lutego 2009, 01:37
autor: lukasz302
A wydech to chyba najlepszy by był do tego modelu Akrapović ok 2500 zł sama końcówka bez kolektorów.