Alternator i regulator. Rozwiazanie problemu
: 26 października 2014, 19:02
W polowie marca stalem sie posiadaczem CBR 1000 rr4 z przebiegiem 14.000 mil.
Od poczatku mialem wrazenie ze motor chodzi nierowno. Po przejechaniu pierwszego 1000 mil padl mi alternator.
Zostal wymieniony na nowy. Motor nadal chodzil nie tak jak chcialbym. ( wczesniej zrobilem 30.000 mil cbr 600 rr5 takze mialem porownanie). Przy przebiegu 19.500 mil podczas wyprawy motor znow odmowil posluszenstwa.
Dopiero po konsultacji w Honda TECNIMOTO w Fiueres w Hiszpanii dowiedzialem sie ze nie ma potrzeby kupowania regulatora tylko alternator razem z kolem( na ktore jest reklamacja dlatego caly zestaw wyniósl mnie 400 euro a nie 780)
Okazalo sie ze kola w rr4 1000 mialy zbyt duzo magnesów i dlatego alternatory sie palily.
Po zalozeniu nowych czesci motocykl chodzi jak nowy.
Dzis minelo kilka miesiecy od tej wyprawy. Ja mam prawie 24.000 mil i nic sie nie dzieje.
Kolejną sprawą jest przejscie na Repsol 10w40 Full synthetic(nie moglem znalezc innego wtedy) przy zmianie alternatora podczas wyprawy.
Zrobilem juz ok 4000 mil od tego czasu i nadal wszystko chodzi a biegi wskakują lagodniej.
Mam nadziej ze ten post pomoze komus
Od poczatku mialem wrazenie ze motor chodzi nierowno. Po przejechaniu pierwszego 1000 mil padl mi alternator.
Zostal wymieniony na nowy. Motor nadal chodzil nie tak jak chcialbym. ( wczesniej zrobilem 30.000 mil cbr 600 rr5 takze mialem porownanie). Przy przebiegu 19.500 mil podczas wyprawy motor znow odmowil posluszenstwa.
Dopiero po konsultacji w Honda TECNIMOTO w Fiueres w Hiszpanii dowiedzialem sie ze nie ma potrzeby kupowania regulatora tylko alternator razem z kolem( na ktore jest reklamacja dlatego caly zestaw wyniósl mnie 400 euro a nie 780)
Okazalo sie ze kola w rr4 1000 mialy zbyt duzo magnesów i dlatego alternatory sie palily.
Po zalozeniu nowych czesci motocykl chodzi jak nowy.
Dzis minelo kilka miesiecy od tej wyprawy. Ja mam prawie 24.000 mil i nic sie nie dzieje.
Kolejną sprawą jest przejscie na Repsol 10w40 Full synthetic(nie moglem znalezc innego wtedy) przy zmianie alternatora podczas wyprawy.
Zrobilem juz ok 4000 mil od tego czasu i nadal wszystko chodzi a biegi wskakują lagodniej.
Mam nadziej ze ten post pomoze komus