Strona 1 z 1

Świece sc57

Post: 18 czerwca 2015, 20:09
autor: ferdas
Powiem tak zakupiłem moduł bazzaz z-fi
wgrałem w domu gotowe maszmapy poszłem pojeździć próbując dwie mapy
Wgrałem kolejne dwie i znowu na drogę .
pech chciał że moduł nie widział obrotów silnika i lał paliwem jak głupi .
Dzisiaj dopiero udało mi się dostęp do komputera w garażu ,
podłączyłem moduł do kompa w odpalonym moto i wtedy wyszło że nie czyta prędkości silnika. Ktoś się głupio pomylił i były przewody w kostce zamienione .
poprawiłem
wyjechałem na drogę i pięknie
ale
ale okazało się że prędzej tak świece dostały popalić że teraz moto ledwo odpala problem z wolnymi obrotami
oczywiście moduł wypiąłem dla pewności i problem na wolnych ten sam
a że spłukałem się z kasy na moduł
i na remont etz 250 którą nie dawno nabyłem
mam prośbę
może komuś został komplet świec po wymianie
i będzie chciał oddać koledze za przysłowiowy czteropak
bo kurcze nie stać mnie wydać teraz 400 zł na świece
jest to wydatek nie przewidziany który rozwalił mi system :(

Re: Świece sc57

Post: 18 czerwca 2015, 21:47
autor: ferdas

Świece sc57

Post: 18 czerwca 2015, 23:41
autor: majk1985
Na allegro kupisz 4 szt za 270zl z przesyłką. Ja planuję wymienić, bo kupiłem komplet, ale jeszcze nie wiem kiedy. Mam jeszcze na półce wyciągnięte z mojej 954, jak się okazało później wymienione niepotrzebnie. Mogę Ci wysłać za cenę przesyłki. To są NGK IMR9C-9H, a do sc57 dedykowane są IMR9C-9HES.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Re: Świece sc57

Post: 19 czerwca 2015, 07:44
autor: pit
Jesteś pewien co do świec bo irydowe raczej ciężko zamęczyć...
Na początku sezonu dosyć mocno zalałem świece przez kiepski nowy aku i dalej działają bez problemu...

Re: Świece sc57

Post: 19 czerwca 2015, 08:13
autor: maciekx
Moim zdaniem to Przez takie kombinowanie i tuningowanie na czuja bez Hamowni i osoby kumatej to sobie tylko biedy narobisz. Najprawdopodobniej przez właśnie źle ustawionego power comandera dla kumpla w r1 silnik zdechł świece poupalane elektrody i albo tłok wypalony albo pękła tuleja cylindra bo pewnie zbyt długo jezdzone moto było na złej mieszance

Re: Świece sc57

Post: 19 czerwca 2015, 09:32
autor: ferdas
Jestem pewien że świece , zrobiłem jakieś 30 kilometrów na tym zalewającym błędzie . Było by 8 ale spotkałem kumpla z jego kumplem na s1000rr i musiałem bronić honoru cbr ,
tyle paliwa szło że puszka wydechu na żółto z temperatury się przebarwiła , jak kumpla wyprzedził to mówi zapach jak by benzyne w wiadra do wiadra przelewał
moje świece miały być na jesień wymieniane z inspekcja silnika po 40 tys przebiegu .
Majk zaraz się odezwę na priv
nie kupię świec z dostawą do domu raz się nadziałem i raz znajomy tez miał pecha kupie w zaufanym moim stacjonarnym sklepie
maciek wiem że można zrobić gorzej niż było dlatego patrząc po mapach mam taką gdzie jest lekki plus na mieszance żeby nie zubożyć i w sezonie postaram się jeszcze nazbierać na bazzaz z-afm z wielopasmową sonda lambda dzięki czemu maszyna będzie tworzyć swoje mapy w sposób chyba najlepszy bo na bieżąco

Re: Świece sc57

Post: 19 czerwca 2015, 13:51
autor: maciekx
ja gdy troche pownikałem w mapy power comandera do R1 i wgrywalem kumplowi to nie wiem czemu ale wszedzie prawie w wyzszych zakresach obrotowych dawka paliwa była na minus, nie wiem za bardzo czemu tak i czemu odejmowali paliwa nie wiem chyba ze kosztem średniego zakresu obrotowego a na górze wszystko na minus :okulary2:

Re: Świece sc57

Post: 19 czerwca 2015, 17:14
autor: ferdas
Powiem tak są różnie te mapy znalazłem 12 w tym kilka do sc57b (wiem wiem )
W większości dół był nawet do +20 ale tylko do około 3 tyś obrotów potem spadało (tak świece załatwiłem cały czas pewnie na takim dawkowaniu)
ale super była mapa z grubym plusem drugi bieg z gazu płynnie na koło bez szarpania czy ostrego odkręcania tylko że w tej mapie do 4tys obr nic się nie działo nie szło jechać wolniej na puszczonym sprzęgłe hamując silnikiem były takie strzały w wydech że dzisiaj myślałem że mam lampę spalona normalnie żywy ogień .
musi być zachowana proporcja ilości paliwa do powietrza i w jedną i w drugą jest źle
teraz mam jakąś taką mapę minimalnie zmieniająca całość i jest kompromis
świece ogarnę będę próbował od nowa unikając tych paliwo żernych i tych z zbyt wielkim minusem
dzisiaj mam trasę wiec jak będę otwierał do świec będę coś po kolorze widział jak ta mapa służy