Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bierze plyn chlodniczy!!!!!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

Bierze plyn chlodniczy!!!!!!!

Post » 26 lutego 2009, 20:50

witajcie koledzy zakladajac crash pady zwrocilem ile jest w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego. na cieplym silniku bylo pomiedzy max a min a na zimnym silniku jest ponad min. przejechalem juz ponad 400 km i zwrocilem uwage i ubywa mi plynu w zbiorniczku :shock: :shock: :shock: . teraz na zimnym silniku jest ponizej min :| :| :| . sprawdzilem czy moze gdzies sie leje i mialem jeden waz z ktorego mi lecialo kropelkami :cry: :cry: :cry: . dobrze dokrecilem obejme i zaznaczylem kreske na zbiorniczku wyrownawczym. moze wada plynu chlodniczego lub zle odpowietrzony silnik i teraz ubylo plynu lub (nie daj boze :( :( :( :cry: :cry: ) leci spod uszczelki na glowicy. jutro pojezdze sobie i w sobote zrobie okolo 200 km i sprawdze. napisze co i jak. moze ktos z was mial podobry problem lub juz majacze po przejsciach z 954 :? :?
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:45
Lokalizacja: Chodzież
Motocykl: Fajer...........storm;-D
Rok produkcji: 1999

Post » 26 lutego 2009, 21:17

Przecież miałes Moto u czikena w serwisie.....


ostatnio zachwalałeś jak ci odpicował pasieke...czyżby małe nie dopatrzenie :?

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

sisi

Post » 26 lutego 2009, 21:36

kolego 954 bylo 2 razy u czikena a 1000rr nie bylo jeszcze u niego.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2009, 22:42

A nawet gdyby było u czikena...czy to znaczy, że motocykl nie ma prawa miec innych awarii ? A czy ciken jest komputerem i wpidając się w DLS widzi wszystko ? Motocykl jest najpewniejszy gdy wyjeżdzą z fabryki a mimo tego dostaje gwarancję i czesto ma wady konstrukcyjne.
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 26 lutego 2009, 23:48

cziken929 racje nawet fabryka sie myli :mrgreen: komputery sie psuja a co dopiero ludzie :mrgreen: nic do Ciebie stwierdzam fakt.pozdro

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2009, 00:59

No to kupa, uszczelka pod glowica lub gorzej, trzymam kciuki ze gdzies na laczach puszcza... ostatnio byl temat ze ucieka plyn chlodniczy....

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 27 lutego 2009, 02:16

Ja kiedys miałem honde dwusuwa i miałem głowice nie dokreconą to w zbiorniczku wyrównawczym tak mi płyn bulgotał jakby się miał gotować. Może sprawdź czy na odpalonym silniku żadne dzwięki ze zbiorniczka nie dochodzą. Nie wiem czy podobne objawy sa w czterosuwie bo nie miałem jeszcze takiego przypadku w dorosłej hondzie.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2009, 09:31

Sisi popatrz dokładnie w jaki sposób jest w Hondzie rozwiązane połaczenie zbiorniczka wyrównawczego z obiegiem chłodzącym(strona 233 w manualu).Dojdziesz po przewodach że tylko 1 jest podłaczony i to pod sam wlew płynu chłodzącego.Zbiorniczek wyrównawczy nie zmieni swojego poziomu jak będzie brało płyn.Poziom sie zmieni tylko w momencie przegrzania i wypchania wody z chłodnicy przez korek który słuzy jako zawór bezpieczeństwa.Zdejmij prawa górną owiewke,odkreć korek i sprawdz co sie tam dzieje i jaki masz poziom.No a jak nie masz emulsji w oleju to nie ma paniki i można latać dalej.POZDRO.Jak coś będziesz robił to zwróć uwage na opaski zaciskowe przy wlewie na chłodnicy bo tam miałem raz problem gdyż fabrycznie są słabo podokręcane.Opłaca sie je dla spokoju wymienić na mocniejsze.
You can't fuck with

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 lutego 2009, 10:16

BUZKA ni do końca tak jest. Zbiornik wyrównawczy jest w zasadzie zbornikiem nadmiaru i nie jest zbiornikiem obiegowym. Natomiast korek jest zaworem ciśnieniowym który otwiera sie przy pewnym ciśnieniu gdy gorący płyn zmienia swoją objętość znacznie i wówczas w zbiorniku przybywa płynu. Kiedy silnik stygnie w układzie tworzy sie podciśnienie i również przez ten korek płyn jest wciągany spowrotem do układu. Z tego co Sisi mówił to miał zalany niebieski płyn a oryginalnie występuje zielony bardzo ciemny. Może w PL ktoś wymieniał na jakieś petrygo któro akurat w 57 nie zda egzaminu ze względu na temp. pracy silnika dochodzącą do 110st. Być może jeszcze układ po wymianie wciągnął trochę płynu gdy się odpowietrzyl. Trzeba to obserwować i nie robić paniki. Wlać na max na zimnym silniku i polatać...uzupełnić i znowu. Jeśli dalej będzie lipa to sprawdzić szczelność połączeń, a jeśli to nie pomoże to dopiero zacząć się martwić. Jeszcze jedna rzecz; Jeśli płyn ucieka gdzieś w połączeniach magistrali to zawsze gdzieś pocieknie po gorących elementach silnika i wówczas czuś jego specyficzny słodkawy zapach który może pomóc przy stwierdzeniu usterki.
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2009, 11:05

A możliwe:).Z drugiej strony jest zimno i tak jak piszesz może już sie odpowietrzył układ i stan zostanie.No i słuszna uwaga szukania przecieku na "WĘCH".No i żeby zakatować SC57 do wywalenia uszczelki to trzeba sie starać.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

sisi

Post » 27 lutego 2009, 21:06

witajcie koledzy sprawdzilem wszystkie polaczenia i znalazlem jedna wadliwa obejme z lewej strony obok sruby mocowania silnika. wymienilem na nowa i wlalem plyn na maxa. zrobilek kreche na zbiorniczku i jutro jade poszaleje troszke i zobacze jaki jest stan plynu. odezwe sie jutro. oby wszystko bylo dobrze. pozdro
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości