Strona 1 z 1

Brak ładowania - alternator czy regulator napięcia mi padł?

Post: 13 czerwca 2017, 00:19
autor: Tylik
Witam.
Padło mi po raz kolejny w ciągu 3 lat ładowanie prądu w modelu Sc57A 2005 :/ - Jak sprawdzić czy mam uszkodzony regulator napięcia, czy jednak do przewinięcia uzwojenie altka?

Zaznaczam że już raz było przewijane uzwojenie - 3 sezony temu i było aż do dziś OK. Może czas teraz na regulator napięcia nowy? Ładowanie na poziomie 12.35V czyli brak.

Nie wiem czy prawidowo mierzyłem miernikiem alternator - napięcie zmienne na cewkach to 1.32V, 1.27V i 0.75V.
W jaki sposób to wykonać dobrze? dzięki za pomoc!

Re: Brak ładowania - alternator czy regulator napięcia mi pa

Post: 13 czerwca 2017, 11:50
autor: wiertło
Tylik pisze:Witam.
Padło mi po raz kolejny w ciągu 3 lat ładowanie prądu w modelu Sc57A 2005 :/ - Jak sprawdzić czy mam uszkodzony regulator napięcia, czy jednak do przewinięcia uzwojenie altka?

Zaznaczam że już raz było przewijane uzwojenie - 3 sezony temu i było aż do dziś OK. Może czas teraz na regulator napięcia nowy? Ładowanie na poziomie 12.35V czyli brak.

Nie wiem czy prawidowo mierzyłem miernikiem alternator - napięcie zmienne na cewkach to 1.32V, 1.27V i 0.75V.
W jaki sposób to wykonać dobrze? dzięki za pomoc!

Ogólnie to zazwyczaj pada altek w tym modelu.
Siema dzwoń do tego Gywer24 na allegro robi to jak przystało i nie ma problemów. Przez tel wytłumaczy co i jak.